Laivas un to motori

Laiva paliela, bush kaiman 330
16.aprīlis 2012, 14:49 | links
 
Lietoju 30to minkotu, jau būs ceturtais gads -kalpo godam.
Par aķi -arī likās par sāļu un neparocīgas formas.. aķis plus lādētājs=ap 200.ls -rezultātā nopirku slodzes vatru -sūds pēdējais, neizturēja pat vienu vasaru. Kolēģis iedeva palietot parasto gadu lietotu uz auto 74ah aķi -iet pa pirmo, ilgi tur, kompakts,laba ručka cena ap 40.ls saucās shnaider.
Liec un moči - ah?..jautājums kādas laivas lieto ...
16.aprīlis 2012, 14:48 | links
 
Sveiciens... Esmu iepircis jauno minn kotinu 30 un tagad tiek meklēts akumulators. Ejot cauri šim forumam redzu ka viedokļi ir daudz un dažādi. Gēla akumulatori laikam nederēs cenas :( dēļ. Draugs ieteica ņemt slodzes akumulatoru vai nu vartas vai deta drivemobil. Labrāt uzklausītu jūsu ieteikumus un kritiku :). Gribētos ap 120 ah un cena līdz 130...
16.aprīlis 2012, 13:58 | links
 
O , 3,55 m , tas jau tuvojās ērtas laivas izmēram , tādā jau var divatā copēt normāli .
16.aprīlis 2012, 12:20 | links
 
gintsgg,
3,55 m
ar dziļo V
laivu vares likt aŗī uz jumta
bagāžniekā 15 - 25 HP motors un aiziet.

Piraac,
ka laiva ir būvēta ar aprēķiniem ka taj jāiet, tad ta arī iet. Ptorats būš arī mīnusi, dēļ dziļā V veida laiva miera stajā šūposies, jo plakana grīda būšdiezgan augstu.
16.aprīlis 2012, 12:09 | links
 
Ko jūs jematies.:))
Aliņš tak priekš pasažiera!:))
Pats esmu manijis,kā Daugavā ūdens poliči nojem no štrāses copmaņus.Jo laivā visi pilni kā mārki.Un paši vainīgi.Jo pārsvarā kāds pazvana,ka laiva tāda un tāda uzvedās neadekvāti.Parasti tie apdzērušies ļautiņi grib būt "gudrākie" un brauc cauri džigotājiem un enkurojās zem copes kolēģu spiningu galiem.Kurš normāls copmanis to pacietīs.
:))
16.aprīlis 2012, 10:38 | links
 
Un arī ieroču atļauja nost , ar visām no tā izrietošām sekām .
16.aprīlis 2012, 10:33 | links
 
Tas Bukam. Braucot ar motoru iesaku nejokoties ar alu,ja noker ar % sankcijas ir taadas kaa ar auto,un auto vaditaja apliec'iba ar nost.
16.aprīlis 2012, 10:28 | links
 
Kāds šitādu dampi nav mēģinājis ?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/the-sailing-charter/cutters/hfoxb.html
16.aprīlis 2012, 09:49 | links
 
Ar šādiem parametriem bez treilera neiztikt :)) Gaidīšu gatavo produkciju, arī sāku domāt par pūšļa nomaiņu pret kaut ko kreptīgāku :)
15.aprīlis 2012, 22:46 | links
 
Gint, jautā vienkāršak, lai saprot. "Busā ielīdīs?"
15.aprīlis 2012, 22:42 | links
 
Es nesapratu cik ta viņa būs gara .
15.aprīlis 2012, 22:37 | links
 
jaunā laiva būš dzinējam līz 25 ZS,
plata, spēs izturēt 1 m viļnus pat ar ātrumu 50 km/h


50km/h un 1m viļņi? Ir kāds mēģinājis ar laivu tādu triku?
15.aprīlis 2012, 22:01 | links
 
Trimarāna tipa laivām ir jāliek tāds motors, lai laiva glisētu, savādāk netiek izmantotas laivas pozitīvās īpašības. Ar airiem vispār čau :)

Bet ja iet uz glisi, tad ātrums labāks, nekā pūšļiem un pa viļņiem nav kā pa batutu jāvizinās.

Arī metu acis uz šāda tipa laivu :))
15.aprīlis 2012, 19:53 | links
 


Palasot forumu nevarēju nepaplātīties ar mūsu Amber laivu.Stabilitāte laivai ir super (abi var stāvēt kājās un džerkot pie viena borta), laižot pa viļņiem nešļācas virsū ūdens (esam mēģinājuši kādos 30-70 cm viļņos).Enkuru sienam aiz vidējā sēdēkļa bortos speciāli šim nolūkam piestiprinātām cilpām (šeit arī sienam peldošo enkuru). Pārvadājot un neizmantojot enkuru to turam priekšējā kastē .Viena kaste ir arī aizmugurē (tur ir domāta vieta degvielas bākai, bet parasti mēs tur saliekam visas mantas, alu un citus labumus, kurus bail saslapināt (ir arī nācies nolauzt spininga spicīti ieverot šajā kastē).Motoru esam likuši gan 4 zs, gan 15 zs, gan elektromotoru.Ar lielo iet vienkārši super.Pie mīnusiem jāpiemin, ka elktromotoram aķīti noēd diezgan ātri...un ar 4 nieku laižot degvielaspatēriņš krietni lielāks nekā laižot ar kādu pelveidīgo.Vēl šo laivu ir jāvadā tikai ar piekabi, jo 90 kg uz jumta neuzliksi:).Vēl nezinu kā būs ja transportēšanas laikā atstāsim klāt motoru (parasti vedām līdz mašīnas salonā).Ražotājs gan teica, ka var vest mierīgi, bet man tomēr tā mazliet tomēr bail (15 virs 50 kg un visa tā masa tur pa mūsu ceļiem kratās....).Šogad arī būs arī uz aizmugurējā sēdekļa jāuzmontē puedeles turētājs, jo liec kur gribi, alus viemēr izlīst:)).Starp citu, ja ir piedāvājumā kāds 15 Zs 4 taktu motors par labu ciparu dodiet ziņu!
15.aprīlis 2012, 19:01 | links
 
žogs Labas vietas ir jāpārbauda uzmanīgi lēnām un cītīgi Tikai metru palaižoties cope var atšķirties no iepriekšējā punkta par 100% Man tā ir bijis -man vienā laivas galā cope non stopā laivas galā pilnīgs klusums Attālums starp copmaņiem 2 -2,5 m
15.aprīlis 2012, 18:45 | links
 
Man ta upe... bet neiedomājos par tādu lietu!
15.aprīlis 2012, 18:42 | links
 
Kāpēc tas striķa garums ? nolaižot enkuru lēnām laižu laivu pa striķi pa vējam Visu laiku ar bļitku čekojot grunti ,kad notiek pirmais cops Striķi noštopēju Cops pārstāj atkal laižos lejā Kad striķis ir galā -lēnām velkos klāt enkuram tā pat čekojot grunti Ja nav tad ņemos nost no enkura un eju uz citu punktu .Ja kāds teiks ka to pašu var darīt ar ūdens buru -neklausiet Vasaras bļitkošanu var veikt tikai tā /rezultatīvu/ Copes dziļums no 4-10 m
15.aprīlis 2012, 18:39 | links
 
Jā, vadīklas obligāti! Uzskatīju par pašsaprotamu...
Un pie maniem apgriezieniem stipri reti uzklaudzina pa bortu. Tas arī atkarīgs no priekšvadņa slīpuma un kronšteina garuma. Man tas ir kādus ceņķus izbīdīts uz priekšu... Un dziļumi arī ne tie, tā ka striķis kādi 5-6 m un tad jau ar atliektiem galiem. Viena vieta tik pie manis ,kur nesniedz....
15.aprīlis 2012, 18:32 | links
 
Man visas laivasc ar tādu enkura sistēmu aprīkotas jo
1.Usmā asari un zandartu bez šādas iekārtas neatrast enkura striķis parasti ir 30-40 m garš
2.enkura striķi nostiprinu uz plāksnes ar 2 tapām
3 noteikti vajadzīga striķa vadīkla gan pirms trīša gan pēc.
4. vienīgais - pārbraucienos jāliek laivā lai nesitas pret bortu ,bet to atrisināju pilnībā enkuru neizvelkot no ūdens bet 10-15 cm atstāju ūdenī
Vienīgais hodā ejot notiek bremze ,bet velcējot pa pirmo Kā ir zandarts tā uzreiz enkuru iekšā un jau ar bļitkām-Otvesnoje blesnenije ;DD
15.aprīlis 2012, 18:21 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager