Laivas un to motori

Varbūt ir kādi interesenti,kas vēlās sastādīt kompāniju un braukt uz laivu izstādi Helsinkos?
Helsinki International Boat Show,es plānoju 13.-14.februāri.
Pie viena varam apskatīt kādu lietotu laivu.
1.februāris 2012, 09:40 | links
 
vai ir iespeejams 2002g marineram uzkombineet[ piejuugt] generatoru,jeb straavas paarveidotaaju no 6v uz 12 v ,karoce dabuut 12 voltus aaraa
31.janvāris 2012, 21:56 | links
 
It kā esmu izstudējies pa internetu diezgan nopietni.Esmu arī redzējis vairākus desmitus laivu ar tām plāksnēm,gan nopietnām,gan paštaisītām.Citām ir viena plāksne,citām divas.Tagad gribēju satikt dzīvu cilvēku un uzklausīt viedokli.
27.janvāris 2012, 19:39 | links
 
Andis47- ļoti labs jautājums!!! (kā teiktu deputāti!)

Riskēju izgāzties (:D), bet par tām trimmēšanas plāksnēm uzzināju tikai CSDD eksāmenā. Varbūt kāds zinātnieks (zintnieks, zinātājs utml.) varētu ieviest skaidrību?
Kā pieņemts pieklājīgu ļaužu sabiedrībā- jau iepriekš paldies! :)))
27.janvāris 2012, 19:09 | links
 
Vai kādam no kolēģiem laivai ir tā saucamās Trim plāksnes(trim tabs;smart tabs)?Ja ir,labprāt dzirdētu atsauksmes.Jo sevišķi,ja paša montētas.
http://www.google.lv/search?q=trim+tabs&hl=lv&client=firefox-a&hs=ka8&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=np&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=PbUiT4_CNuSo4gTtqI3RCA&ved=0CF0QsAQ&biw=1280&bih=637
27.janvāris 2012, 16:44 | links
 
Coplietdraug,paldies par skaidrojumu.Man tāds jautājums radās,jo pāris vīri man ir lūguši paskatīties lietotus motorus ar vidējo kāju.Un es nevarēju saprast,kas tā tāda.
22.janvāris 2012, 16:02 | links
 
andis47,
nav nekādas videjās, vai normālās, vai vel kaut kādas kādas dažkārt nakās dzirdēt.
Ir tikai garumi kādus es minēju.
Tu uz savas laivas vari likt jebkādu, attiecīgi paaugstinot vai pazeminot transi.
Kapēc vajag dažādus augstumus? Teiksim ja ir liels kuteris, kas sver tonnu + 150 Zs motors, kas sver ap 200 kg braucot viss būs labi arī ar S kāju. Problēmas sāksies, tad kad tu no liela ātruma strauji nobremzēsi. Vilnis, kas no aizmugures nāks tev iesmelsies laivā - labi šī problēma kuteriem nav jo aizmugurē uztaisa recesu kur tam vilnim iekris, bet motoru gan var noslīcināt. Tāpēc ar pats motors ir augstāk virs ūdens.
Savukārt mazām laivelēm, kas netasia tik lielu vilni nav nepieciešamības pēc tik augsta dzinēja, jo tad būtu jātaisa arī augstāks transis un attiecīgi augstāks borts.
22.janvāris 2012, 13:22 | links
 
vai kadam ir bijusi saskarsme ar sadu elektrodzineju?"
fushida", 32l, l-seriji
21.janvāris 2012, 14:20 | links
 
M šeit nepastāv
21.janvāris 2012, 13:37 | links
 
s ir short (īsā)
L ir long (garā)
Kāda tad ir vidējā,ja tāda ir?
21.janvāris 2012, 12:54 | links
 
Kviesis,
S - 381 mm
L - 508 mm
X - 635 mm
XX - 762 mm
21.janvāris 2012, 09:06 | links
 
bush mājas lapā-381mm.
20.janvāris 2012, 14:04 | links
 
Kviesis> Tava gadijuma tikai un vienigi deres S kaja!!!
20.janvāris 2012, 13:53 | links
 
Izlasīju ka ļoti būtiski ir lietot motoru ar pareizo kājas garumu, ko laivas ražotājs ir paredzējis. Man ir BUSH Kaiman 265S, nevaru atrast norādi par kājas garumu, ir tikai motora max jauda 4,5Zs. Ar mērlenti nomērīju tranča augstumu - 15", vai ~38cm. Vai pareizi saprotu ka vajadzīgs motors ar īso (S) kāju? Izdot pustūkstoti Ls un tad konstatēt ka nav pareizs motors....
20.janvāris 2012, 13:43 | links
 
Brokoļi, zemenes, zemes rušināšana vai kas cits - kāda tur starpība? Lielākā daļa tāpat dara mazkvalificētu darbu, jo priekšniekus no Latvijas tur neviens negaida :D

Par labo dzīvi pārsvarā gan gadās dzirdēt tikai pašiem aizbraucējiem uz palikšanu - cik tur skaista dzīve pie piena upes ar ķīseļa krastiem. Bet tie, kas aizbrauc ciemos, zina stāstīt, ka tā dzīve ne tuvu nav tik skaista. Ko līdz lielāka alga, ja izdevumi arī attiecīgi lielāki? Protams, dzīvojot komunaļņikā ar negroīdiem un musulmaņiem izdodas ko ietaupīt. Pērkot nocenotos rolltonus arī kāda mārciņa ietaupās, bet vai tad nu tā ir tā skaistā zelta dzīve?

Un tādi ir n-tie piemēri - sastāsta brīnumu lietas, bet uz vietas viss izskatās pulka pieticīgāk. Kāpēc es to visu stāstu? Manis pēc lai brauc, vai tad man žēl, taču mazliet kaitinoši dzirdēt visus izskaistinātos stāstus par savu izcilo dzīvi un naudas blāķi... un pēc tam lasi tvnetā - muļķi, kas palikuši Latvijā, man Anglijā jau 1. gada laikā māja! Vai dieniņ, nu ir gan līmenis, taču izrādās, ka tā ir... sociālā māja :)

Labi, cik nu par šo, nemaitās tēmu. Ja ir kādam vēlme sīkāk padiskutēt, var uzrakstīt man privāto ziņu.
20.janvāris 2012, 11:40 | links
 
Hotentots
nu nejau visi lasa brokulus zemenes un ta talak Anglija!!!!un ja strada citur ka es tad nu tur ir tiesam laba dzive tur valdiba doma pa cilvekiem nevis ka latvija pasi pa sevim!!!
20.janvāris 2012, 11:09 | links
 
Nenovēlu ,Tev puisi,brokāļus lasīt,bet akumulatoru gan jaunu nopērc...
20.janvāris 2012, 00:22 | links
 
Labi, labi, nevajag nu stāstus par to, cik lieliska dzīve Zviedrijā, Īrijā vai Anglijā. Atklausīti līdz nelabumam. Brokoļu lasītājiem pagaidām neplānoju pievienoties un tāpēc man īsti aktuāli tas nav.

Kā izskatās, Zigmundam ir nepieciešams padoms esošajā situācijā.
Starp citu, tas gumijnieces pumpēšanas process nav tik baiss kā izliekas un ja vēl pagādāsi kādu no auto piepīpētāja darbināmu pumpīti, tad laivas pumpēšanas laikā varēsi stiķēt spiningus, maisīt ēsmas vai tamlīdzīgi. Par žāvēšanu gan laikam neko ieteikt nevarēšu...
19.janvāris 2012, 23:28 | links
 
Tai štrunta Zviedrijā dūšīga draudzene nebūs vajadzīga,laivu apgāztā veidā nepiesietu varēsi atstāt krastā...Ekanomija acīm redzama,nav garāža jāpērk,un dūšīgas draudzenes jāuztur...D
19.janvāris 2012, 23:20 | links
 
Var uzmontēt ritenīšus. Bija viena lapa, kur bija daudz uz daudz un dažādas uzpariktes laivu pārvadāšanai :)
19.janvāris 2012, 23:15 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager