Pītā aukla

Viss par un ap to.
Zvaigzne, Atvaino, bet beidz te filozofēt. Paskaidrošu vienkārši un īsi. Nav garantijas talona vai maksājuma dokumenta - nav garantijas. Šajā situācijā ja tu būtu pircis no manis un es tevi vizuāli noteikti atcerētos, atkāptos no augstāk minētajiem noteikumiem. Vienmēr klientiem palīdzu. Diskusija beigta, nepiesārņojam pīto auklu foruma sadaļu.
21.oktobris 2011, 00:00 | links
 
Fishbon, te ir tas ko ražotājs nedrīkstētu pieļaut. Ka izplatītājs ir arī tirgotājs. Tas kropļo tirgu. Es pie tevis nevērsos kā pie veikala īpašnieka, bet kā pie zīmola izplatītāja Latvijā un tā ir liela atšķirība.

Veikals kur esmu pircis produktu vairāk neeksistē, vienīgo pierādījumu, ierakstu Kimko klientu kartes datu bāzē, kas apliecinātu pirkuma datumu, es dēļ tā, ka veikals vairs neesksistē iegūt nevaru. Pie kā man vērsties? Ja nav slinkums iedod adresi tam kas stāv virs Jums, ja jau nepaslinkoju uz ASV uzrakstīt, nepaslinkošu arī Eiropas birojam.

Attiecīgi jautājums, tu mani pasūtīji kā veikala Biķernieku ielā klientu vai kā Pure Fishing pārstāvis?

Ko nozīmēja iegādājās mūsu preci, tas ir mūsu prece ir Biķernieku veikala prece? Un tie kas pērk Albakors vai Elkor garantiju var prasīt Albakoram un Elkoram?
20.oktobris 2011, 23:44 | links
 
Hromoj , paldies par rūpēm. Turpmāk patiešām var rakstīt privāti ja kaut kas nav skaidrs no manis rakstītā vai ir kādi ieteikumi, diskusiju beidzu. Sadaļa taču tomēr saucas pītās auklas.
20.oktobris 2011, 23:25 | links
 
epox59, vai tu vispār piefiksēji, ka es to spoli klientam Zvaigzne neesmu pārdevis? Lasi rūpīgāk, lai nevajedzētu izteikt muļķīgus komentārus. Visiem klientiem, kas iegādājas mūsu preci garantiju nodrošinam. Samainam vai arī saremontējam ja iespējams. Paldies par novēlējumiem!
20.oktobris 2011, 23:21 | links
 
makšķerēšana ir kā sekss. kā ilgāku laiku nav sanācis, tā velk uz kašķi :)
20.oktobris 2011, 22:43 | links
 
Fishbon
Man ieteikums, jo mazāk te rakstīsiet, jo labāk jums būs. Jo kā tikko teksts no jums, tā zaudējat vismaz pārdesmit potenciālo klientu.
20.oktobris 2011, 22:43 | links
 
FishBon > Vispār palasot Jūsu saraksti ar klientu , iespējams bijušo , mans subjektīvs secinājums , diez vai iegādāšos Jūsu izplatītās preces !
Kur Es iepērkos šādas un līdzīgas problēmas risina pavisam vienkārši - apmaina , arī ja čeks ir pazaudēts un preces summas ir lielākas , kā divdesmit lati!
Kā tur saka , Firmas gods augstāk par visu!!!! Veiksmi turpmākā biznesā.
20.oktobris 2011, 22:39 | links
 
janis.a Atbalstīt vai neatbalstīt tā ir jūsu izvēle. Mūsu struktūrā notiek tieši tā kā aprakstīju jau iepriekš. Diemžēl Latvijā, kur šis bizness jau tā ir tik sarežģīts nevaram atļauties lieku izšķērdību. Garantijas servisu mūsu ietvaros nodrošinam pilnībā un pēc iespējas arī palīdzam citos jautājumos. Jebkurā gadījumā paldies par ieteikumu!
20.oktobris 2011, 22:21 | links
 
Fishbon. Līdz šim mana nostāja bija tāda, ka ja nav kosmiskas cenu atšķirības, tad labāk iepirkties ir Latvijā no Latvijas pārstāvja. Pieredze saistībā ar distances tirdzniecību ir kopš 97.gada. Sīkumiem atšķirības nav, bet lielām lietām serviss ir tas par ko maksājam. Tas ir ne tikai konsultācijas, bet arī garantija un pēc garantijas apkopes. Tas viss bieži arī strādā interneta veikalos, bet ja kas salūzis, kamēr aizsūtīsi - sagaidīsi sezona var beigties. Pie tam, uzskatu, ka jāatbalsta vietējie izplatītāji, jo viņi atbalsta sportistus. Bet tas tā.

Neesmu no tiem kas melo, un ja būtu pircis citur, tad arī tā būtu uzdevis jautājumu. Un, ja būtu kaut piedāvāts to spoli apskatīties, nevis pateikts ka nav ko gaidīt no Ls10 spoles, man nebūtu grūtību aizbraukt to un parādīt. Kā teicu, ja būtu Kimko pie dzīvības, klientu kartes datos varētu atrast, kad to spoli esmu nopircis pie viņiem. Pie tam tā tur bija vienīgā šī veida spole, un pēc pavadzīmēm viegli varējāt apskatīties vai pēc veikala slēgšanas Jums viņu atsūtīja atpakaļ. Tajā laikā tāda pati spole, bez Kimko, bija arī Brības ielas Elcor, tikai maksāja ap Ls 20, spoli iegādājos Kimko, jo Jums pašiem tādas nebija un pievedumā neplānojās, tad vēl bijāt vecajās telpās.

Jā es esmu lietotājs Zvaigzne no CL portāla, bet esmu arī Jūsu bijušais klients, klienta kartes Nr.0027 īpašnieks, kartes, kuru Jūs neatgādiniet uzrādīt pirms norēķināšanās, kam viņa un kad izsniegta nebūs grūtību apskatīties.

P.S. citāts – „Tad iedomājies, kas notiktu ja man būtu jānodrošina garantija visām Pure Fishing precēm” – lūk to var uzprasīt ražotājam, kā rīkoties šādos gadījumos, nevis man, kāpēc ražotājs pārdod interneta veikaliem, kas nenodrošina, ne konsultācijas, ne garantiju.
20.oktobris 2011, 22:20 | links
 
Cienījamais FishBon. Es izlasīju Jūsu argumentus, bet kaut ko nesapratu līdz galam. Es agrāk strādāju tirdzniecības kompānijā, kur bija viena Eiropas ražotāja dīleris. Un, ja kādam klientam bija problēmas ar šīs firmas ražotu preci, kur nebija pat iegādāta pie mums, mums bija steidzami jākontaktējas ar šo klientu un jārisina problēmas. Protams, ka dažreiz bija arī klienta vaina, bet konflikts tika civilizēti atrisināts. Tāpēc es tomēr neatbalstu Jūsu, kā tirgotāja, attieksmi pret saviem esošajiem un varbūt arī potenciālajiem klientiem. Vispirms ir jātiek skaidrībā par notikušo un jāpalīdz klientam. Tikai tā Jūs varēsiet attīstīt savu biznesu.
20.oktobris 2011, 21:46 | links
 
Cienījamais Zvaigzne, diemžēl uztecēšanās tieši arī ir tas kas šajā gadījumā nestrādā. Jā, mēs esam Pure Fishing pārstāvji Latvijā un izplatam mūsu produkciju savā veikalā un arī citos Latvijas veikalos. Nevienam arī nav noslēpums, ka daudzi Latvijas makšķernieki iepērkas ASV, Anglijas, Vācijas un pat Polijas interneta veikalos, kur arī var iegādāties Pure Fishing preces. Tad kamdēļ tu domā, ka man tev ir jātic!? Iespējams, tu to spoli esi iegādājies kādā no Polijas vai te pat Lietuvas makšķerēšanas veikalā. Pēc garantijas tev jādodas pie veikalnieka, kas tev to spoli ir pārdevis un veikalnieks nosūtīs spoli vai tevi ar spoli uz garantijas servisu. Tad iedomājies, kas notiktu ja man būtu jānodrošina garantija visām Pure Fishing precēm, kas tiek ievesta no ārzemēm. Un ar attieksmi es domāju man viss ir pilnīgā kārtībā. Tu esi lietotājs Zvaigzne no CL portāla. Tu pat neesi pacenties atnākt līdz manīm, es tevi nepazīstu un atvaino neredzu pamatu tev ticēt.
20.oktobris 2011, 21:31 | links
 
cik kg. iztur nanofil aukla kas ir 0.15 mm. resna.
20.oktobris 2011, 21:27 | links
 
Šķiet, ka jauno tehnoloģiju auklas ir apaļākas, mazāka diametra, lielākas izturības un mazāk spurojas.
20.oktobris 2011, 21:20 | links
 
Ne tikai NANOFIL. Piemēram: ADRENALINE HD PE no SAVAGEAR vai TUF-LINE XP ražota ASV. Undomāju, ka tas nav vēl viss. Vajag tikai rakt, kā teica slavenais Edgars Liepiņš.
20.oktobris 2011, 21:18 | links
 
janis.a
kadas jaunas tehnologijas-NANOFIL??????????????
20.oktobris 2011, 21:05 | links
 
Un vēl. neieciklējieties uz vecajām auklām. Meklējiet jaunās tehnoloģijas. Tas atmaksāsies.
20.oktobris 2011, 20:57 | links
 
es būtu ļoti laimīgs,ja man zaļās auklas izbalētu sieg baltas :),jo pārsvarā nesanāk laika vazāties pa bodēm meklēt to ko vēlētos.biezak sanāk ņemt to kas ir.
20.oktobris 2011, 20:56 | links
 
Ja tā, tad atgriežos pie iepriekš teiktā: ja esat nodomājuši kaut ko pirkt, palasiet info netā, arī atsauksmes, un tikai tad dodieties uz veikalu. Netā var atrast ļoti daudz informācijas.
20.oktobris 2011, 20:56 | links
 
janis.a - tur ar auklu nav ko darīt, izņemot ja vēlies samaksāt par ekspertīzi un saņemt slēdzienu ka viss ir ok. Baidos, ka kā rīkoties var pateikt tikai Normark.
20.oktobris 2011, 20:51 | links
 
Anton. ja ir čeks, griezies Patērētāju aizsardzības centrā. Email: ptac@ptac.gov.lv vai tālrunis 65452554. ceru, ka tur tev palīdzēs tikt galā ar problēmu. Un turpmāk iepērcies uzmanīgāk, jo uzmetēju šinīs laikos ir daudz.
20.oktobris 2011, 20:43 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager