Laivas un to motori

Nu praktiski tad tu neievēro laivu motoru ražotāju norādījumus! Viņiem reduktoram paredzēts hypoid SAE 90 un tas šajā gadījumā ir tas pats,par ko es runāju....
12.aprīlis 2012, 23:52 | links
 
es piem. savā suzukā leju liqui molly 10w40 un 75w90 reduktorā tikai tāpēc, ka šā ražotāja eļļas mums ir atļāvis liet savās garantijas mašīnās Ford un Toyota rūpnīcas.
12.aprīlis 2012, 23:38 | links
 
kanniņā eļļai nekas nevar notikt, to var glabāt.personīgi es eļļu mainu pirms katras sezonas un pofig vai ir tās 100 stundas vai nav. pēc tam jau pēc noskrējiena. :) ražotājs iesaka mainīt eļļu pēc noteikta noskrējiena vai 1 reizi gadā. tas gan mašīnām.
12.aprīlis 2012, 23:31 | links
 
P.S. Tas pats, es domāju, attiecināms arī uz transmisijas eļļu! Par cik laivas un to pričendāļi vairumā tiek uzskatīti par ekskluzīvu, tad nu cena līdz ar to arī augšā. Sūds par kaut kādu piedevu!
12.aprīlis 2012, 23:27 | links
 
Usi, neteikšu,ka tā vispār būtu kapeiku pīī... :) Tie tomēr ir lati, kuru mēdz pietrūkt citā reizē!
"lielo" brendu eļļa, tik par puscenu no citas ,tai līdzīgas ar iespējamms citu mārketingu ( tas ir močiem un auto)!
Tālab jau sainteresējos par īpašībām!
12.aprīlis 2012, 23:24 | links
 
Da pie pārdomām tiku, jo autobodē (10W-30)tika piedāvāts iepakojums 2L, cena kaut kur 12 laši bija. Vajag nepilnu litru... Staķikā eļļas ar dīlera norādītiem parametriem nebija, ieskrēju hušu uc tehnikas bodē/darbnīcā, tur SAE 30 tika piedāvāts.... 1L ap Ls 3....Sāku mājās pētīt,kas un kā??? kālab nevarētu es ņemt šo?nakuj man tagad lieku taru turēt, ja mājās ir nepieciešamais tilpums pirmajai reizei, bet nomaiņai gribēju paņemt uz priekšu.
Sanāk jau tā feniņu piša ar :D Bet lieki seši laši un pārpuskanniņa uz balkona..... praktiski uz ilgu laiku... Vai to vajag? Litrīgu iepakojumu būtu paņēmis un miers mājās, i uz pārdomām ,iespējams liekām, nebūtu uzrāvies!
12.aprīlis 2012, 23:15 | links
 
to zogs Iespējams laivu motora eļļām ir klāt mazāk sūdīgu piedevu kas nonākot ūdenī var kaitēt dabai. Gribu piebilst, ka laba pussintētika (10w30, 10w40) nekad nemaksās zem 3.50 litrā razļivā.
12.aprīlis 2012, 23:03 | links
 
zogs, a ko nu tagad darīt;)
+ nav zināmi, - netik, palikām pie tā paša kapeikišanas varianta?
12.aprīlis 2012, 22:56 | links
 
Lai nebūtu pārpratumu, minēšu, ka dotās SAE 30 ir "labo" brendu ražojumi!
12.aprīlis 2012, 22:40 | links
 
Fiksi pārskrēju pāri.... atradu pietiekami sev iepriekš tik konkrēti nezināmā!
Secinājums: neredzu iemeslus,kālab šī (vai cita) SAE 30, kura paredzēta dažādām 4 taktu motortehnikām, nebūtu piemērota laivu dzinējam!
12.aprīlis 2012, 22:36 | links
 
zogs, a baigi sarežģiti , tur vajag ohfordas doktoru naftasķīmijā, kuru nesaista konfidencialitātes līgums:)
marketologi sarakstīs da jebko
12.aprīlis 2012, 22:29 | links
 
Es arī lietoju labu eļļu bet ne Hondas /kaut arī tā ir laba/man ir Honda 2 zs dzimšanas gads motorītim 1998 Tā ,ka ir nepieciešami vairāki motori Ir 5 zs Honda 2,5 zs Suzuķis 25 zs Suzuķis 35 zs Selva Visi iet kā šveices pulksteņi :DDD
12.aprīlis 2012, 22:28 | links
 
zogs,ir laiks,palasi par ellam -
http://www.4x4klubs.lv/2010/01/ella/
12.aprīlis 2012, 22:26 | links
 
Pļac! Es par māti, jūs par meitu.....
Neiet runa par feniņu pisanu(sorry) jautāju par būtību! Kāda tad varētu būt atšķirība dotajām SAE 30 eļļām no SAE 10w-30 ,piemēram? Pēc datiem tā atbilst ražotāju noteikumiem! Vai jūs atbildat neiedziļinoties rakstītajā? Pagaidām kompetentu atbildi neredzu! Būtu kaut minējuši: tā lūk minerālā, tā sintētika, bet nē.....
12.aprīlis 2012, 22:21 | links
 
Usis
Tāpēc ka tie ļimoni nav sovdepa produkti un to atvases.
:))
p.s.
Vēl joprojām ,savam motorītim,lietoju hondas motorītim paredzētās oil.
:))
12.aprīlis 2012, 22:20 | links
 
bumsi, ļoti iespējams ka tā, tikai kapēc ntie simti miljonu cilvēku civilizētās zemēs par to necepjās, lieto motorišus 10tiem gadu un bēdu nezin:)
12.aprīlis 2012, 22:14 | links
 
Ja par eļļām Tad neiespringstiet Outboat motoru eļļa no parastas 4 taktu dzinēja eļļas atšķiras tikai ar piedevu, kura šo produktu ūdenī sadala -vairāk ne ar ko un dodu 100% garantiju ka tā piedeva nu nav tā labākā priekš iekšdedzes 4 taktu motorīša :DDD
12.aprīlis 2012, 22:08 | links
 
vai tik tiešām eļlas sastāda tik lielu izdevumu daļu jūsu budžetā, ka nepieciešams čakarēties mekslējot dajebkādas lētākas alternatīvas, tad jau cepumu droši ka graužat 3 graudu un komandorhektorveidigu uzdzerot valteralu:)
12.aprīlis 2012, 22:02 | links
 
Zogs,
tev tak ir jauns Veteroks, vai kā viņu tur sauca, un urmaas tak tev uzrakstīja, ka kamēr tev motors ir jauns tev ir jālieto laivu motoriem paredzēto. Pērc jebkuram citam brendam paredzēto. Eksperimentēt varēsi sākt pēc gadiem trim vai vēlāk.
12.aprīlis 2012, 21:57 | links
 
Nu tas tak skaidrs!
Runa par doto SAE 30! Motoru instrukcijās ir doti eļļu parametri... piem. SAE 10w-30 . 25w-40 pēs sae gradulācija, pēc API - SE,SF,SG utt.... tad nu minētie SAE 30 atbilst, piem. SG Tad nu kā sanāk? Tie ģeld laiviniekam arī vai tomēr ne?
12.aprīlis 2012, 21:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager