Laivas un to motori

AndrisABC
Tas ja liek trubveidīgo,tad piekrītu.Tik tai trubai ar apukšā vajadzīgs ķīlītis,lai smilti uz sēkļiem nepiedzen.Tad ir dimbā.
15.novembris 2011, 11:02 | links
 
Urmaas, būšu iebilzt. Pareizi uztaisīta uzmava bendzīnniekam palielina dzinējspēku jo šašaurinās ūdens strūkla, mazāk rauj gaisu strūklā.
Otra lieta, uzliekot parastajam minikotam elektronisko apgriezienu regulēšanu un nebraukājot visu dienu ar pilnu jaudu (strāvas patēriņš 15A un 30 A ātrums atšķirsies par 1-1,5 km) 100 A aķis pietiek visai dienai un pāri paliek.
Ir nopērkami elektromotori ar jau iebūvētu elektronisku apgriezienu regulēšanu. Tiesa par viņu ekonomiskumu neko neesmu lasījis (neesmu interesējies).
15.novembris 2011, 10:58 | links
 
Tieši tā.
:))
15.novembris 2011, 10:57 | links
 
urmas tu domāji MINN-KOTA ENDURA 36? nu daudz braukāt gan netaisos par to kanālu līdz baltezeram tas tā pāris reizes sezonā
15.novembris 2011, 10:45 | links
 
Savulaik bij minkota36.Gana labs motorītis.Tik ja daudz gribi braukāt,tad ar vienu 100AH aķīti nepietiks.Vajazēs vismaz pārīti jemt.
15.novembris 2011, 10:40 | links
 
Ir tādi cilvēki, kuri kā paņem cita mantu tā viņiem kas atgadās.

p.s. udensdraugs, paldies par saiti
15.novembris 2011, 10:39 | links
 
Esmu dillemas priekšā, izlasīju ap 50 lapām, bet tik un tā rodas jautājums - laiva man ir pella mini, pārsvarā laivu lietojam uz diviem, esmu nolēmis nopirkt elektromotoru(outland, minn kota), uzreiz saku ezerā, kurā makšķerēju drīkst izmantot tikai elektromotoru, benzīnieki neder, tātad kādu motoru + akulumātoru izvēlēties, praktiski cope notiek Juglas ezerā, bet pa kanālu gribētos līdz baltezeram vai ķīšezeram arī aizšaut
15.novembris 2011, 10:36 | links
 
parasti jau paņemot cita mantu parasti kaut kas atgadās
15.novembris 2011, 10:09 | links
 
Bumsi
Bet šamie tak rada lieku pretestību,līdz ar to zūd jauda,un palielinās patēriņš!
:)
15.novembris 2011, 10:09 | links
 
Tur jātaisa speciāli akmens vairogi skruvju saglabāšanai
15.novembris 2011, 10:06 | links
 
Tonis
Tad vieglāk ir saskaitīt nokautās dzenskrūves un reduktorus?
:)))
15.novembris 2011, 09:52 | links
 
Zvaigzne,
pačeko www.finn.no
15.novembris 2011, 09:50 | links
 
Atieksme svarīga lieta,bet ar viņu vien nesaskatīsi zemūdens akmeņus...
15.novembris 2011, 09:48 | links
 
Tonis:)
Akmeņiem nav ne vainas.Tie ari āfrikā ir akmeņi,nevis desmaize.Galvenais ir attieksme pret otra mantu!
:))
15.novembris 2011, 09:44 | links
 
Ālandos akmeņi dara savu...
15.novembris 2011, 09:39 | links
 
Daddy_j
Tas tāpēc,ka Ālandos klientūra tāda,kurai viss PO.Savējo visi taupa.Bet Ālandos - šodienu izturēs,būs labi.A rīt citi lai paši domā.
15.novembris 2011, 09:34 | links
 
Bums, iebildumus pieņemu :D
Redzi, mēs ar Tevi esam amatieri-mīlētāji, tehniku lietojam ar baudu un mīlestību, tāpēc tā turās...

Man ir labi strādājoši i 20 gadus vecs motobloks, 15 gadus vecs zāģis utt. Cienījama vecuma piekaramā motora pagaidām nav, pagaidām divgadīgs knīpa :))

Tas, ko teicu par 4-5 gadi, ir balstīts uz pieredzi ar Ālandos...pirmā ghadā, kad jauni motori, viss iet uz urrā, otrā gadā arī nekas, vienīgi degvielu norij par 1/3 vairāk...trešajā gadā vairs lāga pielaist nevar un trešā dienā jau plecs sāp no raustīšanas...tad kādu laiku nebraucam uz to bāzi un atkal - skat jauni motori :)
15.novembris 2011, 09:21 | links
 
Dady atļaušos maķenīt nepiekrist Man honda 2 PH funicinē no 1998 gada /intensīvi/ Neskatoties uz tīri mehāniskiem bojājumiem savas funkcijas izpilda teicami Ne reizi nav mani spiedusi atgriezties mājās airojot....Varbūt palaimējās -tapēc Tev iebildīšu ļoti rezervēti :DDD
15.novembris 2011, 09:13 | links
 
manuprāt tirgus likumsakarības ir tādas, ka ar lietotiem laivu motoriem, motorzāģiem un zāles pļāvējiem nekāds lielais bizness nesanāk (tipa vilkt iekšā second hand), jo jauna aparāta cena nav nekāds kosmoss gan pie kārtīgas ekspluatācijas 4-5 gados tiem aparātiem resurss praktiski ir izsmelts.
15.novembris 2011, 09:07 | links
 
andis47, būtu labi, ja varētu saprast tirgus likumsakarības. Piemēram, auto vidēji 4 gadu laikā zaudē pusi no savas vērtības. Vismaz LV likumsakarība ir tāda, katrs pārdod pēc sevis iedomātās vērtību skalas. Pie tam, ja auto redzi noskrējienu, laivu motoram motorstundas (vismaz man šķiet) ka īsti noteikt nevari. Te nu sanāk, V.S.O.P. pieminētās ūdeņiem bagātās valstīs īsts loto, jo vari dabūt motoru kas sezonā maz nobraucis, vai tādu kas gandrīz katru dienu drillēts. No otras puses jo plašāks piedāvājums, jo labāk vari saprast likumsakarības, tas ir to kur ir sakarīga cena, kur zema un kur neadekvāti augsta.
Tas pats ir ar laivu tirgu, bez patstāvīgiem ražotāju piedāvājumiem, uz ziemu pārsvarā palikuši sapņotāju piedāvājumi.
Pateiktos, ja kāds varētu ieteikt tuvāko valstu populāras reklāmas mājas lapas, kuras lieto vietējie un kurās var apskatīties laivas un motorus.
15.novembris 2011, 08:49 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager