Lauric, visa vaina motora novietojumā pret tranci, kad brauc motors ir perpendikulāri ūdenim, bet noslāpējot motoru un stāvot, motors ir slīpi. Apskati bāku, un redzēsi, ka bākas izvads uz karburatoru ir nepareizā pusē un izbraucot 3/4 bākas, karburatorā sāk raut gaisu. Man arī bija šāda problēma, bet braucot, kad jūtu drīz sāks slāpt nost motors, pieleju bendžu un vālē tālāk. Uz velci mierīgi trīs stundas var nobraukt. Par motora jaukšanu, nekā sarežģīta tanī Suzuki nav, esmu pāris reizes pārjaucis. Švakākā vieta ir kājā ātruma pārslēgs un vajag pievaktēt eļļu kājā, jo sagāžot motoru tā kārtīgi uz sāniem, daļa eļļas var iztecēt pa gāzu izplūdes caurumiem , jo kājā ir ventilācijas caurums, pa ko eļļa iztek. Ar pazeminātu eļļas līmeni var nobeigt asi no motora uz kāju. Tas prieks maksā ap Ls 60
14.novembris 2011, 19:00 |
links