mrplix. Es domāju, ka vispareizāk būtu, saglabāt pirkuma čeku un, problēmu gadījumā, griezties pie pārdevēja ar pretenzijām. Varbūt daudzi tūlīt apšaubīs šo ieteikumu, bet, ja aukla ir jau nopirkta un izmēģināta, cita ceļa nav. Protams vēl var griezties pircēju aizsardzības centrā, protams, ja ir čeks un var pamatot problēmu. Vispār es domāju, ka pareizāk ir, pirms pirkt auklu, pakonsultēties ar speciālistiem arī draugiem-makšķerniekiem, pajautāt pārdevējiem (kaut gan ne visos veikalos ir kompetenti pārdevēji), nepirkt uzreiz pirmajā veikalā, pameklēt informāciju internetā (starp citu tur ir daudz noderīga, arī atsauksmes). Bet ja jautā šeit, tad redzi, ka atbildes nav izsmeļošas, jo diemžēl dažiem patīk paņirgāties. Un tas jau ir latvieša dabā.
20.oktobris 2011, 18:58 |
links