Laivas un to motori

Ir viena problēma,kuru pašlaik neizdodas atrisināt.Tātad pāris mēnešus atpakaļ tika iepirkts 2,5Zs Suzuki motorītis.Un jau ilgstoši pastāv viena problēma.Ar pilnu bāku dzinējs iet normāli kā uz maziem,tā uz lieliem apgriezieniem.Kā bāka ir zem vidējā līmeņa,tam acīmredzot sāk trūkt degviela un slāpst nost pat praktiski tukšgaitā velcējot.Sia Vimmo pat karburatoru nomainija,taču problēma netika atrisināta.Nu it kā jau tā nav problēma pieliet benzīnu drusku biežāk,taču manā skatijumā tas nav nopietni.Vai ir vēl kāds,kuram ir tādas pašas problēmas ar tieši šo motorīti?Būšu dikti pateicīgs par noderīgu info šajā sakarā.
14.novembris 2011, 10:35 | links
 
Es arī nesapratu moderatora teikto,ka 2-taktnieki neiet atpakaļgaitā:)
Vai tik viņš pats kaut ko nav pa ausu galam saklausījies?:)
14.novembris 2011, 10:25 | links
 
Pilnīgi piekrītu VSOP.
Manējam 3.0 metru bušam noteikti būtu optimāls 10 hp motors, net tam ir jau pavisam cita massa. Tā kā laivu un motoru transportēju bagažniekā un uzglabāju pagrabā, tad katram liekajam kg ko nesāt ir liela nozīme.
14.novembris 2011, 10:13 | links
 
Man ir pirmo gadu ir honda 5 ar ārējo bāku, kolēģim otro gadu Yamaha 4hp ar iebūvēto (vecais modelis), par tiem pamatā varu spriest.
Dazīmani novērojumi par šiem motoriem.
Par Yamahu - izkalausās ka ir nedaudz klusāks, bet tas iespājams nav patiesi, jo kolēģa laivā parasti sēžu purngalā, savējā pie motora.
Honda arī kad ir auksts lec labāk, lai arī Yamahai nav ne vainas.
Kolēgi vienmēr līdzi ņem 5 litru benzīna kannu, līdz ar to iebūvētās bākas priekšrokas tā kā nebūtu.
Pēc copes Yamaha smird pēc benzīna. Hondai smird tikai savienojošā šļauka starp motoru un bāku.
14.novembris 2011, 10:06 | links
 
Iegādājoties motorus būtu vērts paturēt prātā, ka dzinēja jaudas nekad nav par daudz, proti, samērā drīz jaunais un jaudīgais būs par mazu, ja vien laiva atļauj. Vēl -lēti pirkt=dārgi maksāt. Īpaši, ja pērk jaunu mantu.Īpaši -ekonomēt uz apkopēm, piem. likt līdzīgus eļļas filtrus un tamlīdzīgi ir dārgi.
Galvenais - copē nekad nevar atpelnīt ieguldīto. ne dzinējā, ne degvielā, ne kātos un spolēs līdz ar ko būtu vērts tērēt tik cik nav žēl un copēt baudai. Ne asakas!!
14.novembris 2011, 10:05 | links
 
Zvaigzne
Jau trīs sezonas braucu ar Hondu 5Zs,sūdzību nav.Priecē izturība,mazais patēriņš un to ka šamajā motorītī ir 12v izeja.Var pieslēgt aķīti,kuram pievienots eholots.Briestu lielākam.Jo apmakšķerējamā akvatorija liela.
:))
14.novembris 2011, 09:02 | links
 
Zvaigzne, bet tā ir ne tikai makšķerēšanā. Ja manta laba, tad ko muti dzesināt, jālieto vien nost. Ja slikta - tad gan brēka.
14.novembris 2011, 08:31 | links
 
moderators-nesapratu.... kāpēc ar 2taktnieku nevar pabraukt atpakaļgaitā, vismaz līdz šodienai to varēju....
13.novembris 2011, 23:25 | links
 
Paldies, taisnība, aizmirsu par Suzuki. Par attaisnojumu varu pateikt, parasti to īpašnieki ir noslēpumaini, katrā gadījumā neatminos ka būtu lasījis vai dzirdējis sūdzības. Kaut gan makšķerniekiem ir raksturīgi (vairumam), ja ko labu atklāj, klusē kā partizāni.

(5l ūdens pudele vs 15l bāka, priekš sevis nosliecos par labu bākai)
13.novembris 2011, 22:34 | links
 
Paņem 5litrīgo bunduli, ja nu reiz tiešām vajag. Būs ērtāk tā, nekā n-tās pudeles.

Un jā, gribējās piebilst par Suzuki, bet aizmirsās... pašam tāds :)
13.novembris 2011, 21:55 | links
 
Zvaigzne, Tu esi palaidis garām savā uzskaitījumā Suzuku.
Par ārējo bāku pilnīgi piekrītu. Ja visu dienu velcē ar 5nieku, tad litrus 4-5 var nokurināt, atkarībā no vēja, laivas un cilvīšu skaita. Tā rezerves pudeļu būšana nav tas foršākais risinājums, bet var arī tā.
13.novembris 2011, 21:47 | links
 
Hotentots, nezinu cik bija palicis bākā kad uzsākām braukt, pa dienu, gan ne velcējot, bet pārbraucot no vienas vietas uz otru (4 zs motors) divas pudeles 1,5l pielējām, noteikti palika nākamai reizei, bet tomēr. Iespējams patērēja vairāk dēļ tā, ka bijām 4 personas un bleķa laiva.
13.novembris 2011, 20:24 | links
 
Vai nebūs mazliet pārspīlēts par to maisu ar plastmasas pudelēm degvielai? Pats braukāju ar 2,5 ZS un parasti pietiek ar bākas uzpildi pirms copes un rezervei paņemu puslitra pudeli, lai gadās tikt mājā, ja nu kas.
Bāku (1l) izbraukt sanāk vien tad, kad samērā daudz braukā apkārt normālā gaitā. Velcējot degvielas patēriņš ir diezgan mazs. Protams, ja ir vēlme vizināties ar vērienu, tad jau var arī sanākt līdzi ņemt benzīna kannu, taču tādā gadījumā diezin vai sanāks laiks makšķerēšanai :)
Protams, 5 zirgi vai 10 zirgi rīs jau lielāku apjomu, tad arī vairāk jāpaņem, bet nu ne jau kā traktoram.
Pie tam tā pudelīte vai divas jau nu tik daudz vietas neaizņem - ja reiz laivā var sabāzt kātus, vizuļu kastes, uztveramo tīklu, eholoti un vēl tūkstoš lietas, ieskaitot pašus copmaņus, tad tādai pudelītei vieta atradīsies.
13.novembris 2011, 20:01 | links
 
No tiem kas uz ūdeņiem, gadījums Nr.1 Yamaha 4 taktis, 4zs, pirka lietotu, pārlasīja īpašnieka brālis, kas ir mehāniķis, lieto trešo sezonu nesūdzās. gadījums Nr.1 Yamaha 5zs, pēc tam uz Yamaha 9.9 zs, neesmu dzirdējis nevienu sūdzību, apkopes pie dīlera, gadījums Nr.3 Tohatsu 5 zs., lieto 3 sezonas, pārdeva jo copē plašā akvatorijā un pirka 15zs motoru, arī no Tohatsu. Pārējie secinājumi no forumiem, arī no šī, jo šo sadaļu esmu no sākuma izlasījis, cenšos ņemt vērā to, kur rakstījis īpašnieks, piemēram kā nesen aspens rakstīja.

Moderators, cik saprotu tev laba pieredze ar Parsun, neesi vienīgais, bet neapmierināto, kuri raksta sliktas atsauksmes, ir vairāk.

Nepretendēju uz absolūto patiesību un ceru ka pārējie to nelasa kā vācu boote žurnāla testa rezultātus, ja man viedoklis izveidojies nepareizs pats arī cietīšu, tāpēc esmu priecīgs, ja kāds padalās savā pieredzē, diemžēl tādu ir maz.
13.novembris 2011, 17:46 | links
 
galīgās muļķības! To saka tikai tie, kuri paši nav braukuši vai pa ausu galam, no kāda, kaut ko dzirdējuši. Parunājies uz ūdeņiem.
13.novembris 2011, 17:20 | links
 
Visi motori ir labi, nu, izņemot lētos ķīniešu brīnumus. Par tiem spļaudās pat tie, kam rokas no pareizās vietas aug, kā te minēja. Kā labi viens no Krievijas tālajiem austrumiem uzrakstījis forumā bija - ar Parsun var braukt tikai tik tālu, cik esi gatavs atpakaļ airēties. Parsuns esot neuzticamākais no pašreizējiem ķīniešiem, labāk tajā cenu kategorijā iesaka sevla vai sail. Tas no krievu forumiem. No Ķīnas motori nākot jau ar rezerves daļām līdzi.

Īstermiņā visi ies labi (ja netrāpīsies brāķis) un ja pareizi kops, tad arī ilgtermiņā. Esmu dzirdējis sliktas atsauces par tohatsu, bet tas vairāk uz vecākiem modeļiem - jauniem esot problēmas novērstas, vienam pazīstamam jau trīs gadi strādā bez aizķeršanās.

A, salīdzināt yamaha un honda ir tas pats, kas salīdzināt vienas klases BMW un Mercedes. Nevar teikt, ka viens ir labāks un cits sliktāks.
13.novembris 2011, 17:05 | links
 
šeit taču pierakstīts kas kuram par motoru, vajag tikai palasīties. Un jāzin, ko TU vēlies. 2-taktu TU nepierunāsi braukt atpakaļgaitā, a tas ir tik svarīgi.
13.novembris 2011, 16:24 | links
 
ārējā bāka= lieka greznība makšķerniekam!
Tu c.colas pudeli nenobrauksi pa dienu velcējot! Ar noteikumu ja nevizina slēpotājus un ogotājus.
Parsun= O.K., tiem kam rokas no pareizās vietas aug. Yamaha= tiem kas kājām spārda. Honda= intelektuāļiem. Tā, kaut kā šitā...
13.novembris 2011, 16:20 | links
 
mazkalns, nest sanāk jebkurā gadījumā ... vienā motoru un aku, otrā motoru un bāku, izņemot no 5zs uz leju, ar integrēto bāku. Tad bākas vietā parasti ir maisiņš ar pāris 1,5l pudelēm. Jārēķinās, ka benzīna motors aizņems vairāk vietas un odīs. Cik sapratu burvība slēpjās citur. Tas ir, aku paliek ar laiku ne tik izturīgi, un tie paši 2,5 zs benzīna ir pārāki par maksimālo ko var dabūt ārā no tā, ko saprotam ar elektromotoru. Parametri elektromotoram un benzīnam īsti nav salīdzināmi. Vēl var atcerēties, ka uzlāde kā minimums aizņems 6h laika, bet degviela ... .
13.novembris 2011, 16:14 | links
 
Tohatsu 3.5 Hp nav bijušas problēmas.
13.novembris 2011, 15:57 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager