Laivas un to motori

andriskkk...

ja 15Zs ir ar aareejo baaku, tad nemaaceeshu pateikt. Mazajiem motoriem ar iebuveeto baaku tas ir normaali patukshas baakas gadiijumaa - tur viss notiek uz pashteci un, ja degvielas masa samazinaas, tad briizhiem bik par iisu - braukt jau var, bet nu labaak regulaari piepilinaat klaat.
30.jūnijs 2011, 19:35 | links
 
nomaini sveci, ja neesi jau mainijis
30.jūnijs 2011, 19:33 | links
 
Manai Hondai (15Zs, 2008g) arī ručka uz augšu, pārvadājot horizontālā stāvoklī (pēc instrukcijas).

P.s. varbūt kādam bijusi līdzīga problēma.

Problēma ar motora piedarbināšanu - tikko ievedot laivu ūdenī lec ar pirmo, vēlāk jau sākas interesantas lietas. Reizēm pieraut var tikai ar ceturto, piekto reizi, reizēm lec ar pirmo. Kad pielec darbojas ideāli, gan uz maziem, gan uz lieliem apgriezieniem. Nav kādam gadījies līdzīgi? Esmu mēģinājis gan piepumpēt, gan bez bendžas papilddevas - rezultāts vienāds.
30.jūnijs 2011, 18:19 | links
 
Ne visiem ručkas ir uz leju. Vismaz dažiem Tohatsu ir otrādi...
30.jūnijs 2011, 17:14 | links
 
Kurš var pateikt kur LV var dabūt somu transportēšanai vai kaut aizsargu vākam priekš Mercury motoriem ?
30.jūnijs 2011, 17:03 | links
 
iemetu acis ss.lv...nu cenas jau skaistas, bet neieteiktu ņemt motoru vecāku par 5-7 gadi... var būt pēc tam problēmas ar rezerves daļām.
29.jūnijs 2011, 11:22 | links
 
Aivi, paskatījos, gan Hondai, gan Suzukam ručka uz leju. Re ku Merkūram arī, tad jau laikam visiem būs vienādi...
29.jūnijs 2011, 11:12 | links
 
Paldies visiem!!!
Uzrakstu gan neesmu ievērojis, bet tas varētu būt tāpēc, ka neesmu meklējis :-)))
Ja arī nebūs tā uzraksta, tad ar tādu kaudzi informācijas noteikti tikšu skaidrībā.
29.jūnijs 2011, 11:06 | links
 
Nav, ko mocīties ar šo jautājumu, vienkārši uz motora ir uzlīme - this side up , un daram, kā rakstīts :) Mercury arī uz ručkas pusi :)
29.jūnijs 2011, 10:55 | links
 
Vismaz tohatsu 5hp.
29.jūnijs 2011, 10:46 | links
 
Zivnieks
Nu samācīsi nepareizi. Jāliek uz ručkas. Nekas sarežģīts.
29.jūnijs 2011, 10:45 | links
 
paldies!
29.jūnijs 2011, 10:42 | links
 
+ gaisafiltrā vēl:) Katrā ziņa, ja noliec uz 5 min uz nepareizā sāna motoru, pat nemēģini viņu darbināt...ja esi labs mex, jauc visu ārā un tīri, ja nē, tad ved uz servisu, lēts prieks tas nebūs, bet atmiņu uztrennēsi citām reizēm gan :D
29.jūnijs 2011, 10:25 | links
 
...mazajiem merkūriem un tohatsu pārslēgs un karbiķis tieši uz leju sanāk :) šī ir tā vieta, kur nevajadzētu gudrot, bet vnk sekot uz motora rakstītajam :)))
29.jūnijs 2011, 10:24 | links
 
Ar ručku nav nekāda sakara:)
4T motoriem atšķirībā no 2T karterī ir eļļa. Noliekot uz nepareizā sāna eļļa no kartera var satecēt cilindrā, ieplūdes kolektorā, karburātorā.
29.jūnijs 2011, 10:21 | links
 
Zivnieks jau mani apdzina :)
29.jūnijs 2011, 10:15 | links
 
to avisq

motoriem parasti ir uzliime ar uzrakstu this side up for transportation and storage! (ar šo pusu uz augšu, kad transportē vai glabā), bet manuprāt iemesls ir tas, ka pārslēgs atrodas tajā pusē, lai to nenolauztu, i vsjo, bet neesmu mehāniķis....
29.jūnijs 2011, 10:14 | links
 
ja nemaldos, tad uz tā sāna, lai ručka sanāk augšpusē, bet drošības pēc tiešām paskaties kur tas uzraksts ir :))
29.jūnijs 2011, 10:14 | links
 
4t motoru liek uz viena sāna.Tas būtu uz speciālajām ķepiņām korpusā.tas ir ar karburatoru uz augšu.
:))
29.jūnijs 2011, 10:13 | links
 
4T jāliek tā, lai uzraksts "This side up" būtu uz augšu :) Tas jādara tāpēc, lai 4T karterī esošā eļla nesatecētu tur, kur nevajag.
29.jūnijs 2011, 10:12 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager