MRK

Makšķernieku radošā kluba aktualitātes
palīgs.
Cik tar tur tādarba vajag?Tas pats Bastei kalna kanāls salīdzinoši nesen tika īrīts,padziļināts!Uliec aizsprostu,salaid karpas,karūsas da kaut vai tās pašas foreles!Kur tad vēl to naudu taisīt ja ne pilsētas centrā?
Tūristi,vieteie kam nav kur vasarā atpūsries u.t.t.
Austrumu valstīs jau sen tas tiek darīts un naudiņa nāk neslikti! :)
Policija lai soda netīrļus,es domaju Latvija ir gana daudz veikalnieku kuri labprāt ieņemtu nišu tirzniecībā tādos parkos!Iznomā rīkus,tirgo ēsmas....
10.janvāris 2012, 23:12 | links
 
brusi - cepuri nost, tas jau ir plāns :D
Dresden - tavā piedāvājumā ir domugrauds,tikai - šādi rīkojot LM ir jāiegulda darbs,līdzekļi un izdoma.
Mēs gribām uzreiz, visu, par velti un neko nedarot.Un atkal vajadzīgs plāns ;D

v.s.o.p tad kāds ir tavs plāns ;D
Jārīkojās līdzīgi Zatlerim??? Daloj saimu,daloj VARAM un tt.??? Lai dzīvo kapitālisms!!!
Varbūt tomēr izlabosim to ko esam ievārijuši???
Varbūt novērtēsi sasniegto??? Un nepieļausim turpīnāt durīt bāleliņu???
Šeit redzēju burtus kur bija pieminētas pašvaldības. Vai pašvaldību ūdeņi nav gadījumā arī mūsu???
Ar pilnu atbildību apgalvoju ka pāšvaldībās arī rīkojas ar viņiem uztīcētiem ūdeņiem, kā tīk tiem cilvēkiem kas ir pie šprices. Ezeri tiek nodoti apsaimniekošana pietuvinātiem un izdevīgiem cilvēkiem. Kontroles funkcijas pašvaldībās faktiski nav iespējams iegūt sabiedrībai (izņemot tos gadījumus kad ir izveidota LM vai kas līdzīgs).

Izklāsti lūdzu savu viedokli?? Nevis palaižam divdomīgu slēdzienu un āmen .
10.janvāris 2012, 23:00 | links
 
Lai sakuma ņem apsaimniekošana vietas kur tās zivs nav!Lai cilveki redz kuram kāds nodoms.Tad tālāk var runāt par nopietnākiem projektiem.
Lai sakarto kanalu pie Bastej kalna,kas liedz ielaist zivis un uzlikt licenzēto makšķerēšanu?Saliec parkā būdiņas ar ēsmam,copenēm,būs kur cilvēkiem ar ģimeni atpūsties! ))
Tādu vietu pašā Rīgā netrūkst!Linezers,Bābelītis,Gaiļezers dīķis pie uzvaras pieminekļa u.t.t.
10.janvāris 2012, 22:27 | links
 
Fragments no nākamā iespējamā pisnesa plāna.
Neapgūtas iespējas kādam par kaut ko saņemt;
Rīgā
Licencētās amatierbraukšanas kārtība

I. Vispārīgie jautājumi
1. Noteikumi nosaka kārtību, kādā veicama licencētā amatierbraukšana — un licencētās ātruma pārsniegšanas (turpmāk — licencētā braukšana) — ieviešana un kontrole.
2. Noteikumi attiecināmi uz visiem Latvijas Republikas autoceļiem, izņemot ceļus, kas tiek izmantoti specializētai joņošanai un mākslīgai gājēju pavairošanai.
3. Licencētā braukšana tiek ieviesta, lai nodrošinātu ceļa seguma aizsardzību un racionāli izmantotu gājēju krājumus. Licencētā braukšana sniedz papildu līdzekļus gājēju pavairošanai un aizsardzībai, kā arī ar to saistītā lauku tūrisma un rekreācijas attīstībai.
4. Licencēto braukšanu organizē vietējā pašvaldība, kuras administratīvajā teritorijā atrodas attiecīgais ceļš, vai šādas pašvaldības pilnvarota juridiskā persona, vai pilnvarots ceļa nomnieks, vai īpašnieks, kas ir noslēdzis atbilstošu līgumu ar pašvaldību par licencētās braukšanas organizēšanu (turpmāk – licencētās braukšanas organizētājs).
5. Ja uz ceļa ir ieviesta licencētā braukšana, braucējam ir nepieciešama licencētās braukšanas organizētāja izsniegta īpaša maksas atļauja — licence (turpmāk — braukšanas licence), bet gājējiem vecumā no 16 līdz 65 gadiem, izņemot invalīdus, papildus licencei nepieciešama arī gājēju karte.
II. Licencētās braukšanas ieviešanas pamatojums
6. Licencēto braukšanu var ieviest visos ceļos, ja ir kāds no šādiem nosacījumiem:

6.1. zinātnisks pamatojums, lai atļautu ierobežotu braukšanu vietās, kurās saskaņā ar CSN ir aizliegts braukt;

6.2. pamatota nepieciešamība regulēt braucēju skaitu noteiktā laikā un vietā, lai limitētu gājēju krājumu izmantošanu un braucēju ietekmi uz vidi;

6.3.Ceļa ekspluatācijas noteikumos, ceļa nomas līgumā vai līgumā ar licencētās braukšanas organizētāju ir noteiktas papildu prasības konkrētā ceļa vides un gājēju resursu aizsardzībai un licencētai braukšanai paredzēto gājēju sugu regulārai pavairošanai.
III. Licencētās braukšanas organizētāja pienākumi
7. Licencētās braukšanas organizētājs, ievērojot šo noteikumu 6.punktu, kā arī saskaņā ar šo noteikumu IV nodaļu izstrādā ceļa licencētās braukšanas nolikumu. Nolikumā paredz licencētās braukšanas noteikumus un citus nosacījumus braukšanai pa konkrēto ceļu.
8. Licencētās braukšanas organizētājam ir šādi pienākumi:

8.1. sadarbībā ar attiecīgo pašvaldību, ievērojot šo noteikumu 14.punktu, plašsaziņas līdzekļos sniegt informāciju par licencētās braukšanas ieviešanu konkrētajā ceļa posmā un nodrošināt atbilstošu norādes zīmju izvietošanu ;

8.2. nodrošināt braukšanas licenču pieejamību, kā arī braukšanas licenču realizāciju ceļu tuvumā , kā arī vietējos laikrakstos un attiecīgās pašvaldības sabiedriskajās vietās sniegt rakstisku informāciju par licenču realizāciju;

8.3. uzskaitīt izsniegtās licences īpašā licenču uzskaites žurnālā;

8.4. nodrošināt to naudas līdzekļu sadali, kas iegūti, braukšanas licences, kā arī attiecīgo līdzekļu izmantošanu atbilstoši ceļa licencētās braukšanas nolikumā paredzētajiem mērķiem;

8.5. iesniegt Lauku atbalsta dienestā pārskatu par licencēto braukšanu (1.pielikums) divas reizes gadā – līdz 15.jūlijam un 15.janvārim – par iepriekšējo pusgadu;

8.6. papildināt gājēju krājumus , ja tas ir paredzēts saskaņā ar zinātniskajām rekomendācijām, ceļu ekspluatācijas noteikumiem, ceļu nomas līgumu vai licencētās braukšanas nolikumu;

8.7. noteikt atbildīgo personu, kura pēc Valsts vides dienesta pilnvarotās personas vai pašvaldības pilnvarotās personas statusa iegūšanas piedalās ceļa un gājēju resursu aizsardzības un uzraudzības pasākumos;

8.8. uzskaitīt braucēju ātruma rekordus un sniegt attiecīgās ziņas valsts zinātniskajam institūtam "Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts" (turpmāk - institūts);

8.9. iepazīstināt braucējus ar konkrētā ceļa licencētās braukšanas nolikumu;

8.10. reģistrēt braucējus, kas pārkāpuši licencētās braukšanas nolikumā noteikto avāriju skaitu, un atteikt tiem turpmāku licenču izsniegšanu kārtējā un arī nākamajā gadā;

8.11. katru gadu līdz 31.decembrim iesniegt Valsts vides dienestā izskatīšanai un apstiprināšanai pārskatu par veiktajiem dabas aizsardzības un gājēju resursu papildināšanas (ja tāda ir paredzēta) pasākumiem, kā arī informāciju par licencētās braukšanas organizēšanai nepieciešamās infrastruktūras izveidošanu un uzturēšanu (2.pielikums). Valsts vides dienests pēc pārskata apstiprināšanas nosūta tā kopiju vai pārskata elektronisko dokumentu Vides ministrijai, institūtam un, ja ceļš atrodas īpaši aizsargājamā dabas teritorijā, − arī Dabas aizsardzības pārvaldei
10.janvāris 2012, 22:24 | links
 
Nu tad sargājiet arī par dieva tā kunga naudu.... Gauju, Salacu utt. Kurš raka tas sargā. anjefigaaa..... nesanāk....tur vajadzētu tomēr nodokļu naudu novirzīt, jo par MK naudu nesanāk. :))) Padomājiet tak vairāk kā vienu gājienu uz priekšu.

Beidzam strīdēties par burtiem, kad teikumi greizi. Zivsaimniecības nozare ir sačakarēta, atražojam lašus, kurus neķeram, bet barojam roņiem, atražojam nēģus, kurus brako un cepj katrs kam nav slinkums, pamatīgi pelēka ekonomika, HESu naudu grūžam jūrā, audzētavas bez tās naudas iznīks, zvejnieki bez lašiem iznīks.... viss putrā. MK naudu tērējam, lai būtu offiss ar baru, kurš nodarbojas ar pašsavārītā racionalizēšanas bremzēšanu.

Kaut no viena gala jāsāk kārtība ieviest, jo nomainīt sistēmu var tikai augšas, bet tām ir PO...g
10.janvāris 2012, 22:05 | links
 
kamēr uzrakstīju tikmēr jau divi kolēģi praktiski identisku viedokli uzspējuši paust :)
10.janvāris 2012, 21:27 | links
 
V.S.O.P.

elementāri - būtiskākā atšķirība ir tā, ka Olimpiskais sporta centrs ir MĀKSLĪGI VEIDOTS infrastruktūras objekts, savukārt publiskos ūdeņus Dieviņš reljefā ir ielējis ar visām živtelēm un atstājis Latvijas tautai kā kopresursu. MRK taču uzver, ka kategoriski pret LM tā pašreizējā izpildījumā, tikai dabīgos publiskos ūdeņos... Privātos vai pašvaldību vai mākslīgos ūdeņos (karjeri, dīķi utt.), to īpašniekiem ir pilnas tiesības taisīt tādus LM kādus vien vēlas - neviens necenšas ierobežot privāt īpašumtiesības...
10.janvāris 2012, 21:25 | links
 
VSOP
Kurš ir cēlis Daugavu, Salacu, Ventu, kurš izracis Baltijas jūru??? Par kādu naudu tas ir darīts?? Kas laidis upēs asarus, raudas, vimbas???? Salīdzināt ūdeņus ar Olimpisko centru ir NEPAREIZI!
Nepieciešama ir reāli strādājoša kontrole. Nevajag mainīt MN, pietiek ar tiem pašiem.
10.janvāris 2012, 21:22 | links
 
V.S.O.P.
Par olimpisko centru-labs piemērs.
Celts ir par nodokļu naudu,bet Gauja nav rakta par nodokļu naudu,un zivis pašos sākumos arī tur neviens ar kanniņām nesanesa.
10.janvāris 2012, 21:21 | links
 
Vai kāds var man atbildēt - kāpēc man šovakar bija jāmaksā par trenniņu Olimpiskajā sporta centrā? Tas tācu arī ir celts par mūsu nodokļu naudu un ir budzēta iestāde. Bet jāmaksā. Varu nemaksāt un neiet.
Copē būs tāpat un pārējās versijas ir utopija. Tad, kad spiningus par 200 ls pērk ar 500 Ls spolēm - tas ir OK, bet Gaujā lašus vajag par velti. Veči , paklau, paliekam pie zemes.
Patreizējie LM noteikumi ir vāji. Tāpat kā daudz kas cits valstiskais LV. Ja kāds ir gatavs šo jomu nopietni kūrēt un dzīt cauri kārtības maiņu - atbalstīšu kā vien mācēšu, domāju, ka arī MOSP atbalstīs šo jautājumu, bet tukšās plāpas beidzam. LM šobrīd ir kautkāds aizsarglīdzeklis pret bezpriģelu. Tāpēc neesmu pret.
Chpoksh (c)
10.janvāris 2012, 21:09 | links
 
PS, jā, kādēļ gan neatražot nēģus un lašus, ko maksķernieki nedrīkst ķert? :)
10.janvāris 2012, 21:08 | links
 
Imations - MK noteikumi NAV likums, tie ir...khmm, neliela ļaužu pulciņa, kas ir pie varas vidēji pusotru gadu, izpratne par lietām šai valstī. Tāpēc nesaskatu nekā nepareiza, ja 3x lielāks ļaužu pulciņš (MRK) iedrošinās šo "izpratni" apšaubīt :))
10.janvāris 2012, 21:07 | links
 
Brusi - patiesus vārdus raksti par LB (Licenzētā braukšana), mums taču ir tāda pilsēta Jūrmala, kur praktiski viss Tevis rakstītais jau ieviests.
"Organizēt LM, kad tas nav atļauts - nārsta laikā un tad par licenču naudu atjaunot iznīkstošos zivju krājumus" - kādēļ gan ne, ja varka ir pozitīva un tas dod darba vietas zivju audzētavām, dēļ kā var atražot zivis vairāk nekā būtu dabiskās izlases rezultātā palikušas un vēl sagādāt izklaidi kādam copmanim, tam izvelkot nārstojušu zivi.... kādēļ gan tā nedarīt ?
10.janvāris 2012, 21:02 | links
 
Nu redzi ... Tāpēc ir tas absurds izveidojies - organizēt LM, kad tas nav atļauts - nārsta laikā un tad par licenču naudu atjaunot iznīkstošos zivju krājumus. ;)
10.janvāris 2012, 20:38 | links
 
Man visvairāk patīk 2p.Nez kāpēc valdība,šo programmu nerealizē attiecībā uz korķiem Rīgas centrā.Ir taču oficiāli slēdzieni,ka automašīnu skaits neatbilst ceļu platumam,tiek bojāts ceļu segums un t.t.Perfekts risinājums-

Licenzētā braukšana.
Licenzes iespējams iegādāties pie personas X SIA Žviks.Ir saņemts BIOR atzinums,ka tas ir nepieciešams, lai uzlabotu gaisa kvalitāti.Licenzētā braukšana tiek ieviesta,lai ierobežotu braucēju skaitu.Organizatori,šai posmā nodrošina pastiprinātu kontroli[citur ceļu policija nav vajadzīga]
Braucēji,kuri dodas uz nārstu,var braukt uz 120

Personai X protams ir draugi un paziņas.Tie arī brauc.Iespējas iegādāties citiem-varbūt.Var protams iegādāties licenzi 8 braucieniem ar velosipēdu.
Valsts pastiprināti rūpejas par šo licenzēto posmu.Citās vietās ceļu segums tiek remontēts īpašos gadījumos.
Licenzētā braukšana lauj kontrolēt braucēju skaitu atbilstoši ceļa segumam.

Šādā stilā,varētu pārrakstīt visus LM argumentus.;))
10.janvāris 2012, 20:38 | links
 
kilka - kāpēc ir jāļauj to darīt: "ķert zivis tad, kad tās nevar ķert"- tieši tā paša iemesla dēļ, kā Latvijas Republikas ūdeņos var nodarboties ar amatierzveju – makšķerēšanu un zemūdens medībām - TIKAI UN VIENĪGI DĒĻ IZKLAIDES. Tikai LM ir drusku dārgāka IZKLAIDE.
10.janvāris 2012, 20:25 | links
 
imations - es vēlreiz prasu - kāpēc ir jāļauj to darīt? Tev ir viedoklis? Vienkāršs jautājums. Tam nav nekāda sakara ar bļaušanu, likumu lasīšanu un kāda gribēšanu.
10.janvāris 2012, 20:14 | links
 
Minētie 3 nosacījumi LM makšķerēšanas ieviešanai ir 1:1 uzrakstīti Ministru kabineta noteikumos Nr.574, otrajā sadaļā - Licencētās makšķerēšanas ieviešanas pamatojums, tikai garākā skaidrojumā. Tā ir kad vispirms bļaujam un tikai pēc tam lasām likumus.
Jēdziens "atļaut ķert zivis tad, kad tās nevar" - varbūt smieklīgs un stulbs ir tagad, bet no 2012. gada 1.oktobra lēnām šis jēdziens kļūs pašsaprotams, kad latvju bāleliņi gribēs ķert nārstojošu lasi....
10.janvāris 2012, 19:52 | links
 
imations...

interesantas idejas:
"1. atļaut ķert zivis tad, kad tās nevar"

a kāpēc nevar nopirkt autiņam indulgenci braukt uz 150 km/h pa Jūrmaleni? tiesiski sanāk tas pats - tiek radīta iespēja par papildus naudu dabūt atļauju darīt kaut ko ko normatīvie akti aizliedz...

"2. ierobežotu copmaņu daudzumu uz laukuma vienību"

a kā Tu šķirosi tos kurus jāpielaiž un kuri jāatsijā? Pēc deguniem, maka vai brīvās rindas kārtībā?

Teorijā jau skaisti par tiem 3 gadiem un pienākumiem, bet vai vari minēt kādu reālu precedentu ka kādam LM organizatoram šīs tiesības tiktu nepagarinātas? Tur jau tā lieta, ka de facto LM ir praktiski netagriezenisks... Ja viss būtu tā kā aicina V.S.O.P. - atklāti konkursi par LM tiesībām, skaidri un gaiši definēti organizatoru tiesības, pienākumi un sankcijas par to nepildīšanu, tad tam visam būtu jēga... Tikai baidos, ka pie šāda rasklada nevienam vairs tā LM nebūtu interesanta...
10.janvāris 2012, 19:18 | links
 
imations - vai var uzzināt kāpēc ir jāatļauj ķert zivis, kad nedrīkst (pamatā tas ir nārsta laikā!)?!? Jānobendē nārstojošas zivis un tad par to naudu jāpavairo zivju krājumi??
Man tas atgādina "russkij pisņess", ne? Nosper kasti šnabja, pārdod un naudu nodzer?
10.janvāris 2012, 19:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager