Laivas un to motori

Reizi gadā droši vien tāpēc, lai novērtētu blīvslēgu stāvokli, t.i. vai reduktorā nav ūdens. a redzēt to var tikai izlejot eļlu...un kaut arī ūdens nav, tad nelies tak to pašu atpakaļ, tāpēc sanāk maiņa. Būtībā tas manuprāt ir tikpat "obligāti" kā 1x gadā ieeļlot visus šarnīrus :))

...vispār jau puses ir vienādas, bet lielākā puse to nespēj saprast :))
18.maijs 2012, 09:39 | links
 
Lūdzu iesakiet, kā notīrīt to marķiera smērējumu. Esmu izmēģinājis visu - sākot no citrona līdz pat riskam-acetonam.
18.maijs 2012, 09:22 | links
 
Man jau skiet, kad vairaak kaa puse nemaz nenobrauc taas 100h pa gadu, ja vieniigi nedziivo laivaa!:) bet eelaa jaamaina katru sezonu....ja kaut izbrauc 3 reizes gadaa pa kanaalu!
18.maijs 2012, 07:38 | links
 
eļļa jāmaina ik pēc 100 h, vai vienu reizi gadā. Nevies kā mašīnas kārbā, ielēja un brauc.
18.maijs 2012, 01:16 | links
 
maratt laba ne no lētajām reduktoru eļļām :) mūžu nebraukšu ar to dzinuli tapēc nav jēga slēpt mantu zem pūra
18.maijs 2012, 00:26 | links
 
Sūdīgs marķieris bija =)

Lai pārbaudītu vai būs noturīgs - uzliec punktu uz rokas un ar pirkstu paberzē, ja nekas neizsmērēsies un nevarēs viņu noberzt, tad manta būs laba. Ja uzreiz viss izplūdīs, tad tas pats notiks uz laivas :D
17.maijs 2012, 23:23 | links
 
sodien redzēju baigo štelli.....Vihra kāja....bet motors 6ZS no zāles pļāvēja....iet zvērā...arī benzīna patēriņš niecīgs...super
17.maijs 2012, 22:58 | links
 
bushmen
Tu noteikti kārtīgi nenoturēji lai nokalst un tamdēļ arī nosmērēji...man nekas nesmērējas ....
17.maijs 2012, 21:03 | links
 
nopērciet melno pūšamo baloniņu un krāsojiet virsū, jau trīs sezomnas tur bez problēmām, nelīp nost un nenotek un vēl sazin kas.
17.maijs 2012, 20:54 | links
 
Rīgā pie zivju paviljona, spīķeru pusē, ir jahtu piederumu veikals - vari nopirkt visādus ciparus no līmējamā materiāla. Mēs tos līmējam uz burām. Domāju, ka var pajautāt arī CSDD, par maksu noteikti arī viņi notirgos, vai nu trafaretus, vai līmējamos burtus. Man iedeva līmējamos, bet bija izvēle.
17.maijs 2012, 20:52 | links
 
Lacuks007 Tieši kāda eļļa tev palika pāri,varbūt jābrauc ciemos-kādu alu jāpērk?
17.maijs 2012, 20:49 | links
 
Brīvības 224 jābrauc iekšā līdz galam!:) Par servisu!
17.maijs 2012, 17:11 | links
 
valdiszarins

Neiesaku. Uzkrāsoju ar ūdens izturīgu marķieri savai baltajai laivai, apkārt nummuram viss tika sasmērēts pēc pirmās laivas salocīšanas. Prasīju servisam, cik maksās notīrīšana un nummuru uzlīmēšana............~40 Ls!!!!! Vieglāk nošauties.
17.maijs 2012, 17:04 | links
 
Krievu laika ovālajai kannai (ārējā bāka) pazudis skrūvējamais korķis, kādam nav lieks vai ideja kur tādu dabūt, vai funktieris kā uzmeistarot ko analoģisku?
17.maijs 2012, 14:31 | links
 
falck - pāris lapas atpakaļ jau tas tik izrunāts!
17.maijs 2012, 09:27 | links
 
iesakiet aķīti elektromotoram ar gumijas laivu.
17.maijs 2012, 08:12 | links
 
Starp citu to man ieteica pats Igors BUHS....
16.maijs 2012, 21:22 | links
 
stakeris
Ar ūdens izturīgo FLAUMĪTI-(marķieri) krāso un nekādu bēdu...

16.maijs 2012, 21:19 | links
 
Cik tad ir mūsdienās cilvēku, kuri paši regulē vārstus (vārdu sakot lien iekšā motorā)?

Tik par labi var rekomendēt braukt ar Ladām, tikai ar piebildi, ka regulāri kaut ko jāskrūvē, jāmaina, jāregulē :)
16.maijs 2012, 21:05 | links
 
ja kādam vajag nomainīt reduktorā eļļu tad varu palīdzēt! nopirku 1l iepakojumu bet man iegāja 100ml :D lai lieki nemētājas varu kādam par minimālu atlīdzību(kāds alus) palīdzēt nomainīt. esmu Rīgā
16.maijs 2012, 20:04 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager