Interesējos, jo arī taisos iegādāties, tikai šogad nesanāca. Man nav pazīstama laba motoru meistara, pats neņemos to labot, tāpēc skatījos uz tiem, kas jauni. Pie tam lietoto laivu motoru tirgus ir mazs un vairāk balstīts uz veiksmi. Jaunu 2-taktu nav, pie tam, mani nevilina šī eļļas un benzīna jaukšana, grūti jau nav, bet kaut kā, kāpēc darīt, ja var nedarīt. Pie tam cik sapratu tad 4-taktu draudzīgāki dabai.
Atkāpjoties uz to, ko izvēlēties, principā izvēle ir saistīta ar dažām lietām, tas ir kā makšķerē, kāda laiva, kur makšķerē un kur to motoru glabās.
Ideāli, ja var atļauties aprīkot ar abiem motoriem, bet parasti rocība ir tāda kāda ir.
No vairāku cilvēku pieredzes, tomēr no tā elektromotora beigu beigās pāriet uz benzīna, tas, ja atļauts lietot benzīna motorus.
Iemesls vienkāršs, motors, lādējamais, akumulators, cenas ziņā gandrīz tas pats, kas 2,5zs benzīna motors, bet tomēr benzīna ērtāks.
Ja neiedziļinās vairākās lietās, tad beigās tāpat sāk runāt par ražotājiem...
Parsun, vairumā cilvēkiem nepaveicas, bet ir daži, kas ir apmierināti arī ar šī ražotāja izstrādājumiem. Par Selva un līdzīgiem mazpopulāriem grūti saņemt atsauksmes. Paliek Mercury, Tohatsu, Yamaha un Honda. Tohatsu un Mercury ražojot viens un tas pats ražotājs (zinātāji apgalvo), tas ir priekš Mercury to dara Tohatsu. Vienīgais, kas atturētu no šo ražotāju dzinēju iegādāšanās, varētu būt, ja klientu apkalpošana un apkopes nav līmenī. Ar uzsvaru - varētu būt. Katrā gadījumā daudz slikta nav dzirdēts. Šogad pavīdēja info, ka Tohatsu kaut kas neesot kārtībā ar remontu un apkopi, par cik pavīdēja nezinu vai ir vai nav taisnība. Kas ir Mercury izplatītājs nezinu. Yamaha vai Honda - ja pameklētu, retas sūdzības var atrast par brāķētiem ūdens sūkņiem (bija kādu brīdi), vai par vīzdegunīgu attieksmi servisā, dārdzību, nevis par kvalitāti vai uzticamību. Tohatsu ir zemāka cena, pirms pirktu noskaidrotu kā ar servisu. Ja slikti tad izvēlētos Yamaha vai Honda.
Pats esmu nolēmis, kad nauda būs kabatā, vispirms sākt ar Tohatsu 5 zs ar ārējo bāku (nu nepatīk man tās 1,5l pudeles un laistīšanās copes laikā uz ūdens), pēc tam aiziet uz Yamahu un tad Honda, ja nebūs zemūdens akmeņu, kas var atklāties runājot ar veikala darbiniekiem, palikšu pie pirmās izvēles.
Pie tam apzinos, ka gribēšu motoru ap 30zs, bet situācija ir tāda kā ir un 5zs tomēr ir daudz labāk, nekā airēties. (tas ir ko esmu lasījis un dzirdējis)
Atkāpjoties uz to, ko izvēlēties, principā izvēle ir saistīta ar dažām lietām, tas ir kā makšķerē, kāda laiva, kur makšķerē un kur to motoru glabās.
Ideāli, ja var atļauties aprīkot ar abiem motoriem, bet parasti rocība ir tāda kāda ir.
No vairāku cilvēku pieredzes, tomēr no tā elektromotora beigu beigās pāriet uz benzīna, tas, ja atļauts lietot benzīna motorus.
Iemesls vienkāršs, motors, lādējamais, akumulators, cenas ziņā gandrīz tas pats, kas 2,5zs benzīna motors, bet tomēr benzīna ērtāks.
Ja neiedziļinās vairākās lietās, tad beigās tāpat sāk runāt par ražotājiem...
Parsun, vairumā cilvēkiem nepaveicas, bet ir daži, kas ir apmierināti arī ar šī ražotāja izstrādājumiem. Par Selva un līdzīgiem mazpopulāriem grūti saņemt atsauksmes. Paliek Mercury, Tohatsu, Yamaha un Honda. Tohatsu un Mercury ražojot viens un tas pats ražotājs (zinātāji apgalvo), tas ir priekš Mercury to dara Tohatsu. Vienīgais, kas atturētu no šo ražotāju dzinēju iegādāšanās, varētu būt, ja klientu apkalpošana un apkopes nav līmenī. Ar uzsvaru - varētu būt. Katrā gadījumā daudz slikta nav dzirdēts. Šogad pavīdēja info, ka Tohatsu kaut kas neesot kārtībā ar remontu un apkopi, par cik pavīdēja nezinu vai ir vai nav taisnība. Kas ir Mercury izplatītājs nezinu. Yamaha vai Honda - ja pameklētu, retas sūdzības var atrast par brāķētiem ūdens sūkņiem (bija kādu brīdi), vai par vīzdegunīgu attieksmi servisā, dārdzību, nevis par kvalitāti vai uzticamību. Tohatsu ir zemāka cena, pirms pirktu noskaidrotu kā ar servisu. Ja slikti tad izvēlētos Yamaha vai Honda.
Pats esmu nolēmis, kad nauda būs kabatā, vispirms sākt ar Tohatsu 5 zs ar ārējo bāku (nu nepatīk man tās 1,5l pudeles un laistīšanās copes laikā uz ūdens), pēc tam aiziet uz Yamahu un tad Honda, ja nebūs zemūdens akmeņu, kas var atklāties runājot ar veikala darbiniekiem, palikšu pie pirmās izvēles.
Pie tam apzinos, ka gribēšu motoru ap 30zs, bet situācija ir tāda kā ir un 5zs tomēr ir daudz labāk, nekā airēties. (tas ir ko esmu lasījis un dzirdējis)
13.novembris 2011, 15:55 | links