Teiktais par akumulatoriem ir tikai puspatiesība, jo nav pateikts, kad šo spriegumu mēra: braucot, vai nē. Patiesība tā būs būs, ja mērīs nebraucot un arī ne uzreiz pēc motora atslēgšanas ( spriegums kāpj pēc motora atslēgšanas vairākas sekundes...). un kurš tad brauc, un ik pa laikam atslēdz, gaida un secina, ka tālāk jāairējās... tāpēc mēra pie slodzes, tas ir braucot. Un jo lielāks ātrums motoram ieslēgts, jo zemāk var nokrist akumulatora spriegums, lielu skādi nenodarot. Tikai nedrīkst nokrist zem 10,5V pašā sliktākajā gadījumā. labāk ja nebrauc jau pie 11V. Jo sprieguma krišanās ir ļoti strauja, un neko tālu netiksit braucot no 11V līdz 10,5. Bet akumulatoru ilgāk saglabāsiet. Un: 80Ah parastais akumulators ātrāk aizies pie dieviem, nekā 100Ah, jo tā darba mūžu nosaka arī strāva, ar kuru izlādē. ( procenti no akumulatora ietilpības).
redzams kā spriegumu zem slodzes nosaka strāva, un līdz kādam spriegumam ieteicams to lietot. C ir akumulatora ietilpība ampērstundās.