Ko darīt tiem, kas dzīvo ASV un pēc tam pārvācas uz dzīvi Eiropā, jeb tie, kas no Anglijas atbrauc mājās, sanāk neesi pircis LV, ej bekot, pat ja LV ir ražotāja pārstāvis? Cits jautājums vai tāds ir? Ja ir, tad cik daudz ražotāja pārstāvis vēlas nodarboties ar tām lietām. Nav dzirdēts, ka kādam ražotājs credit note nebūtu iedevis, tātad jautājumi risināmi, saprotams vieglāk pērc un pārdod.
No otras puses, varētu būt kaut kādas lietas, kas šeit nestrādā. (Pieslēgšanās ar satelīta palīdzību karšu vai laika ziņu maksas vai bezmaksas servisam ja tāda ir) Bet tās vairāk attiektos uz tehnikas programmu, nevis pašu bleķi un šķiet uz tā saucamo biezo galu. Jo tomēr globalizācija un lētāk visu ražot vienādu.
Cits jautājums, neviens īsti nevēlētos, ka viņu no darba atlaiž tāpēc, ka to par lētāku naudu ķīnietis piesakās darīt. Tomēr vajadzētu atbalstīt vietējo tirgotāju, jo pērkot ārvalstīs šeit tikai pasts un muita ko iegūst. No otras puses tirgotājiem arī jāpadomā kāpēc cilvēki izvēlas pirkt citur. Attiecīgi vai nu jāpresē piegādātājs vai ...
19.janvāris 2012, 02:07 |
links