Laivas un to motori

Hmmm nu man uz motora ir birka 1:100 ta ari leju. Bet vot tagad domaju ko darit, vai varbut labak liet 98!? Jo man ar pa laikam paradas ta problema ka pie maziem apgriezieniem dazreiz noslapst. Es ar nesaprotu kapec nevaretu 98 liet!? Kura gada un cik lieli jums tie 2t motori kuros lejat 98? Mans ir 1999 gada 2t 3hp yamaha malta bet mazlietots. Ieksa viss svaigs un vizuali ar laba stavokli. Varbut kads var kko pakomentet par so motoru?
8.maijs 2012, 13:55 | links
 
Paskatieties tabulā, kurā ir minētas proporcijas. 2% ir 1:50. 1% ir 1:100. Atrodiet savu eļļu un būs proporcija. Lai nepiesārņotu ūdeņus, 1:100. bet tikai tai eļļai, kas minēta motora pasē. Ne mazāk svarīgs faktors ir arī indīgumam.... Trimera un zāģa darbināšanā jāelpo tuvu motoram. Tabulu skatīt te: http://mvvs.nl/MVVS/main_bestanden/petrol.htm#oils
7.maijs 2012, 23:10 | links
 
A kāda laivu motoriem ir atšķirība no zāles pļāvējiem un trimmeriem? Tur 2T motoriem ir rakstīts, ka jālej 1:50, kādēļ laivas motoram jālej 1:100? Vai varbūt arī trimmeriem var droši liet 1:100, lai mazāk dūmo?
7.maijs 2012, 22:25 | links
 
Man Tohatsu 2t (pedējo Laivu namā nopirku) instrukcijā rakstīts iebraucot motoru lieto devielas/eļļas attiecību 1:25, bet normāli ikdienā jau šķaidīt ar 1:50 TCW3 standarta eļļu..
1:100 takā negribas lietot, ja vēl lieto 98 degvielu...
7.maijs 2012, 21:43 | links
 
kurai 2t eļļai ir rakstīts kā dozēt? Tas1/50 nak no psrs motoriem, tajos laikos visai 2t tehnikai lēja 1/50 un nemaz nedomāja neviens kko mainīt. Par cik gadus 5us atpakaļ nopirku lietotu motoru, tad daudz nedomajot gāzu 1/50, tikai nepatika trakā dūmošana un sāku pētīt,, ko var mainīt. bbija neliels izbrīns, ka vajag tik maz eļļas, bet ir ok. pie tam pilnīgi nešķirojot kādu 2t eļļu lietojot. Par tiem izmešiem īsti neticu, ka eļļa, kas paredzēta laivu motoriem ar kaut ko atšķiras no parastas 2t eļļas. Mans viedoklis.
7.maijs 2012, 21:29 | links
 
Proporciju nosaka eļļa, tās īpašības. Nedrīkst liet jebkuru kas pagadās. Jālieto Laivu motoriem paredzēto.Tās pasē rakstīts, kāda proporcija. Jālieto tā elļa kas dota motora pasē un tad būs pareizā proporcija, kas uzrādīta Jums kā 1:100. Citu eļļu šādā (1:100) proporcijā nedrīkst liet, ja tā paredzēta proporcijai 1:50.
7.maijs 2012, 21:13 | links
 
man ir 2t motors. Ar 95to gāja labi, bet tikai rokturī, tiko sāka velcēt tā 30min un un sāka slāpt. Vienmēr bija ciet viena dīze, kam caurums ir mata izmērā.Te pat forumā salasījos, ka citi lej 98to, paprovēju un bēdu vairs nezinu. par eļļas jaukšanu pie beņdžas, arī sākumā jaucu 1/50 un lūrēju, kā dūmo (gandrīz kā andergraundā). Tad nejauši ieraudzīju uzrakstu uz vāka 1/100, paprovēju un tā turpinu, vairs nedūmo
7.maijs 2012, 20:59 | links
 
runa gan bija par 4taktniekiem, bet servisā man pateica, ka labāk 98to...
95to esot grūti nosaukt par benzīnu.
7.maijs 2012, 20:30 | links
 
te varat palasīt par mūsu jauko 95 benzīnu
http://www.lpr.lv/forums/motory-tohatsu-t4283-100.html#p180156
7.maijs 2012, 20:03 | links
 
Kāds pamatojums neliet 98 bendzīnu?
7.maijs 2012, 19:44 | links
 
Klau, elektromotoru pavēlnieki! Ja motōrim aiziet otrā sezona, vai tas jāeļļo vai jāsmērē ar kādu biezāku smāķi? Ja jā, tad cik briesmīgi to skrūvēt vaļā - tikai dzenskrūvīti nost vai tālāk ar līst? Paldies jau iepriekš!
7.maijs 2012, 18:40 | links
 
Paldies par atbildi. Uz parejiem ar kads varetu atbildet :)
7.maijs 2012, 18:35 | links
 
Neviena no savam laivam 98 neesmu riskejis liet, un Tev ari neiesaku.
7.maijs 2012, 18:33 | links
 
Ko 2t saka par 98e? Uzlabojas darbiba?
7.maijs 2012, 18:25 | links
 
2t motoram pie katras iedarbinasanas reizes ir japavelk coks? Man te stastija ka labak esot 1/50 jaukt, bet uz motora rakstits 1/100 es ta daru. Cik ilgi iesildit vinu? Un man ir problema ka ja pilna baka un noliek gulus tad sucas gar korki! Vinam tada liela mikstablive. To jau laikam yamahas centra tikai atrast? Motors yamaha malta 3 zs 2t
Visa visuma pec 2 dienam uzmu apmierinats loti! Motors ir mazlietots. Lec ideali! Cik daudz ellas kaja iet un kadu liet? Kur vinas var nopirk? Tuvak teikai :)
7.maijs 2012, 14:20 | links
 
Man arī ir Parsun 5. Riktīgi ekspluatēts 2.5 sezonas.
Sākums bija dramatisks. Kloķeni nomainīja pēc divu nedēļu ekspluatācijas - kaut kas ar sadales mehānismu. Pēc tam pienācās piestrādāt pie karburatora - benzīna līmeņa regulēšana.
Pēc tam gāja kā tanks. Pagājušo sezon saplīsa startera atspere(15 LV). Es lietoju ārējo benzīn bāku, pielaišana bez problēmām. Ja no iekšējās bākas izdedzina visu benzīnu, tad gan būs ilgi jārausta.
6.maijs 2012, 21:22 | links
 
Braliti, man arī interesē ka to plāksni piemeistarot. Kaut kādā saitā biju redzējis bildes, bet vairs neatrodu.
Rimi maisi tagad ir tādi paplāni, var neizturēt, bet ar izpletni var sanākt ka laiva nevis peld uz priekšu, bet met apļus apkārt izpletnim.
6.maijs 2012, 20:10 | links
 
Ja grib lai lēnāk iet tad pie dzinēja horizontālās stabilizācijas ( ir visiem dzinējiem ) liek plāksni kuru regulē ar rokturi .Maina lenķi. Tas palīdz neraut purnu gaisā un pie maziem ātrumiem izmantot kā bremzi. Zinu 2 večus Burtnieku velcētājus kas saviem dzinējiem ir tādas bremzes uztaisījuši. Strādā super labi un nevajag rimi maisiņu izmantot kā bremzi :))) Jainteresē konstrukcija tai uzpariktei - raksti privāti.
6.maijs 2012, 19:50 | links
 
marti: paldies par padomu
6.maijs 2012, 19:41 | links
 
es domāju, ka bušam nevajag neko. bet ja tomēr liekas, ka ir par ātru, tad vari paeksperimetēt ar peldošiem enkuriem. domāju, ka lielu nē. 20X20cm vai 30X30cm. ieskumā paeksperimentē ar plastmasas spaini vai rimi maisiņu :)
6.maijs 2012, 19:20 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager