FishBon, man nav ne mazākās vēlēšanās kasīties, jo arī Pure Fishing nav uzskatījis par vajadzību atbildēt uz manu jautājumu un tā ir Jūsu darīšana kā strādāt ar klientiem. Mana darīšana ir pirkt vai nepirkt, un tiem, kas man prasa, ieteikt ko un kur pirkt vai nepirkt. Uz doto brīdi, dēļ šīs situācijas, vairāk neiegādājos Pure Fishing preces un neiesaku to darīt tiem, kas man prasa padomu.
Lai pārējie saprastu par ko rakstu, martā vasaras sezonai iegādājos bait runer vai free spool sistēmas spoli no izplatītāja X par 12,78 un aprīlī no Kimko Pure Fishing zīmola par 14,99 -10% (nevis 10).
Par pēdējo zīmolu biju tik pārliecināts, ka dēļ iepriekšējas pozitīvas pieredzes, neuzskatīju par vajadzīgu saglabāt čeku. Diemžēl spole, pat īsti nesākot to lietot, nedarbojās, pat nevar teikt, ka salūza, vienkārši nestrādāja. Otra strādā bez pārmetumiem.
Formāli. Par garantiju, es nezinu kādai tai ir jābūt, bet man garantiju uz šo produktu nerakstīja, jo komplekts ir spole, aukla, rezerves uzgalis un kaste un veikalā teica, ka garantija ir čeks. Atkārtošos čeka man nav, attiecīgi formālas pretenzijas pret Kimko man nav, jo juridiski nevaru pierādīt pirkuma laiku, varu pierādīt tikai pirkuma faktu, tas ir uzrādīt spoli pilnā komplektā ar iepakojumu. Varētu pirkuma faktu pierādīt pēc Kimko klienta kartes datiem, kur šis pirkums ir reģistrēts, bet Kimko nav un visi gali ūdenī. Pret FishBon man nevar būt pretenziju, jo neesmu no viņiem iegādājies šo produktu.
Bet jautājums pēc būtības, iegādājos Pure fishing produktu Latvijā un kas šo produktus izplata Latvijā? Biju domājis, ka Pure Fishing izplata tikai FishBon, ko pārdod kā savā, tā citos veikalos. Ja tā nav, lūdzu, palabo mani lai nerakstītu muļķības. Attiecīgi, formāli man nav tiesības uz garantiju, jo nav čeka, un pārdevēja – Kimko ar vairs nav. Bet, ja zināms, ka Latvijā varēju nopirkt tikai tādu produktu ko izplata FishBon, tad attiecīgi šai lietai var pieiet dažādi un neizlikties par beigtu, ka pirkums nav Jūsu ievestais un izplatītais produkts.
Par vārdu interpretāciju – ja atļausi varu nopublicēt atbildi un tad lai cilvēki izvērtē kas un kā? Nav runa par garantiju. Ir jautājums vai to spoli ieveda un Kimko realizācijai nodeva FishBon un vai Jūs ticat man, ka es šo spoli esmu nopircis Kimko.
Es domāju, ka FishBon pietiek klientu lai pievērstos šādiem sīkumiem. Mani personīgi aizskāra tas, ka klientu, kas iegādājas preci pa Ls 15 vai pēc Jūsu mēriem Ls 10 Jūs neuzskatiet par klientu. Ja Jūs neesat vienīgie, kas izplata Pure Fishing, tad tā varējāt pateikt. Bet Ja Jums skaidrs, ka prece ir Jūsu, tad ko Jums dos čeks no vairs neesoša pārdevēja? Jo ja ejam formālo ceļu, pretenzijas jāiesniedz pārdevējam, kura vairs nav. Pēc būtības, es atšķirībā no Jums nevaru šo preci nosūtīt ražotājam izvērtēšanai, apmainīt vai saņemt ko citu tādā pašā summā. Tā kā, pēc būtības, visa pamatā ir attieksme pret klientu.
20.oktobris 2011, 20:09 |
links