Laivas un to motori

Ja kādam interesē,varu apskatīt kādus piederumus vai lietotus motorus Somijā.Šonedēļ plānoju apmeklēt vairākus laivu centrus.Tur tas tirgus un izvēle krietni lielāka.
14.novembris 2011, 21:01 | links
 
Lauric, visa vaina motora novietojumā pret tranci, kad brauc motors ir perpendikulāri ūdenim, bet noslāpējot motoru un stāvot, motors ir slīpi. Apskati bāku, un redzēsi, ka bākas izvads uz karburatoru ir nepareizā pusē un izbraucot 3/4 bākas, karburatorā sāk raut gaisu. Man arī bija šāda problēma, bet braucot, kad jūtu drīz sāks slāpt nost motors, pieleju bendžu un vālē tālāk. Uz velci mierīgi trīs stundas var nobraukt. Par motora jaukšanu, nekā sarežģīta tanī Suzuki nav, esmu pāris reizes pārjaucis. Švakākā vieta ir kājā ātruma pārslēgs un vajag pievaktēt eļļu kājā, jo sagāžot motoru tā kārtīgi uz sāniem, daļa eļļas var iztecēt pa gāzu izplūdes caurumiem , jo kājā ir ventilācijas caurums, pa ko eļļa iztek. Ar pazeminātu eļļas līmeni var nobeigt asi no motora uz kāju. Tas prieks maksā ap Ls 60
14.novembris 2011, 19:00 | links
 
Cik viss vienkārši...
14.novembris 2011, 16:43 | links
 
Ja vienīgi karburatorā varētu iemontēt to sūkni. :) A savādāk tur caurulīte caur krāniņu uz karburatoru.Nekā cita tur nav,
14.novembris 2011, 15:23 | links
 
2.5 HP nav sūkņa!!! Tikai paštece!!
14.novembris 2011, 15:00 | links
 
Es domāt ka visiem tādi ira.
14.novembris 2011, 14:55 | links
 
Tam motorītim ir degvielas sūknis?Tiešām neesi kaut ko sajaucis?
14.novembris 2011, 13:05 | links
 
To Lauric
Tur pie vainas sīka draza sūknī...kas visātrāk ir membrānas tipa un pēc runām neuboijnijs ilgam laikam. Pašam bij tāda vaina. Biju jaucis un tīrījis, kaut arī vizuāli neko tādu netīru nemanīju. Liksta tomēr pazuda...un pagaidām viss Ok. Vari pārbaudīt sekojoši - atvieno šļauku no karbulja un ar izslēgtu aizdedzi pastartē - ta redzēs sūc/nesūc. Pie tam no bākas tas benža jau arī brīvi tek uz karbuli, no karbuļa netek. (stipri pūšot var ko i ieplēst) Tāpēc pilna bāka ir augstāk par karbuli un paštecē viss notiekas. Karoč roc šajā vietā. Var jau tūningot - paņem babiņas spiediena mērītāju lai uzturēt bākā spiedienu :)))))
14.novembris 2011, 12:37 | links
 
Tieši tā,ar pus bāku(varbūt nedaudz mazāk) tiešām neiet.Slāpst nost.Parasti ieskatos bākā tādā gadijumā,benzīns ir normālā līmenī,līdz tai izteces vietai,ja to tā var nosaukt,vēl tālu.
14.novembris 2011, 12:27 | links
 
ar pilnu bāku iet un ar pus bāku neiet? pielejot iet ..... vai bākā sāndziņa benzīna ir tik gara cik vajag nu uz to pusi ....... ko tā var pateikt ..... tur tev jāpapēta pašam . kā iet un kā neiet...
14.novembris 2011, 12:21 | links
 
Cik noprotu,tad zem kapota neko Tur nedrīskt skrūvēt.Ja vien nedaudz tukšgaitu un padevi paregulēt.Vaina noteikti ir degvielas padevē.Un tā izskatās,ka līdz karbūzim viss ir OK.Bet tālāk.......
14.novembris 2011, 12:00 | links
 
nu ja ir garantija tad ir kā ir pašam līst iekšā ...... ja tā ir vainā degvielā padevē tad .... es tavā vietā izpētītu to bāku kas un kā notiek un gan jau pats atrastu kas pa vainu .........
14.novembris 2011, 11:51 | links
 
Es netaisos maksāt par jauna motora remontu.Tas,ka jauns dzinējs nedarbojas kā nākas nav mana problēma un man par to nav jāmaksā.Tikai tas viss man aizņem gan laiku,gan nervus un arī nedaudz līdzekļus.
14.novembris 2011, 11:46 | links
 
servisam ar jāpelna un muļķošanas rēķina .... problēmu varot atrisināt jeb kuru
14.novembris 2011, 11:37 | links
 
Tā problēma ir gan vienam,gan divatā braucot.taču problēma pastāv,tikai nezinu kur.Biju pāris mēnešus atpakaļ paņēmis motoru nomā pie Ojāra Vecates bāzē un tam bāku varēja sausu izbraukt bez problēmām,taču manam nekādīgi.Vēl ir doma par gružiem degvielā.Var būt dīzē ieskrien kāds sīkums,nosprostojas un bākā līmenim krītot,spiediens arī krīt un tad sāk trūkt.To visu nostāstiju servisā,taču karburatorā neko neatrada.Esot bijis tīrs.Nomainija karbūzi.Un vispār tas nav normāli,ja pats nevar skrūvēt motoru.Neticu es servisiem jau no seniem laikiem.
14.novembris 2011, 11:26 | links
 
Lauric

Mums tieši tāda pati lieta ar bāku, vienkārši pielejam un braucam tālāk.
14.novembris 2011, 11:05 | links
 
Atļaušos izteikt savu amatiera versiju - varbūt nelādzīgs motora novietojums, teiksim, tu pats sēdi aizmugurē, bet priekšā neviens, līdz ar to priekša gaisā - degviela bākā arī nav vienā līmenī visur un padeves nepietiek.

Tas tā - minējums, jo bākā daudz lūkojies neesmu :)
14.novembris 2011, 11:00 | links
 
Ir viena problēma,kuru pašlaik neizdodas atrisināt.Tātad pāris mēnešus atpakaļ tika iepirkts 2,5Zs Suzuki motorītis.Un jau ilgstoši pastāv viena problēma.Ar pilnu bāku dzinējs iet normāli kā uz maziem,tā uz lieliem apgriezieniem.Kā bāka ir zem vidējā līmeņa,tam acīmredzot sāk trūkt degviela un slāpst nost pat praktiski tukšgaitā velcējot.Sia Vimmo pat karburatoru nomainija,taču problēma netika atrisināta.Nu it kā jau tā nav problēma pieliet benzīnu drusku biežāk,taču manā skatijumā tas nav nopietni.Vai ir vēl kāds,kuram ir tādas pašas problēmas ar tieši šo motorīti?Būšu dikti pateicīgs par noderīgu info šajā sakarā.
14.novembris 2011, 10:35 | links
 
Es arī nesapratu moderatora teikto,ka 2-taktnieki neiet atpakaļgaitā:)
Vai tik viņš pats kaut ko nav pa ausu galam saklausījies?:)
14.novembris 2011, 10:25 | links
 
Pilnīgi piekrītu VSOP.
Manējam 3.0 metru bušam noteikti būtu optimāls 10 hp motors, net tam ir jau pavisam cita massa. Tā kā laivu un motoru transportēju bagažniekā un uzglabāju pagrabā, tad katram liekajam kg ko nesāt ir liela nozīme.
14.novembris 2011, 10:13 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager