Laivas un to motori

:DD
čomi arī vēl spļaudās un gaida kad izlaidīs garu pavisam, lai bez sirdsapziņas pārmetumiem var nopirkt ko citu vietā :)))
28.jūnijs 2011, 13:16 | links
 
tik traki nav bijis nekad, braucu trešo sezonu un ne maz.... vārstiņi jāpieregulē, karbuuzis japatiira un viss parejais - kas pienakas pie šīm lietām. p.s. bet nākošais motors toč nebūs parsun!
28.jūnijs 2011, 13:14 | links
 
maza gan, it sevišķi laikam makšķernieku pasaule :DD
bet no kolēģiem esmu līdzīgas kaprīzes dzirdējis, reiz pat ir bijis, kad gatavi mest pār bortu :DD jo gabals bija norullēts baigais, a pēc tam maita vienkārši negāja un nācās pielietot diezgan pamatīgu muskuļspēku, lai tiktu mājā :DDDD
kaut kur reiz dzirdēju - ar Parsunu var braukt tik tālu, cik esi gatavs airēt atpakaļ :DD
28.jūnijs 2011, 13:07 | links
 
pasaule ir maza... bet motors uzvedaas kaa jauna meita, te iet viss oki, te nedraudzeejas ne par ko.
28.jūnijs 2011, 13:05 | links
 
vai Tu re kā :DD
28.jūnijs 2011, 13:03 | links
 
zivnieks, ja nemaldos, tad Osiitis tev šodien varees pastaastiit!!!
28.jūnijs 2011, 13:00 | links
 
a kā Tev iet vispār Parsuns, pēc kolēģu pieredzes liekas, ka tam arī 98 nelīdzēs...
28.jūnijs 2011, 12:49 | links
 
riit ar japamegina 98 ieliet Parsunam :).... pa Lielupi
28.jūnijs 2011, 12:47 | links
 
jā, 98 nav klāt spirta laikam, kas ir 95 ar bio piedevām. Spirts var saēst tās blīves.


ielēju 98 tiešām palīdz, nez kā tas atsaucas uz motora resursu, bet iet labāk :))
28.jūnijs 2011, 12:20 | links
 
jāpāriet tikai un vienīgi uz 98 :))
28.jūnijs 2011, 11:48 | links
 
Nu, es jau nepretendēju uz vienīgo patieso viedokli, tik dalos pieredzē :-)
Par to gumiju man teica Guntars līdaku atklāšanā. Un tas perfekti saskan ar problēmām, kuras bija pagājušaja vasarā, bet Gunča par tām nezināja. Jā, un vēl jau degvielas kvalitāte. Motors pieder čomam. Varbūt kādu reizi ekonomijas nolūkos bākā ir iegāzts kas nesasprotams :-)
28.jūnijs 2011, 11:47 | links
 
Juris10 merkurs, normals motors sakuma bij2,5 sogad iegadajos 5.nekadu problemu nau bijis.
28.jūnijs 2011, 11:31 | links
 
aiwa,7,5V???Man bija nedroša info par 11,5V.Bija reiz darīšana ar pašvaku AKB.Nolaidu to līdz 9,5V.Uzlādējot augstāk par 12,2 tā arī nesanāca uzlādēt.Cik zinu,tad AKB normālais spriegums ir 12,6V.12,2 jau liecina par to,ka AKB ir tuvu miršanas stadijai.Var būt Tev ir cits viedoklis?
28.jūnijs 2011, 11:14 | links
 
oho...neko šitādu gan līdz šim nebiju dzirdējis :((( dīvaini....bet viss kas jau var būt :))
28.jūnijs 2011, 10:53 | links
 
juris
pērc tik nost...merkūrim nav nekādas vainas :))
28.jūnijs 2011, 10:52 | links
 
Juris10
Merkūriem esot viena kopēja vaina - mūsu benzīnā izšķist blīvīte karburātiorā un motors pārlejas. Mums ar čomu ar tā bija. Pavasara apkopē to elementu nomainīja un tagad viss strādā normāli. Veikalā tas štrunts maksājot 3-4Ls, pats ar varot nomainīt.
28.jūnijs 2011, 10:50 | links
 
P.S. Man pašam un visiem saviem paziņām sataisīju AKB sprieguma mērītāju-pīkstuli, kad U
28.jūnijs 2011, 10:24 | links
 
lauric, automatikā -rezerves barošanas AKB (slodzes un auto) nepieļauj izlādi zem 7,5V. Nedrīkst turēt AKB izlādētu.Ja nelieto,tad regulāri vajadzētu palādēt!
P.S. Brīvdienās lietoju 1997.gadā ražotu profi AKB no GSM bāzes stacijas-vēl normāls tilpums!!!!!!
28.jūnijs 2011, 10:19 | links
 
Esmu nobriedis iegādāties 5 hp mercūri. Vai varat padalīties kā kalpo motors, ja ir kāda info.
27.jūnijs 2011, 22:27 | links
 
Liels paldies.Ja pareizi sapratu,tad skābes AKB bieži ir jāpārbauda elektrolīta blīvums.Taču vismaz pēc rakstītā var spriest,ka Gēla AKB ir stipri pārāki par skābes.Vismaz kāda skaidrība.Par pareizu lādēšanu gan ļoti skopi uzrakstīts.Gudrāks nekļuvu.Var būt ir tāda info,līdz kādam spriegumam drīkst izlādēt dziļizlādes AKB?Pieļauju,ka daudzi mauc,kamēr vairs nevelk un neseko tam līdz,taču tas nav pareizi.
27.jūnijs 2011, 21:13 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager