N u ja izvelei veel paliek aptuveni nedela un tad jaizdara sava izvele,paldies visiem,kas padalijas savos iespaidos,nu jau domas no hondas ir novirzijusas uz ko citu laikam.
Nu tad laikam būs janem suzuki,jo cenas atskiribas nekadas lielas jau nav.Bet ja salidzina suzuki ar yamahu tad yamaha tomer ir labak ja? Bet nu mana pirmā pieredze ar jamahu nebija no taam labakam,varbūt motors pagadijas sūdigaks,jo velceju oktobra beigas un pielekt pie vesas temperaturas viņš nevisai gribeja.
Lidz ar to arī maigāka mazo apgriezienu gaita Vajadzēja pieregulēt karbiņi -pašlaik ideāli varu pat teikt ,ka labāk nekā 2 zs vecā Honda varu panākt stabīlu gaitu 1.5 km stundā Zandartam ļoti aktuāls ātrums
Mazajai Hondai ir gaisa dzese.Kas attiecīgi izpaužas troksnī,jo dzesēšanas ribas taču pretīgi skan(kā kaut kāds pļerdaks)+jājauc benzīns ar eļļu.Manā skatijumā galīgi garām tas motors.Cena tikai par nosaukumu.Suzuki no 2012 gada dzenskrūves taisa uz šlicēm kā lielajiem motoriem,ne kā līdz šim.+vieglākais no visiem mazajiem motoriem.Tikai 14kg.+metāla dzenskrūve.Kāds Te minēja švako suzuku jaudu.......domāju,ka tas ar to aparātu nav braucis.Es pirmo reizi testējot pat biju pārsteigts,kā var būt tik mazs,bet ņiprs.Mazais Suzuks lielo pellu trijatā stumj uz mazpadsmit km/h bez problēmām.Velcēt bez problēmām,tukšgaita par lēnu.Mercury smagāki,plastmasas dzenskrūve(ko man dikti negribējās pērkot dzinēju).
Rxq Suzuķim 2.5 pārtaisiju dzeses sistēmu Tagad strūkla kā jaunam puikam Braucu pa ezeru un veči brīnās ,ko esmu izdarījis ka tāds mīziens un motors arī maigāk ņurrā
Par Hondu... No 4hp uz augšu nav problēmu... Bet vot mazais ar gaisa dzesi... Iedomājies - dzesēšana kā mopēdam, tobiš rauj iekšā gaisu pa ribām... Tikai
mopēds ta iet vismaz 30km/h un attiecīgi gaisa plūsma ātrāka...
ne nu runa iet par jaunu,jo lietotu negribas nemt.Par to atrumu nezinu,jo man nav gps lai varetu pateikt cik tri tas gaja.Vienkarši,kaa jau teicu ka mazliet par atru bija priekš blekiem,bet priekš vobleriem varetu buut kā reize.Jā cik noprotu tad par hondu juus izsakaties gana slikti,es pirms ttam domaju,ka janem tieši sis motors.
Svētdienas braucējiem visi motori labi....Bet ( kolēģa) pieredze tāda nu ir. Pie lieliem nobraukumiem (simti stundu...jo tika tikai velcēts...) Kaut vai dzesēšanas kontroles iespēja Suzuki... Visiem pārējiem ( ar ūdens dzesi) laba "strūkla" tek un ir uzreiz redzama. Tāpat tie vadi- troses ap rokturiem ( Yamaha, Mercury maksimāli slēpti). Protams ka visi motori strādā....Katram savs. Pilna izvēles brīvība. Hondai: atkārtošos: automātiskā ātrumkārba: pie lēnākajiem motora darbības apgriezieniem nekur nevar pabraukt: jāpalielina apgriezieni, un tad jau laiva "Līdaka" būs par ātru atsevišķiem vizuļiem un neaktīvākai līdakai.
Tur jāprsa meistaram, ka gribi noregulēt apgriezienus, lai minimums ietu stabili. Parasti jau visi regulē lai varētu izspiest maksimālo ātrumu un tad jebkuram motoram var būt aizrīšanās pie supermaziem oborotiem... Ja pirksi jaunu motoru, tad pēc 10 motorstundu "obkatkas" tāpat jātaisa 1mā apkope.
es ar iegādājos mazo Suzuki 2,5. Lietots, 2009.gada. Neko sliktu nevaru teikt - viegls, lec labi, un velcei noteikti nav par ātru. Ar Bush 2,65 pūsli lēnākais ātrums ir "knapi kustas", apmēram bēru gājiena ātrums vai pat mazāk... Ātrākais, ko esmu izspiedis ar visu makšķerēšanas iedzīvi laivā - 11 km/h.
A ar kādu ātrumu tu gribi velcēt? Uzskatu, ka normālas velces maksimums ir 4-5km/h. Tādu ātrumu pat es ar 50HP varu vēsi noturēt a ar mazo tā jau ir pusručka....
Nu bet teiksim tam suzuki tas lenakais atrums buus pietiekoš lai velcetu ar laivu man ir "lidaka" negribas pirkt motoru un tad saakt domaat kaa vinu regulet,jo no tadas tehnikas nesaprotu neko :) Tedzeju youtub video kaa krievu meistari to dara,nu man liekas ka diezgan sarežģiti :(
Nu es tad ari vinu reguleju bet problema bija tada,ka vins slapa nost pie parak leniem apgriezieniem.Nu esmu galiga nesaprasana ko lai ņem biju jau nosliecies uz to ka janem honda,bet nu man jau liekas ka sliktakais kas vinam ir tas ir skalums.
Kas Tev pret Suzuki? Manā skatījumā ideāli motori - vieglākie savā klasē, uzticami, ekonomiski. Mans 2008. gada 2.5hp pukšķitis četrtaktnieks iet ideāli un sver 12kg... Autorizētais serviss (motorlaivas.lv) arī sakarīgs... Esmu gan pašlaik jau pārgājis uz nopietnākiem kuģiem un motoriem , bet šad tad izbraukumā joprojām paķeru līdzi uzlikšanai pūslim/kazankai vtml. Principā jau jebkurš normāla branda motors ir OK - Tohatsu/Yamaha/Mercury/Suzuki , nu tikai Honda izleg ar savu gaisa dzesi un mopēda skaņu... Tas protams par mazajiem motoriem... Ja lielie, tad topā pasaulē ir amerikāņi un visi professionālie sportisti pārsvarā brauc ar Evenrude/Mariner/Johnson... Bet tas jau cits stāsts...
Ja par ātru....regulē tukšgaitas apgriezienus karburatorā ar skrūvgriezi, tad kad iebraukts. Mercury, Yamaha lieliski uztur velcēšanas lēnumu. Hondai ir automātiskā ātrumkārba- ieslēdzās tikai pie noteiktiem apgriezieniem, ja par ātru...bremze jāliek, padod "gāzi" un aiziet.
ar jamaha esmu braucis velcei ar mana tipa laivu bija par atru man liekas.Bet tas bija ar blekiem ar vobleriem jau vajag nedaudz atarak vālet.Jamahai gan cena daudz lielakA
No manis: Ne vienu, ne otru...Honda ļoti skaļš ( ja no lietošana netīrākos ūdeņos, tad gan...jo gaisa dzesēšana!, viegls). Suzuki: savdabīgas, lētas konstrukcijas motors....cik skatos, tie kas sapirkās "lētos" ( tie maksāja pat 450Ls Latvijā) tagad nav redzami....Mecuru 2,5, manāmi jaudīgāks (bet mazliet dārgāks- 3,5) un Yamaha 2,5 pavisam cita klase, salīdzinot ar Suzuki!