Laivas un to motori

Lbruno, es biju domaajis ja jaaizveelas starp 2. un 4. tad par 2. var aizmirst?
11.augusts 2011, 08:40 | links
 
dzhi
Kāpēc aizmirst? Progres vienas no labākajām un stabilākajām laivām jeb kuteriem,ko ražoja "padomijā".Ražoja aviācijas rūpnīca no aviācijas alumīnija.Neko tādu un tik kvalitatīvu šodien neražo.(No lumīnija.Nerunāju par stiklaplastu un citiem kompozīta materiāliem)
11.augusts 2011, 08:23 | links
 
Man čomam šeit remontēja:

Zīmola RAPALA produktu oficiālie izplatītāji Latvijā
SIA NORMARK LATVIA
Rīga, Ventspils ielā 50, LV-1002
Tel: +371 67 67 22 75
10.augusts 2011, 19:30 | links
 
Laba diena, vai kāds var ieteikt, kur labāk remontēt laivas elektromotoru. Man ir Rhino motorīts, kuram nikjojas rokturis (ātrum slēdzis) un arī daži ātrumi pazuduši.
Jau iepriekš -PALDIES.
10.augusts 2011, 19:24 | links
 
respektiivi par Progress 2 arii var aizmirst, ja jaaizveelas starp 2 un 4?
10.augusts 2011, 16:36 | links
 
Ir kāds saksāries ar šādām laivām ...

Z-ray
10.augusts 2011, 16:16 | links
 
TERE!
Progress-4 bisku lielāks par 2. .Mazajam tendence rakties zem viļņa.(liela) Tie laiki sen pagājuši,kad lietoja Neptūnus.Bija ,savulaik, 23.Kamēr jauns ,neko.Pēc 2 sezonu lietošanas rodas visādi brīnumi.Sagatavo visu čikiniekā,te lec uz rāvienu,te pēkšņi uz ūdeņiem,rausti 100x līdz dabū dūmā.Ja nogulējis gadus 30-40,iesaku šīs dullās domas izmest no prāta.Katram braucienam jārēķinās ar 20-30l degvielas + rezerves motors .
10.augusts 2011, 14:58 | links
 
kaada ir atshkjiriiba starp progress 2 un progress 4? Un ir kaadam pieredze ar neptuunu 23? kaadas atsauksmes?
10.augusts 2011, 14:03 | links
 
sagittario
Tu man liekas ir lielāks optimists par mani:DDDD
9.augusts 2011, 22:06 | links
 
pašiem tak galva uz pleca vai tas ko tu grasies pirkt atbilst cenai par to kvalutāti.
9.augusts 2011, 22:00 | links
 
ķīnieši... ķīnieši apgādā pusi pasaules ar saviem metālizstrādājumiem un patērē pusi betona no psaulē patērētā betona daudzuma gada laikā.

un par kvalitāti... katrai kvalitātei sava cena... tas ka Latvijā pa lielām naudām tirgo lētas ķinas preces tā ir cita runa... kaut kā nauda jāpelna...bet ir arī ķīnas prece pa lielu naudu un kvalitāte ir pavisam cita.
9.augusts 2011, 21:55 | links
 
Man tas aizdomīgi likās jau sen!!! Un te ir apstiprinājums manām aizdomām no Zarazas- mēs dzīvojam uz ekvatora!!!
:DDD
9.augusts 2011, 21:37 | links
 
atkal vecaa labaa "diskusija" par baaleelinju rijiigumu un cenaam Mirtina stilaa... Atkal dazhi skaita naudu sveshaas kabataas, bet citiem, kas no taa dziivo tas uzsit asini... Patiesiiba jau ir kaut kur pa vidu... Briivaa tirgus pamatprincips ir, ka cenas veido pieporasiijuma un piedavaajuma attieciiba... Ja pietiekosh daudzums patereetaaju nebuus gatavs par preci maksaat to cenu ko nosaka paardeveejs, tad neviens nepirks, tachu arii sev miinusaa nevien paardeveejs netirgos...
Es kaa ekonomists (magistrs) varu droshi apgalvot, ka muusu banaanu republikaa nekam nav logjiska iemesla buut leetam taa kaa tirgus ir vienkaarshi nieciigs un tie, kas iegadaajoties preces netaa (globalizaacija odnako) veel vairaak sho tirgu grauj... Bet ko var kaadam paarmest? Katrs pa sevi, Dies' pa visiem... Ideaalaa variantaa mums to tik buutu jaadaraa kaa jaapeerk vissadi suu.... vienam no otra, lai ar nenormaali strauju naudas apriti, lai kaut daleeji kompenseetu tirgus apjoma truukumu ar naudas aprites atrumu... Bet realitaatee uz makroekonomikas procesiem katram konkreetam indiviidam ir pajaat... Tikai lielaa meeraa tapeec mees esam tur kur esam starp divaam "puslodeem" :) Peace, brachki...
9.augusts 2011, 19:46 | links
 
dailjdir... par lielajiem uzcenojumiem. Tirgojiet juus preces ar 10% uzcenojumu, izkonkureesiet visus baalelinjus un kljuusiet pashi staavus bagaati. Kur ir probleema vai arii neviens no dailjdir... negrib palikt bagaats?!?!?!?!
9.augusts 2011, 18:44 | links
 
Nu nav tie visi mesli, nav. Par Parsun motoriem gan nekas labs nav dzirdets, bet laivas HiFi ir nav sliktas. Piecu gadu laika neviena ielapa, laizt ir gan pa akmeniem, un nekadas vainas. Tapat ari neviens mans pazina nav par sim laivam sudzejies, jo tiesam labas. Protams kadreiz bija bail pirk, jo tomer Kina, bet nenozeloju nevienu bridi. Taja pasa laika izslavetie Brig... draugs bez sagatavem ielapiem nemaz copet nebrauc...
9.augusts 2011, 18:12 | links
 
Jenķi uzliek Nedaudz mazāku uzcenojumu tāpēc ka viņi ir 260 miljoni - un tas jau ir apgrozījums.
9.augusts 2011, 18:02 | links
 
Vēl pa šo tēmu pēdējo reizi - redz jeņķi zina, ka tie ir mēsli, tāpēc uzliek reālu cenu, mūsējie iepircēji jau arī zina ka tie ir mēsli, bet mūsu parastais ta nē un tāpēc jau tiek likta 4x lielāku cenu.
9.augusts 2011, 17:36 | links
 
Vairi , jā jau uzliktu 50 % , tas būtu ļoti normāli , jo patiešām nodokli utt , bet mūsu bāleliņam vajag 500 % .
9.augusts 2011, 13:47 | links
 
Bet es jau par to arī saku - tās mantas kas nāks uz šejieni tiek iepirktas ne jautās labākās un par zemāko cenu, un ja mūsu bāleliņš navar vismaz 50% uzvārīties, tas tas jau neesotbizness. Es saprotu ka mani oponēs, valdība uzliek tādus nodokļu un utt.
9.augusts 2011, 13:33 | links
 
Bralitim taisniba.
Tak aizbraucat reiz uz Kjinu un paskataties kadu tehniku izmanto un pardod tur veikalos, kaadi apgeerbi, kaada infrastruktura... LV nav pat tuvumaa Kinas videjam limenim, kur nu veel augstaak.
Laiks ir saprast, ka edam, velkam mugura, lietojam tadas kvalitates preces, kadas ari atbilst tai naudai ko maksajam par sim lietam. Bezmaksas banani jau sen kokos vairs neaug...wake up!
9.augusts 2011, 13:27 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager