Pasam stav 4. paaudzes iekarta uz japanu auto.
Gazes iekartai ir pasai savs kompis, kas dzivo pilnigi savu dzivi no originaalaa ECU un lambas radijumi tiek simuleeti.
Parsledzas uz gazi automatiski, tiklidz dzeses skidruma t ir 30 gradi un ari parsledzas uz benzinu, tiklidz sistema krit spiediens (beidzas gaze).
Gazes padeves degvielas karte tiek pietuvinaata benzina kartei un tas, ka uz katru cilindru ir sava sprausla dod gan ekonomiju, gan arii niecigu jaudas kritumu.
Ietaupu ap 50% no benzinaa pateeretajaam briesmaam. Benzina sprauslas neaizaug, jo dazkart garakos gabalos pabraucu paris km uz benzina.
Japanjiem jaizmanto (man arii uzstadita) elljas iesmidzinasana, kas nodrosina varsta lubriceesanu un tapec tie vairs neizdilst kaa agrak medza buut.
Smakas nav, ja ir, tad ir defekts :D
8.februāris 2012, 12:44 |
links