Izskatās, kad neviens nav no kayaka makšķerējis !!! Varbūt tomēr kāds ir ? Tad man tāds jautājums. Vai ar kayaku drīkstēs braukt zvejot visos ezeros, kur atļauts ar laivām ( kaut gan kayaks ir tāds pat peldlīdzeklis) ???
Paldies par info :)
Bet nu laikam šoreiz tas pasākums ies secen. Nekas, jānoskaidro no radagabala visu par to laivu un iespējām un nākošgad gan būs jāaizlaiž.
Pēcāk apjautājos pašam radiniekam par iespējamo ūdens policiju - šis teica, ka pa reizei kaut kas esot un sodus liekot, bet tie jau drīzāk būs domāti inspektori - radagabals ir nemakšķernieks, tam šajās lietās dižas saprašanas naff.
Kā sapratu, šīs brīvdienas ir spiningošanas sacensības - rezultātus tīri labprāt uzzinātu :)
Hotentots, te ūdens policijas nav, nekad nav bijis. Tā ka vālē droši.
Ja taisies makšķerēt, tad licenzi gan iegādājies, tās gan pārbauda. Un ievēro MN, jo kontrole uz ezera ir, ne jau katru dienu, protams, bet ir!
Nu tīri teorētiski jau daudz kas likumos atrakstīts, vien praktiski netiek ievērots.
Redz, man varbūt tā ir vienīgā reize mūžā, kad būs šāds prieks jāpiekopj un negribas īsti tērēt laiku un naudu tam visam...
Par Alūksnes ezeru konkrēti nezinu, taču, tā kā tas ir apsaimniekojamais ezers , tad kontrolei vismaz teorētiski būtu jābūt... Tur gan diezgan liels sadalījums pilnvarās - vides inspektors vai pašvaldības pilnvarotā persona nemaz īsti laivas tiesības un dokumentus pārbaudīt nav tiesīgi, tā nav viņu jurisdikcija... Bet prieks braukt bez "korkām" teorētiski maksā diezgan salīti - 150Ls.
Nečakarē mozogus - pamācies internetā 2 vakarus un noliec tās pravas :)
Ir vēlme aizšaut ciemos pie radinieka uz Alūksni un pabraukāt pa ezeru. Esot samērā liela motorlaiva ar 30 zirgu motoru. Kā saka CSDD - vajagot tiesības. Protams, man tādu nav un 1 vai 2 reižu dēļ īsti negribas kārtot ar.
Cik reāli uzrauties uz kādiem inspektoriem un dabūt sodu, ja braucu prātīgi un ne stipri bieži? Vai viņi vispār ko tādu izvērtē vai arī vairāk skatās uz zemmēra zivīm u.tml.?
sveiki velejos te pajautat kadam zinošokam copmanim nopirku laivu holyday 260-2N bet nav ista skaidriba kadu tipu motorus un kadus benzina vai elektromotorus varu klat pie laivas vai kads varetu palidzet ar so jautajumu?
udensdraugs, kaut visiem ražotājiem būtu individuāla pieeja kā tev. Par Pellu ražotāju savairošanos un popularitāti... domāju ka tur ir citi iemesli.
Tagad populāri paliek ņemties ar koka laivām, ja būs pieprasījums, Whitehall varētu palikt par tādu pašu Pella laivu.
Zvaigzne,
Katrs "tjūninga" gadījums ir individuāls. Ir labots (praktiski no jauna izgatavots), "lielās Pellas" padomju priekštecis, kam bija palicis dibens un viens pusborts pēc nedēļas dauzīšanas gar akmeņiem pēc vētras utt.
Jāpiekrīt Tev, ka mūsdienu Pellu ražotāju ir savairojies kā sēnes pēc lietus, tas vien jau norāda, ka šī tipa laivas ir gana populāras un ar noietu.
janis83, lai kaut ko ieteiktu ir nepieciešams zināt ezera lielumu un pie kādas laivas karināsi elektromotoru, kā arī, kādu naudas summu esi gatavs iztērēt (loģiski jo jaudīgāks motors un akumulators jo labāk). Man bija minn kota endura 36 bezvējā vai nelielā vējā viss OK. Parādoties lielākam vējam bija jāliek talkā airi lai tiktu uz priekšu. Motoru karināju pārsvarā nomas laivām Lilastes un M/baltezerā. Akumulators bija slodzes 12v 100 Ah (pietika nemazāk kā 6 stundām minimāla vēja apstākļos). Iebraucot Ķīšezerā izskatījos diezgan smieklīgi (ja vien necopē gar tuvākā krasta līniju). Apdomāju un pirkšu benzīna motoru jo vēl ir daudz ezeru, kur var ar viņu braukt.
Vēlos iegādāties laivas elektromotoru ezeriem kur nedrīkst lietot iekšdedzes dzinējus, vajadzētu kādu padomu no kada makšķernieka kas lieto elektromotoru,kadu pirkt cik stipru un kadu akmulatoru,paldies jau iepriekš.