no aptuveni 1300 pa šiemgadiem pārdotajiemTaifun fīderiem šis ir pirmais gadījums, kad dzirdu , ka salūzis šis posms, tāpēc nerunā muļķības, veči ir ļoti apmierināti ar šiem kātiem. Par attieksmi servisā, jā, tur reizām sanāk domstarpības, bet ... ja es tur strādātu, tad par mani sūdzētos daudz biežāk :), arī Sīmanis nav dieva dāvana, bet kātus taisa labi. Nu ļoti rets ir tas gadījums, kad kāds kādam uzbrauc, ja dialogs sākas ar labdien, man te tāda sāpe gadījās .... :):):), piedod, ja es kļūdos, tavu pirmo tekstu izprintēju un servisā to pārrunāšu ar večiem, bet ļoti bieži redzu arī klientu attieksmi pret meistariem ne to labāko, tāpēc tādai vienkārši dir...nai negribu piekrist, ja ir problēmas, tad tās jārisina, prasi priekšniecību, izrunāsim kas un kā, 99% gadījumu visu vienmēr atrisinam klientam par labu, ja to var izdarīt
29.marts 2012, 12:03 |
links