Laivas un to motori

to zogs Tu vēl joprojām nevari nomierināties ar tām eļļām? :))) domāju ka naktī jau šī tēma tika slēgta :)))
13.aprīlis 2012, 23:02 | links
 
aga :))) man tas litrs eļļas braucot uz Rīgu sanāktu kādi 32ls :))))))))))))))))))))) gandrīz par velti:)))))))))))))))))
13.aprīlis 2012, 22:59 | links
 
Sākam atkal Ginča, jautājums bija par būtību....
Atkal izskan termins "outbordu eļļas" ! Ta maķ ,kāda šķirba, outbordu vai iekšbordu!? Divtaktu, 4 taktu, ar zināmām īpašībām un viss! Pieņemu,ka tās saucamās outbordu ir tikai un vienīgi mārketings, ja neskaita piesauktās ,mistiskās piedevas, kā nodeva dabai! Kas,kā minēja te bumsis, iespējams ir pat kaitīga dzinējam!
13.aprīlis 2012, 22:55 | links
 
ginca, tu spried kā tipisks rīdzinieks... Cik vēl ceļš uz Rīgu un laiks...
13.aprīlis 2012, 22:34 | links
 
Es nevaru saprast par ko ņemšānās. Mazajiem motoriem vajag eļļu mazāk par litru. E-boatā 1L specīālās outbordu eļļas maksā 6.5 Ls, reduktoram tik pat. Laba auto eļļa nemaksā tak mazāk.
13.aprīlis 2012, 22:31 | links
 
Gunāra laiva - tas ir labais :D
13.aprīlis 2012, 19:08 | links
 
Īpaši piedziedājums jauks :)
13.aprīlis 2012, 16:53 | links
 


man patika :)
13.aprīlis 2012, 16:27 | links
 
daddy_j,
laivu motoriem arī ir eļļas filtrs !
13.aprīlis 2012, 15:48 | links
 
Korķītis- skaisti skan, ne? :)
13.aprīlis 2012, 09:48 | links
 
Galvenais, lai zem tā korķīša nav sausums!!! :D
Tas humoram, bet ar lielu nopietnību!
13.aprīlis 2012, 09:46 | links
 
Motoru "kājās" vajadzētu lietot eļļu, kura ir tam paredzēta. Iemesls - parastās transmisijas eļļas sajaucoties ar ūdeni "uzputo" un pārstāj strādāt, speciālās nepārstāj, blīvslēgi nav mūžīgi + regulārās T svārstības, svīšana. Kamēr piefiksēsi, ka ar reduktoru kaut kas nav kārtībā, tikmēr būs jau "mierā".

Šis padoms nav manis izdomāts, bet gan balstās uz speciālista pieredzi.

PS. Varam jau visu darīt paši... arī zobus lāpīt...
13.aprīlis 2012, 09:45 | links
 
motoreļlai tās 100h ar ir no pirksta izzīsts cipars manuprāt :)) es gan tik daudz nenobraucu man iestājas gads.

autiņam labās eļlas jāmaina 15-25 tūkst km, kas ir 300-500 motorstundas. Nu ok autiņam ir eļlas filtrs, bet vienalga nav manuprāt tas tā tik precīzi
13.aprīlis 2012, 09:20 | links
 
Būs jau labi, es ar tehniku draudzējos jau 35 gadus kā minimums
13.aprīlis 2012, 00:45 | links
 
galvenais ir laicīgi eļļu nomainīt. nevilkt visas 100h, a nomainīt pie 90h.
13.aprīlis 2012, 00:24 | links
 
Nu tad što i trebovalos dokazaķ ? :)))
A tad te kaipeika vainīga, tad ne tā vodka tiek lietota....
Laikam jau taisnība- jo vairāk buries, jo vairāk prātu sajauc! Un kā vienmēr, katram sava taisnība....
13.aprīlis 2012, 00:17 | links
 
nu tak nevar :))) tu pats te buries ar tām eļļām kā pa pelniem :)))
13.aprīlis 2012, 00:09 | links
 
tad nu nonākam pie manis iepriekš uzdotā jautājuma! Vai ar kvalitatīvu eļļu, kuras specifikācijā nav norādīts laivu dzinējs, bet ir citas dažādas 4taktu tehnikas, var sačakarēt motoru?!
Bļin, riņķadancis!
13.aprīlis 2012, 00:04 | links
 
ja tev ražotājs prasa hipoidālo eļļu, gāz kaut 75w140. tādas lieto visos pilnpiedziņas japāņos. esi kādu japāni ar beigtu reduktoru redzējis? :)))))))))))))))))))))))))))) ar labas kvalitātes eļļu sadirst motoru nav iespējams.
12.aprīlis 2012, 23:57 | links
 
Un ja tev ir privātmāja, garāža vai šķūnītis, tad ar glabāšanu ar nav problems, bet man vienīgā novietne ir balkons, vai garāža 185 km no dzīvesvietas :)) Taisnība gan, uz sezonu var glabāt arī tur :)))
Tomēr pārmaksāšanai arī neredzu jēgu! Ne visi var atļauties mētāt lašus tur un šur. Ja man būtu lieks piķis,nebūtu netā meklējis lētāku variantu motoram, bet nopirktu tuvāk esošo pie mājas!
12.aprīlis 2012, 23:56 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager