Laivas un to motori

Vešanā nebūs problēma - parasti tas process nav tik ilgstošs kā uzglabāšana, kas var ilgt no dienām līdz nedēļām :)

"Uzglabāt gan nav vēlams horizontālā stāvoklī" - bodē gan teica, ka uzglabāt arī drīkstot horizontāli, vien jāievēro tas īpašais stāvoklis - tā un ne savādāk. Bet, kā jau teicu, lai gan uzglabāts bija pareizi, tomēr šaize sanāca, tāpēc labāk tomēr vertikāli, ja iespējams.
4.oktobris 2011, 19:36 | links
 
Var vest arī horizontāli, nevajag mācīt tautu uz aplamībām. Tikai jāskatās, lai ir uz pareizo pusi nolikts (pēc ražotāja norādījumiem). Uzglabāt gan nav vēlams horizontālā stāvoklī. Tas pat 4T.

Pats pārvadāju auto aizmugurē - nekādu problēmu!
4.oktobris 2011, 19:19 | links
 
Kad pirku motorīti, pārdevējs parādīja, kādā stāvoklī motors pārvadājams un uzglabājams. It kā visu ievēroju, bet vienalga tomēr pamanījos eļļu sadzīt cilindrā - protams, to konstatēju tikai uz ezera :) Dabūju airēties un tīrīt motoru.
Pēc tam tika nolemts turēt šo vertikāli, jo vieta ir. Vismaz nebūs nepatīkamu pārsteigumu.
4.oktobris 2011, 19:18 | links
 
imzis. Divtaktu ved kaut ar kājām gaisā, bet četrtaktnieku labāk tikai vertikāli. Ja noliksi ''vēkšpēdus'' būs problēmas ar piešķilšanu.
4.oktobris 2011, 19:13 | links
 
 
E-BOAT.LV izpārdodam šā gada demo laivas, Kaisla 550 ar honda bf50 un Cursus 440 ar honda bf20.

Gints 29215040
4.oktobris 2011, 17:31 | links
 
Var- karburātoram jābūt augšpusē Uz motora ir speciāli izciļņi kuri atvieglo motora pārvadāšanu Vismaz Hondai tā ir
3.oktobris 2011, 20:05 | links
 
speciem: klau benzhas motoru tak var likt guljus pārvadājot?!
3.oktobris 2011, 19:57 | links
 
ir apnicies ar airiem cīnīties ar vēju un straumi kamēr citi dudina garām ar saviem motorīšiem.

Laivas man nav, tās parasti īrēju.

Kam jūs ieteiktu pievērst uzmanību skatoties uz elektromotorīšiem.
3.oktobris 2011, 10:32 | links
 
Ja nu gadījumā kāds ir apkopojis informāciju par dažādu laivu priekšrocībām, plusiem un mīnusiem, būtu pateicīgs, ja varētu man atsūtīt info. Interesē salīdzinājums, kā starp koka, gumijas, stiklaplasta un/vai metāla, tā starp laivām materiāla grupas ietvaros. Arī interesē materiāli par laivu izgatavošanu un pārbūvi. Varbūt kaut kur ir kādi raksti par šo tēmu. Pirms rakņāties tīklā vēlējos paprasīt, iespējams kāds tam visam ir gājis cauri un var palīdzēt.
3.oktobris 2011, 05:11 | links
 
Nē, drusku savādāka
27.septembris 2011, 21:54 | links
 
Ka tik nešķoba laivu! Runa ir par piekabi, kas profila bildē?:)
27.septembris 2011, 21:42 | links
 
a tur neviens nesāks šķobīt ģīmi?
27.septembris 2011, 20:41 | links
 
Ved ar visu laivu
27.septembris 2011, 20:38 | links
 
Tāds jocīgs jautājums, bet aktuāls. vedot piekabi uz tehnisko apskati, kur jūs liekat laivu?
27.septembris 2011, 20:35 | links
 
To> perpendikuls
Sievas bračka firma taisa šīs štelles. http://www.rukis.lv/ Var sarunāt arī par saprātīgu naudiņu ;)
26.septembris 2011, 23:11 | links
 
Es Dulkan firmā nopirku laivas pārsegu par 80 lašiem un esmu ļoti apmierināts, jo viņam ir specīli arī iešūta vieta motoram. Ārā jau stāv visu vasaru un nav nekādu problēmu (vismaz tagad).
Ja vajag varu rīt ielikt foto.
26.septembris 2011, 22:01 | links
 
to MrDaniic - Sēdies, divi!
26.septembris 2011, 21:43 | links
 
nopèrc masinas tentu uz uzliec, tas jau nekas ka pa lielu :))
26.septembris 2011, 10:25 | links
 
Vai kāds nevarētu ieteikt risinājumu problēmai ar laivas tentu. Man ir Bush Crab 360. Tā kā laiva stāv uz treilera zem atklātas debess, vairākkārt esmu zvanījis uz Bush firmu un jautājis pēc tenta (pārsega). Jau apritējis pus gads, bet tentu no Busha joprojām nevaru dabūt, jo šiem esot daudz pasūtījumu (kārtējās pasakas). Jautājums - vai kāds netaisa tentus un ja taisa tad cik tāds varētu maksāt?
26.septembris 2011, 09:44 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager