pievienojos veezis teiktajam.
Vispār Burtnieku pašvaldībai vajadzētu par šīm lietām padomāt. Līdz šim ezers bija kļuvis slavens ne tikai vietējo aprindās, bet arī attālākos novados, piemēram, tajā pašā Rīgā, kur nedzīvo nebūt ne tā maksātnespējīgākā publika un kura labu zivju dēļ ir gatavva nolikt malā 10-12 ls par laivu, 8ls par motoru un vēl 2 latus par licenci, kā arī 1 ls par automašīnu.
Daži pat sameklē naktsmājas un šo maksājumu atkārto 2-3 dienas. Zinu makšķerniekus, kas oktobrī un novembrī ņem speciāli atvaļinājumus makšķerēšanai.
Tādējādi te man ir jautājums Burtnieku pašvaldībai - jūs ko gribat - zāģēt zaru, uz kura sēžat? Ja būs pamatota infa, ka ezerā neko nevar noķert, tad arī neviens tur nebrauks. Savukārt liela daļa vietējo ezerā braukšanai izmanto savas laivas un laivu īres bizness tur vienkārši nosprāgs. KO tādā vietā kā Vecate darīt? NEKO!!! Šobrīd tur nekāda cita biznesa kā vien veikals un Ojāra laivu bāze nav!!! Domājiet, ka citviet ir kaut kas baigi labāks? Nē!!! Tā vietā, lai sāktu domāt par starptautisku ezera reklāmu liellīdaku copei, pašvaldība ar tīklu licencēm reāli sačakarē šo skaisto attīstības perspektīvu. Padomājiet vien mīlīši, kāpēc cilvēki šobrīd labprātāk brauc uz Zviedriju... Tur kas - zivju vairāk? Jā! Bet kāpēc? kas tur ir citādāks? Kārtība lielāka un tīklu mazāk!
Vispār Burtnieku pašvaldībai vajadzētu par šīm lietām padomāt. Līdz šim ezers bija kļuvis slavens ne tikai vietējo aprindās, bet arī attālākos novados, piemēram, tajā pašā Rīgā, kur nedzīvo nebūt ne tā maksātnespējīgākā publika un kura labu zivju dēļ ir gatavva nolikt malā 10-12 ls par laivu, 8ls par motoru un vēl 2 latus par licenci, kā arī 1 ls par automašīnu.
Daži pat sameklē naktsmājas un šo maksājumu atkārto 2-3 dienas. Zinu makšķerniekus, kas oktobrī un novembrī ņem speciāli atvaļinājumus makšķerēšanai.
Tādējādi te man ir jautājums Burtnieku pašvaldībai - jūs ko gribat - zāģēt zaru, uz kura sēžat? Ja būs pamatota infa, ka ezerā neko nevar noķert, tad arī neviens tur nebrauks. Savukārt liela daļa vietējo ezerā braukšanai izmanto savas laivas un laivu īres bizness tur vienkārši nosprāgs. KO tādā vietā kā Vecate darīt? NEKO!!! Šobrīd tur nekāda cita biznesa kā vien veikals un Ojāra laivu bāze nav!!! Domājiet, ka citviet ir kaut kas baigi labāks? Nē!!! Tā vietā, lai sāktu domāt par starptautisku ezera reklāmu liellīdaku copei, pašvaldība ar tīklu licencēm reāli sačakarē šo skaisto attīstības perspektīvu. Padomājiet vien mīlīši, kāpēc cilvēki šobrīd labprātāk brauc uz Zviedriju... Tur kas - zivju vairāk? Jā! Bet kāpēc? kas tur ir citādāks? Kārtība lielāka un tīklu mazāk!
4.novembris 2011, 13:37 | links