Gribētu ieviest zināmu skaidrību.
1. Man vēl nekad jūrjā nav izdevies noķert buti vietā, kur viņas vienkārši nav: lieto šādu vai tādu ēsmu.
2. Gadījumā, ja bute ir diezgan kūtra (kāda tā bija iepriekšējā reizē), tad izmantotajai ēsmai un atraktoriem ir izšķiroša nozīme. Salīdzinājumam: nu piekritīsiet, ka ar motili rezultāts praktiski vienmēr būs labāks, nekā izmantojot prastu slieciņu. Protams, ja ir žors, atšķirība būs minimāla.
3. Sačos milzīga nozīme būs izlozei. Trāpot sektorā, kur tai butei vienkārši nav jābūt, vari izmantot da visdažādākās un praksē sevi vislabāk parādījušās ēsmas - rezultāts būs gaužām žēlīgs. Nekad neesmu copējis Jūrkalnē, bet pieņemu, ka 4km krasta līnijā (ja piedalīsies 100 komandas) būs pilnīgi tukšie posmi. Tādi ir arī Lūžņā un man patiešām ir grūti saprast, kāpēc katru reizi copmaņi tur spītīgi darbojas. Vienīgais izskaidrojums ir ērtā piebraukšana.
16.oktobris 2011, 21:53 |
links