Laivas un to motori

Nemokat dzinējus&nesaīsiniet dzinēja mūžu.Iepērciet jaudīgākus un miers mājās.Ja nevarat nopirkt,tad čunčiniet ar tādu kāds ir.:)
4.aprīlis 2012, 10:41 | links
 
Vairi - gluži manas domas, ka tas nav tik vienkārši, ko arī arvidam mēģināju paskaidrot (varbūt nepārāk skaidri) :))

Motoru forsēšana (tb jaudas palielināšana) ir interesants pasākums, bet ar to, lai nodarbojas ūdenssportisti, makšķerniekam ir jācopē :))

jeeska - tas ir attieksmes jautājums, ko pērk - "lielāko no mazajiem" vai "mazāko no lielajiem" :))
piem. man izdevīgāks šķita Merkūrs 3.5hp nevis 4hp :)
4.aprīlis 2012, 10:38 | links
 
Daddy, nav tik vienkārši ar tām dīzēm, es tiko pacentos nomainīt savu uz SUZUKI no 4 uz 6 HP, no sākuma likās vienādi gan kolektors gan karburātors, bet izdarot mērījumus, izrādījās ka kolektoram ieplūde ir pilnīgi savādākas konfigurācijas un karburātoram dīzes arī ir vienādas, bet pate uzbūve tomēr atšķiras. Bet pilnīgi pārbūves rezultātus varēšu redzēt tikai 1.maijā. Ceru ka būs uz to labāko pusi - ptu, ptu, ptu!!!
4.aprīlis 2012, 10:30 | links
 
arvids8
To visu es saprotu, bet paskaidro....
Vai 3.5zs jauda būtiski atšķiras no 4zs jaudas-ātruma, patēriņa ziņā? Pēc rādītājiem tie ir 7-8kg. Noskaidrojām ka 4zs ir atpakaļgaita, bet vai tie ir tie kilogrami.
Tas ir būtiski pie motora cilāšanas un cenas starpībā ~100Ls.
Ja nav būtiskas atšķirības, tad, kāpēc staipīt liekus kilogramus un maksāt liekus LS.:-)
4.aprīlis 2012, 10:27 | links
 
dadzīt - ar mazajiem tas tiesa, bet ar vidējiem un lielajiem motoriem ir laiva jādabū glisē, tad sāk darboties pavisam cita fizika :)
4.aprīlis 2012, 10:24 | links
 
arvids - ja jau tas būtu tik prasti - resnāka dīze, tad nesaprotu, ko bums čakarējās tos bleķus kaldams - te tāda zelta bedre - žik viens urbiens un 100 vai 200Ls kabatā (cenu atšķirība starp 4-5-6hp jamahām) :DDD
4.aprīlis 2012, 10:22 | links
 
jāpiebilst, ka ar ne ar vienu benzīna motoru nebraucu uzgriežot vairāk par 2/3 no pilnas ručkas.
Kā 2,5 Zs Suzuki tā arī 20 Zs Hondai degvielas patēriņš palielinās daudz vairāk kā braukšanas ātrums.
4.aprīlis 2012, 10:17 | links
 
amuci - jā, vienā gadījumā 10km/h, otrā 15km/h...viss atkarīgs kā paskatās, vienam tie ir tikai 5km/h, otram 50% :))
4.aprīlis 2012, 10:16 | links
 
Jeeska !2,5 un 3,5; 4 un 5 hp motori attiecīgi ir ar vienādu kubatūru,atšķirība karburatora dīzēs,jauda palielināta kurinot vairāk degvielu.Tas Merkuram,arī Jamahai 4,5,6hp viena kubatūra...
4.aprīlis 2012, 10:16 | links
 
Es laikam vairāk laika veltu copei nekā braukāšanai. Man vēl nav sanācis to bāciņu tukšu izbraukt pa dienu, lai gan Alūksnes ez. nav maziņš.
4.aprīlis 2012, 10:12 | links
 
Īpašumā ir 2.5zs Suzukiņš, sver tikai 13-14kg, a benzīna man no puspieciem rītā līdz četriem pēcpusdienā pietiek ar plastmasa 1,5 litra buteli. Ta velcējot un apstājoties lai apmētātu ieplakas un līcīšus. Kā man veikalā teica, tad ātruma ziņā ar diviem cilvēkiem laivā, tie atšķirās tikai par kādiem 5km/h. Tas gan ezerā. Yamaha 4zs jau sver 24kg. Ir ko stiept :)))
4.aprīlis 2012, 10:12 | links
 
Dadziic, tā nu gan nav. Tā bāka taču bija ~1l. Nav nekas neiztērējams, lai gan bez zināmas vizināšanās neiztikt :)
4.aprīlis 2012, 10:09 | links
 
ja "ručkā" brauc, tad mazā motorīša bāka (1L) ir apmēram stundai, kas ir 10-12km attālums, tā ka "rij" viņš līdzīgi kā autiņš - 10L/100km :))
4.aprīlis 2012, 10:09 | links
 
Lai pa dienu nokurinātu 2.5 Zs Suzuki bāku makšķerēt nepietiek laika. Tad ir visu dienu jāvizinās...
4.aprīlis 2012, 10:04 | links
 
jeeska - ir starpība vairāki kg arī dažādu ražotāju 2.5-3.5hp motoriem. Suzuks laikam bija visvieglākais, bet precīzi svari tad jāskatās specenēs. Lielākiem motoriem atšķirība jau nav tikai cilindra resnumā un virzuļa gājienā (tipa darba tilpums), bet arī švunkrats ir smagāks, korpuss lielāks, ir priekšgaitas un pakaļgaitas ātrumi, nevis tikai F un N un atpakaļ brauc apgriežot motoru. Tur tie kg salasās.
4.aprīlis 2012, 09:44 | links
 
Par degvielas patēriņu tādam 2,5 ZS motoram nav ko iespringt. Ja uz copi brauc ar mašīnu, tad tā vairāk nosvilinās.
4.aprīlis 2012, 09:27 | links
 
Ar 2,5 ķēvīšu merku palielākā peļķē paskraidot no vietas uz vietu 1-2 litri nodedzinās. Cik jau kuru reizi nobraukā.
Daugavā pie mums gan viņam biki jaudas trūkst, pret straumi elementāri var 5l kanniņu izsvilināt :)
4.aprīlis 2012, 08:44 | links
 
Varbūt kāds var apskaidrot
2.5 un 3.5 Zs motoru svars ir ~17kg, bet 4-5zs motoru svars jau ~25kg. Starpība ir 8 kg.
Uz kā pamata rodas tā starpība? Vai tad jaudas ziņā ir tik liela atšķirība starp 3.5 un 4Zs motoriem.:-)
4.aprīlis 2012, 08:30 | links
 
Vairi , cik tad gara diena Tev skaitās ? No sešiem rītā , līdz 11 vakarā , ar 1,5 litra neizvilksi visu laiku velcējot , tāds motors vēl nav izdomāts .DDD
4.aprīlis 2012, 08:27 | links
 
Mercurs 4T, 4Zs. Pa dienu rudenī mētājot, velcējot (~50/50) 6m kocenē 1,1 - 1,5 litri. Ja ar pūsli 3,3m divatā tad + 20% (bez gonkošanas).
laikam 5 gadu laikā paliek cenas ziņā līdzvērtīgs elektro, jo cik sapratu elektro labs tiem kam ir aķi rotācijai (buss, traktors, kravinieks), ja nē - tad 5 gadu laikā toč samainīsi labi ja vienu reizi. Ja vairākdienieks - tad 2 vajag! + lādētājs kas cenas ziņā ir tuvu aķa cenai, savādāk jau nepielādēs starp rīta vakara copi daudz maz, ja ir kempings. Svars ar sanāk komplektam tas pats, tik vietas mazāk aizņem. Nezinu vi tā saregulējies, bet Jamahietis ņem diži vairāk, tas pēc lietotāja apstāsta (startējām no krasta, šis liek 4Zs fuela 2X2L pudeles līdzi....saka ka būs kāreiz, man 0,5 :))
4.aprīlis 2012, 08:23 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager