Laivas un to motori

Varbut kads ko citu vel var ieteikt ka sakt motoriti lietot...
18.maijs 2012, 21:06 | links
 
Tas jau atkarīgs, cik daudz brauc ar to motorīti. Es savam 5hp Suzukam eļļu mainu sezonai sākoties, tad jūlijā, un tad uz rudens pusi. Sanāk 3x gadā. Jo motorītis tiek lietots daudz. 100 motorstundas citreiz sanāk pa 2.5 mēnešiem nobraukt.
Bet ja iebrauc reizi mēnesī, tad varbūt arī reizi 4 gados sanāk mainīt :D
18.maijs 2012, 20:45 | links
 
kkeda

Jā. Un nau ne vainas. Iet kā bitīte. Dažiem paziņām pēc visādām pieregulēšanām un ieziemošanām servisos vairs ne lec, ne normāli strādā. Es uzskatu, ka ieziemot un regulēt vajag lielākiem motoriem.
18.maijs 2012, 18:53 | links
 
kas tie par suņa murgiem? :D sanāk kad 4 gadus nēsi eļļu mainijis?
18.maijs 2012, 18:28 | links
 
smailers

Ar jauno motorīti pavelcē kādas 3-4 reizes bez gāzes un būs ok. Tā viņš piestrādāsies. Pēc 4 -tās reizes, braucot krastā, ar gāzi izdedzini degvielu, kas ir karburatorā. Eļļu nevajag mainīt un kautko regulēt. Man arī ir Mercury no 2008 gada. Nēesmu mainījis eļļu, tikai pielējis, lai būtu līmenis. Sezonai sākoties iedarbinās uz pusapgrieziena.
18.maijs 2012, 18:22 | links
 
@chyrka
RTFM !!!
18.maijs 2012, 18:08 | links
 
Sveiki!! Velejos uzzinat ka pareizi sakt lietot motoru jo iegadajos jaunu.. man ir mercury 5h 4taktu... un velejos vel uzzinat vai ella jamaina ir pec kada laicina vinam motora vai nee nu tas ir sakuma domats pec 10stundam vai vairak vai mazak...un kadu ellu jalej ieksa ir motora un reduktora ... busu loti ateicigs....
18.maijs 2012, 17:47 | links
 
Nu lūk! Atkal vecā tēma! :D:D:D Agrāk jau minēju: kāda šķirba motoram! Laivai, pļāvējam, traktoram,frēzei utt! Atšķirība tanī,ko tas motors piedzen! Un eļļas paredzētas tikai konkrēta motora parametriem! Apgriezieni,temperatūra utt!
18.maijs 2012, 14:31 | links
 
kaut yamaha par zāles pļāvēju, tas bija domāts vispārīgi nevis par kādu konkrētu motoru :)
18.maijs 2012, 14:00 | links
 
keda - to mazo hondu ar gaisa dzesi var izmantot kā zāles pļāvēju-trimmeri :))
18.maijs 2012, 13:46 | links
 
Skatos kad daudzi te uz eļļas maiņas ir uzsēdušies. Vnk nomainiet eļļu reizi sezonā un miers, pašam būs labi un motoram arī, nevis salīdzina te ar zāles pļāvējiem. :)
18.maijs 2012, 13:12 | links
 
Interesanti, kādēļ Honda zāles pļāvējiem raksta, ka eļļa jāmaina pēc 25h, bet laivu motoriem 100h?
18.maijs 2012, 13:03 | links
 
valdiszarins

Tur jau tā lieta, ka nummuri ir ok, bet apkārt šaize. Krāsas šķīdinātājs(626) neņem.
18.maijs 2012, 12:45 | links
 
bushmen
Redz tātad arī tavs marķieris ir labs ja jau nedabū nost tikai visu sasteidzi bet vajadzētu tīrīties ar parasto krāsas šķaidītāju...
18.maijs 2012, 11:35 | links
 
Reizi gadā droši vien tāpēc, lai novērtētu blīvslēgu stāvokli, t.i. vai reduktorā nav ūdens. a redzēt to var tikai izlejot eļlu...un kaut arī ūdens nav, tad nelies tak to pašu atpakaļ, tāpēc sanāk maiņa. Būtībā tas manuprāt ir tikpat "obligāti" kā 1x gadā ieeļlot visus šarnīrus :))

...vispār jau puses ir vienādas, bet lielākā puse to nespēj saprast :))
18.maijs 2012, 09:39 | links
 
Lūdzu iesakiet, kā notīrīt to marķiera smērējumu. Esmu izmēģinājis visu - sākot no citrona līdz pat riskam-acetonam.
18.maijs 2012, 09:22 | links
 
Man jau skiet, kad vairaak kaa puse nemaz nenobrauc taas 100h pa gadu, ja vieniigi nedziivo laivaa!:) bet eelaa jaamaina katru sezonu....ja kaut izbrauc 3 reizes gadaa pa kanaalu!
18.maijs 2012, 07:38 | links
 
eļļa jāmaina ik pēc 100 h, vai vienu reizi gadā. Nevies kā mašīnas kārbā, ielēja un brauc.
18.maijs 2012, 01:16 | links
 
maratt laba ne no lētajām reduktoru eļļām :) mūžu nebraukšu ar to dzinuli tapēc nav jēga slēpt mantu zem pūra
18.maijs 2012, 00:26 | links
 
Sūdīgs marķieris bija =)

Lai pārbaudītu vai būs noturīgs - uzliec punktu uz rokas un ar pirkstu paberzē, ja nekas neizsmērēsies un nevarēs viņu noberzt, tad manta būs laba. Ja uzreiz viss izplūdīs, tad tas pats notiks uz laivas :D
17.maijs 2012, 23:23 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager