Laivas un to motori

Interesējos, jo arī taisos iegādāties, tikai šogad nesanāca. Man nav pazīstama laba motoru meistara, pats neņemos to labot, tāpēc skatījos uz tiem, kas jauni. Pie tam lietoto laivu motoru tirgus ir mazs un vairāk balstīts uz veiksmi. Jaunu 2-taktu nav, pie tam, mani nevilina šī eļļas un benzīna jaukšana, grūti jau nav, bet kaut kā, kāpēc darīt, ja var nedarīt. Pie tam cik sapratu tad 4-taktu draudzīgāki dabai.
Atkāpjoties uz to, ko izvēlēties, principā izvēle ir saistīta ar dažām lietām, tas ir kā makšķerē, kāda laiva, kur makšķerē un kur to motoru glabās.
Ideāli, ja var atļauties aprīkot ar abiem motoriem, bet parasti rocība ir tāda kāda ir.
No vairāku cilvēku pieredzes, tomēr no tā elektromotora beigu beigās pāriet uz benzīna, tas, ja atļauts lietot benzīna motorus.
Iemesls vienkāršs, motors, lādējamais, akumulators, cenas ziņā gandrīz tas pats, kas 2,5zs benzīna motors, bet tomēr benzīna ērtāks.
Ja neiedziļinās vairākās lietās, tad beigās tāpat sāk runāt par ražotājiem...
Parsun, vairumā cilvēkiem nepaveicas, bet ir daži, kas ir apmierināti arī ar šī ražotāja izstrādājumiem. Par Selva un līdzīgiem mazpopulāriem grūti saņemt atsauksmes. Paliek Mercury, Tohatsu, Yamaha un Honda. Tohatsu un Mercury ražojot viens un tas pats ražotājs (zinātāji apgalvo), tas ir priekš Mercury to dara Tohatsu. Vienīgais, kas atturētu no šo ražotāju dzinēju iegādāšanās, varētu būt, ja klientu apkalpošana un apkopes nav līmenī. Ar uzsvaru - varētu būt. Katrā gadījumā daudz slikta nav dzirdēts. Šogad pavīdēja info, ka Tohatsu kaut kas neesot kārtībā ar remontu un apkopi, par cik pavīdēja nezinu vai ir vai nav taisnība. Kas ir Mercury izplatītājs nezinu. Yamaha vai Honda - ja pameklētu, retas sūdzības var atrast par brāķētiem ūdens sūkņiem (bija kādu brīdi), vai par vīzdegunīgu attieksmi servisā, dārdzību, nevis par kvalitāti vai uzticamību. Tohatsu ir zemāka cena, pirms pirktu noskaidrotu kā ar servisu. Ja slikti tad izvēlētos Yamaha vai Honda.
Pats esmu nolēmis, kad nauda būs kabatā, vispirms sākt ar Tohatsu 5 zs ar ārējo bāku (nu nepatīk man tās 1,5l pudeles un laistīšanās copes laikā uz ūdens), pēc tam aiziet uz Yamahu un tad Honda, ja nebūs zemūdens akmeņu, kas var atklāties runājot ar veikala darbiniekiem, palikšu pie pirmās izvēles.
Pie tam apzinos, ka gribēšu motoru ap 30zs, bet situācija ir tāda kā ir un 5zs tomēr ir daudz labāk, nekā airēties. (tas ir ko esmu lasījis un dzirdējis)
13.novembris 2011, 15:55 | links
 
Zvaigzne,man ar lūgums,padalies ja vari,nāk vecums kad akb nēsāt jau sāk riebties...
13.novembris 2011, 15:14 | links
 
nē klāj vaļā! pats tagad ar domāju ko pirkt mazo benzīnieku vai elektro...
13.novembris 2011, 14:53 | links
 
gribēju uzrakstīt apkopojumu, kas pēdējā gada laikā dzirdēts par dažādiem laivu motoru ražotājiem, bet izskatās, ka labāk paklusēt...
13.novembris 2011, 14:48 | links
 
tāda pat atbilde- tohatshutonehatshu vai tojamahatokanava.
13.novembris 2011, 14:20 | links
 
dzirdētas sliktas atsauksmes par tohatso.... kāda jums pieredze?
13.novembris 2011, 14:09 | links
 
Bigboss, kāds jautājums, tāda atbilde :)
Piemēram, kādu laivu labāk pirkt?
Atbilde, tādu kura peld un negrimst....
13.novembris 2011, 14:07 | links
 
čau Ringo!
Sāc ar to-2takt, vai 4takt... !
13.novembris 2011, 13:47 | links
 
Vai par to pašu naudu nesanāk Tohatsu 5zs ar ārējo bāku?
13.novembris 2011, 13:35 | links
 
sveikini!! gribeju pajautat jusu viedokli par yamaha 4hp motoriti.. taisos iegdaties... kadas atsauksmes....vai ari varak ko ieteikt citu kas ir labaks..
13.novembris 2011, 12:33 | links
 
imzis, kam tev to vesti vajag un ko tev nozīmē demokrātiska cena? Ja ... kā saka, sievasmātei, tad ir bērnu piepūšamā veste Ls 2,89, ja īpašo makšķernieku ir par Ls 34,89, var pazīmēties ar Yamaha vesti par Ls 98,89 (i-veikals 689), ir veste maziem suņiem Ls 22,50 (i-veikals boatshop). Sev šogad izstādē iegādājos Jobe universālo vesti, jo citas nederēja, par Ls12,50 tās var nopirkt veikalā boatshop internetā vai Krasta 89, Rīga.
11.novembris 2011, 02:57 | links
 
Tāpēc jau no ražotāja ieteikums - pēc lietošanas sālsūdenī, padrasēt saldūdeņos =)
10.novembris 2011, 21:08 | links
 
Ja kādam interesē.
Divu tipu dzesēšanas sistēmas.Fresh water,sauc arī par "slēgto sistēmu".Domāju,ka tādi ir Latvijā.Dzesēšanas šķidrums vai ūdens ir slēgtā sistēmā.Jūras vai ezera ūdens,pa kuru brauc,netiek klāt pašam motoram,bet no ārpuses dzesē tikai to iekšējo šķidrumu.Šī sistēma ir ilgmūžīgāka un dārgāka.
Solt water.Jūras vai ezera ūdens pa tiešo ieplūst dzinējā un to dzesē.Šī sistēma ir lētāka,bet biežāk un nopietnāk kopjama,ja brauc pa jūru,jo tur sakrājas sāls.
10.novembris 2011, 21:00 | links
 
to ILMARSV

un Latvijā?! :)
10.novembris 2011, 20:52 | links
 
Neturi sveci zem pūra, padalies ar informāciju =)
10.novembris 2011, 20:51 | links
 
Paldie par mēģinājumu palīdzēt,bet tas nav tas.
Pazvanīju somu draugam,kas saprot tās lietas un viņš man izskaidroja.
10.novembris 2011, 20:46 | links
 
imzi, Lietuvaa:)
10.novembris 2011, 20:45 | links
 
Neesmu speciālists, bet domāju, ka sālsūdenim tiek izmantoti pret koroziju noturīgāki materiāli.

Piemēram, alumīnija sakausējumus, ja tie nav anodēti, sālsūdens saēd "vienā setā"

Tā ka saldūdenī, domājams, visi varianti derēs ...
10.novembris 2011, 20:21 | links
 
Kungi, iesakat kur pa demokrātiskām cenām iegādāties elementāru glābšanas vesti?!
Paldies!
10.novembris 2011, 20:17 | links
 
Lūdzu padomu.Skatos lietotas laivas ar motoru ārzemju sludinājumos.Visur tiek pieminēts,ka motoram dzesēšanas sistēma:sālsūdens vai saldūdens.
Vai tam jāpievērš uzmanība un kāda ir atšķirība?
Es lietošu tikai saldūdenī.
10.novembris 2011, 18:38 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager