Fishbon. Līdz šim mana nostāja bija tāda, ka ja nav kosmiskas cenu atšķirības, tad labāk iepirkties ir Latvijā no Latvijas pārstāvja. Pieredze saistībā ar distances tirdzniecību ir kopš 97.gada. Sīkumiem atšķirības nav, bet lielām lietām serviss ir tas par ko maksājam. Tas ir ne tikai konsultācijas, bet arī garantija un pēc garantijas apkopes. Tas viss bieži arī strādā interneta veikalos, bet ja kas salūzis, kamēr aizsūtīsi - sagaidīsi sezona var beigties. Pie tam, uzskatu, ka jāatbalsta vietējie izplatītāji, jo viņi atbalsta sportistus. Bet tas tā.
Neesmu no tiem kas melo, un ja būtu pircis citur, tad arī tā būtu uzdevis jautājumu. Un, ja būtu kaut piedāvāts to spoli apskatīties, nevis pateikts ka nav ko gaidīt no Ls10 spoles, man nebūtu grūtību aizbraukt to un parādīt. Kā teicu, ja būtu Kimko pie dzīvības, klientu kartes datos varētu atrast, kad to spoli esmu nopircis pie viņiem. Pie tam tā tur bija vienīgā šī veida spole, un pēc pavadzīmēm viegli varējāt apskatīties vai pēc veikala slēgšanas Jums viņu atsūtīja atpakaļ. Tajā laikā tāda pati spole, bez Kimko, bija arī Brības ielas Elcor, tikai maksāja ap Ls 20, spoli iegādājos Kimko, jo Jums pašiem tādas nebija un pievedumā neplānojās, tad vēl bijāt vecajās telpās.
Jā es esmu lietotājs Zvaigzne no CL portāla, bet esmu arī Jūsu bijušais klients, klienta kartes Nr.0027 īpašnieks, kartes, kuru Jūs neatgādiniet uzrādīt pirms norēķināšanās, kam viņa un kad izsniegta nebūs grūtību apskatīties.
P.S. citāts – „Tad iedomājies, kas notiktu ja man būtu jānodrošina garantija visām Pure Fishing precēm” – lūk to var uzprasīt ražotājam, kā rīkoties šādos gadījumos, nevis man, kāpēc ražotājs pārdod interneta veikaliem, kas nenodrošina, ne konsultācijas, ne garantiju.
20.oktobris 2011, 22:20 |
links