Laivas un to motori

Vairis30, BIC laivām ir divi ritentiņi.
27.oktobris 2011, 23:16 | links
 
Cienījamielaivu ražotāji, vai varat šāda veida laivu uztasīt, ļoti racionāli pie iestumšanas ūdenī.
27.oktobris 2011, 20:48 | links
 
udensdraugs, ar pieticību tālu netiksi :)
27.oktobris 2011, 14:54 | links
 
normis20 Te būs informācija:
http://1shop.lv/lv/catalogs/makskeresanas_preces/laivas/piepusamas_laivas/airu_laivas/item-103049.htm
Atsevišķi vēl jānopērk motora turētājs.
27.oktobris 2011, 14:36 | links
 
varat man atrakstit ari uz e-pastu polijs32@inbox.lv
27.oktobris 2011, 13:31 | links
 
sveiki velejos te pajautat kadam zinošokam copmanim nopirku laivu holyday 260-2N bet nav ista skaidriba kadu tipu motorus un kadus benzina vai elektromotorus varu klat pie laivas vai kads varetu palidzet ar so jautajumu?
27.oktobris 2011, 13:27 | links
 
:)) Es jau esmu tikai amatnieks :)
27.oktobris 2011, 13:25 | links
 
udensdraugs, kaut visiem ražotājiem būtu individuāla pieeja kā tev. Par Pellu ražotāju savairošanos un popularitāti... domāju ka tur ir citi iemesli.
Tagad populāri paliek ņemties ar koka laivām, ja būs pieprasījums, Whitehall varētu palikt par tādu pašu Pella laivu.
27.oktobris 2011, 11:16 | links
 
Zvaigzne,
Katrs "tjūninga" gadījums ir individuāls. Ir labots (praktiski no jauna izgatavots), "lielās Pellas" padomju priekštecis, kam bija palicis dibens un viens pusborts pēc nedēļas dauzīšanas gar akmeņiem pēc vētras utt.
Jāpiekrīt Tev, ka mūsdienu Pellu ražotāju ir savairojies kā sēnes pēc lietus, tas vien jau norāda, ka šī tipa laivas ir gana populāras un ar noietu.
27.oktobris 2011, 10:53 | links
 
janis83, lai kaut ko ieteiktu ir nepieciešams zināt ezera lielumu un pie kādas laivas karināsi elektromotoru, kā arī, kādu naudas summu esi gatavs iztērēt (loģiski jo jaudīgāks motors un akumulators jo labāk). Man bija minn kota endura 36 bezvējā vai nelielā vējā viss OK. Parādoties lielākam vējam bija jāliek talkā airi lai tiktu uz priekšu. Motoru karināju pārsvarā nomas laivām Lilastes un M/baltezerā. Akumulators bija slodzes 12v 100 Ah (pietika nemazāk kā 6 stundām minimāla vēja apstākļos). Iebraucot Ķīšezerā izskatījos diezgan smieklīgi (ja vien necopē gar tuvākā krasta līniju). Apdomāju un pirkšu benzīna motoru jo vēl ir daudz ezeru, kur var ar viņu braukt.
27.oktobris 2011, 10:34 | links
 
Vēlos iegādāties laivas elektromotoru ezeriem kur nedrīkst lietot iekšdedzes dzinējus, vajadzētu kādu padomu no kada makšķernieka kas lieto elektromotoru,kadu pirkt cik stipru un kadu akmulatoru,paldies jau iepriekš.
26.oktobris 2011, 21:58 | links
 
Broļ, uzraksti Maksi, viņam ir liekas tāda ir. Kaut kur stingri iepriekš (man liekas pavasarī) tika iztirzāta šīs laivas un kā arī pats ražotājs.
24.oktobris 2011, 08:19 | links
 
Varbūt kāds lieto šo-
http://www.copeslaivas.lv/?id=79
Ražotājs piedāvā 10 veidu laivu modeļus. .
Kontakti mājas lapā - www.copeslaivas.lv
27.jūlijs 2009, 16:55 | links
vai līdzīgu laivu interesē atsauksmes. Var arī par Amber 315, Lota 360. Interesē gaitas īpašības uz airiem, stabilitāte spiningojot kājās (pellā īpaši ērti nejutos), Lūdzu tikai bez ražotāju reklāmas.
24.oktobris 2011, 00:32 | links
 
udensdraugs, cik sapratu ražo laivas individuālam pasūtījumam, tāpēc laikam tās nebūs gluži kā visas pellas. Vai tavas laivas var attiecināt uz visām pella tipa laivām? Tas ir sākot no mini beidzot ar cargo, kuras ražo ļoti daudz ražotāju un cenas svārstās no Ls 240 līdz Ls 800. Iespējams, ka standarta laivu nepilnības var novēst palielinot borta augstumu par 5cm (izdomāts piemērs), bet to nedara visi, un vairums tomēr saskārsies ar nepilnībām. To biju domājis ar savu komentāru.
23.oktobris 2011, 12:06 | links
 
Zvaigzne,
šķiet, ka Tu mani esi nedaudz pārpratis. Es sevi nepozicionēju kā Pellas tipa laivu ražotājs, tas būtu bijis par skaļu teikts. Drīzāk kā amatnieks- tjūnētājs, kas pēc klienta pasūtījuma un specifiskām vēlmēm izgatavoja specvariantus- piem., sagatavotu jūrai piekrastes hobijzvejai, vai tieši otrādi- pensionāram tik vieglu laivu, ko viens var ielaist vai izvilkt no upes vai ezera.
23.oktobris 2011, 09:50 | links
 
Trešais variants- sekot gājputniem... :)))
P.s. Piedod, Vairi30, nekā personīga... tikai joks.
21.oktobris 2011, 10:34 | links
 
Otrs variants, iepumpēt ziemas gaisu. (kā tajā anekdotē par ko vēl auto serviss var paprasīt naudu)
21.oktobris 2011, 08:32 | links
 
Vairis30
Ir tikai viens variants.No rīta Piepumpēt pūsli.Dienai iesilstot ,biku nolaist gaisu.
:))
21.oktobris 2011, 08:26 | links
 
Es šajos aukstajos rītos secināju vienu lielu problēmu piepūšamajām laivām - no rīta baloni ir tīri pamīksti. Es saprotu ka pie zemas temperatūras gaisa spiediens samazinās, bet varbūt ir kāda NORMĀLA ideja kā to problēmu atrisināt???
21.oktobris 2011, 08:15 | links
 
eerglis, vai nu neprotu sameklēt vai arī...
Ar vienu vārdu sakot skarīgs lietoto laivu tirgus ir ASV, bet to nevar salīdzināt ar Eiropu, kultūra un pieprasījums savādāks. Cik esmu skatījies skandināviju neko prātīgu neatradu (valodas zinašanas ar nekādas).
18.oktobris 2011, 23:31 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager