Hondu aizmirsti.Liels mikseris+ vēl pāris mīnusu.Man ir mazais suzuki 2012 gada un esmu ļoti apmierināts.Vienīgais mīnuss ir tāds,ka bāku nevar izbraukt pilnīgi tukšu.Aptuveni 1/4 -1/5 paliek.Bet man tas netraucē.
Bravo.
Ņem un nenožēlosi.
Gan elektriskos, gan kāju trenažierus.
Man ir Vega pūslis, jājos ar pumpjiem ilgi - paņēmu Bravo minamo pedāli - vairs nav problēmu.
Ja atvžēsies uz elektrisko - vispār 10 minūtes un laiva darba kārtībā.
nezinu kāds ir INTEXS pumpis, bet es lietoju lēto Ķīnā ražoto, pirkts pirms pāris gadiem pa 6 Ls. Balonus līdz brīdim, kad jāliek grīda, var uzpumpēt, bet tad gan ir jālieto kājas pumpis. Par Bravo ne pārāk labas atsauksmes ir lasītas.
Sveiki,vēlos padomu. Laivas Dulkan 290DL piepūšanai var izmantot lētos INTEXS elektrisko gaisa pumpi vai nepieciešams nopietnāks pumpis kā BRAVO BP12 vai kāds cits, kur var lētāk iegādāties?
Dzinēju patēriņš Hondai, iepriekšējā 4taktu paaudze, bez elektroniskās iešprices, dati no savas pieredzes 20hp tērē ~6l/h max režīmā, 50 hp tērē līdz 13 l/h, tā ir lietošanas statistika. Nedomāju, ka priekš tām jaudām tas ir daudz, piem, velcēšana rudenī, ar 20 nieku divatā - ar visiem pārskrējieniem - vairāk par 6-7 l dienā iztērēt neizdevās.
Atpūtas kuģa vadītāja tiesības Latvijā līdz šī gada 31. decembrim vēl var nolikt eksternā CSDD. No jaunā gada - tikai pēc kursu beigšanas. Jahtas vadītāja licenzi izdod Latvijas Zēģejētāju savienība un tā ir starptautiska. Ir jāsavāc pietiekams burāšanas cenzs - jahtas uzvedība vējā atšķiras no motorlaivas, kā diena no nakts. Ne katram dūša atļauj kuģot ar vienu bortu zem ūdens. Lai veicas!
runaajot par tiesiibaam.....
Zinu, kad LV ir skolas kur apmaaca, bet eksaameni ir Tallinaa(neiet runa par Lv iekseejiem uudenjiem)....es ar par so biju loti intereseejies.....aiziet sameraa ilgs laiks.....
Man viens attaals paziistams maciijaas par kapteini, pagaaja 10 gadi......izmaacijaas.....vajdzees sim noprasiit kas un kaa......