Laivas un to motori

kads var ko ieteikt. ir lotta 430, vajadzigs mators domaju ka 10zs bus labs, 5 suzuks vienam ok, diviem trijiem pa svaku. kads ir saskaries ar yamaha vector 15zs nekas ka amerikanis, zato letaks stipri. Kā ar apkopem, rezerves dalam utt?
5.jūnijs 2012, 11:04 | links
 
Labsrīts!
Vai kāds gudrenieks nav iemanījies Bush Kaimanu par Rib pārveidot?
A to dēles pa caumuriem pie pēdām sūcas braucot...
:o))
5.jūnijs 2012, 10:39 | links
 
adriatico - a tu kādu glābt brauc, vai copēt? :DD ...visi traleri ir ar cieto bortu, nevis "pūšļi" :))
5.jūnijs 2012, 09:01 | links
 
adriatico,
nejauc RIB ar pūšļiem,
ar normalu 5 m garu RIBu var triekt pat 2 m augstos viļņos
5.jūnijs 2012, 08:57 | links
 
Interesanti, kāpēc gan glābšanas dienesti lieto RIB laivas, nevis Pellas...
5.jūnijs 2012, 08:15 | links
 
kad trāpīsi ar pūsli lielākos viļņos un vējā tad sapratīsi.Līdz šim braukāju ar Bushu -viss OK bet baigi šļakstās ūdens iekšā braucot pret vilni un vēju.Tagad ir Pella Mini 4metri un tāda problēma atkrīt un jūtos daudz komfortablāk un plašāk.Piekrītu ka pūslis ir nedaudz stabilāks,bet iedzert var arī krastā :).Mans ieteikums -paprovē pats gan vienu gan otru un pats izvērtē.Lai veicas
5.jūnijs 2012, 07:32 | links
 
AndrisABC,
patlaban esmu uzsacis 4 m garas laivas prototipa izstrādi,
platums būš 1,55 m, bortu augstums 0,6 m
motoram līz 15 ZS
bet tas vasaras beigās tik būs gatavs
4.jūnijs 2012, 15:20 | links
 
gapp doma pareiza!!
4.jūnijs 2012, 11:44 | links
 
Liepāja, Durbe. Pats jau it kā nobriedu uz Bush ar cieto grīdu un motoru, jākrāj tik kapeikas.
4.jūnijs 2012, 11:22 | links
 
domaa, kad ar pelaam varees taalu aizaireeties?Vieglaak jau ir airet pellu, pa kurieni domaa kugot?
4.jūnijs 2012, 11:16 | links
 
Baigā dilemma, jo ar Kaimanu bez motora diez vai būtu patīkami airēties, bet šosezon motoram nesanāk. :D
4.jūnijs 2012, 11:14 | links
 
gapp viennozimiigi nem kaimanu....varbuut vietas mazaak, bet doties stabilaaka, drosaaka(bet gumijas) un ar 5zs neko tai laivai daudz necelj augsaa! nju tad krameejat savaas pelaas kartupelju maisus vai kiegeljus, lai nav jabraukaa gliseejot!:) Tai pelaa pat iisti nostaveel nevar kajaas(vieniigais lielajaa pelaa) liigojas, suupojas, kaa bumba uz uudens!!
kautgan bezveeja laikaa var jau braukt un pa ezeru, bet pie veeja 7m/sek nemaz nedomaa kaat ieksaa!!:D
4.jūnijs 2012, 10:56 | links
 
Tad kura ir stabilāka, 3 metrīgā Bush Kaiman vai Pella Cargo, Nova? Cik saprotu, tad arī Pellām ražotāji ir dažādi, EGO būtu tas ražotājs, kuru izvēlēties?
4.jūnijs 2012, 10:36 | links
 
Un vēl. Pūšliem trancis iebīdīts uz iekšpusi ne jau skata pēc. Kāda iespēja kaut ko tādu realizēt arī šada tipa laivai? Tādā variantā borta augstums vairs nebūs tik kritisks.
4.jūnijs 2012, 10:25 | links
 
Gribētos tomēr to laivu redzēt darbībā viļņos. Kas notiek ja vilnis ir garāks? Kādas iespējas viņu ir uzbūvēt 3,7-3.9 m, ar augstākiem bortiem un ar gana augstiem sēdekļiem, lai sēžot nav ceļus jābāž padusēs? Taisna grīda jau ir labi. Vēl viena fīča. Lai ūdens nebūtu jāsmeļ no katra nodalījuma atsevišķi, ar caurulēm, grīdas līmenī savienot tos.
4.jūnijs 2012, 10:21 | links
 
Neiesaistīšos šajā auglīgajā diskusijā, bet izskatās, ka ir parādījies vēl viens "stabilitātes garants" :)))
4.jūnijs 2012, 09:17 | links
 
zaraza,
bet vai kas ar viņu atgadījās?
ne tak.
es to laivu ar 10 ZS motoru iztestēju visos ispējamajos veidos, es uz ūdens jūtosdrošāk kā uz zemes, ja es viņu neapmetu riņķī, tad neviens neapmetīs.
4.jūnijs 2012, 09:08 | links
 
Ar Pellu esmu sīrojis vētrās kurās pārējie bordiņi grima kā sēnsals ...:D Esmu Pellu fans vēl no tiem laikiem kad tā bija Pella Fjord/krieviski Lodka proguločnaja/Tā bija būvēta no lapegles dēlīšiem gaita vienkārši fantastiska .Nākamā bija smagā Pella /stikla plasta/neapgāžama bet smaga Pašlaik ir Pella Nova -neko citu man nevajag .Ar 2,5 Suzuķi tā ripo 9,5-10 km/h Ar 2 Zs Hondu 8-9,3 km /h Nekādi traģiski šnobeļa pacēlumu nav manīti /ar šiem motoriem/Ar 2 cilvēkiem uz klāja vispār iet kā gludeklis.
4.jūnijs 2012, 09:01 | links
 
Pēc manas pieredzes, šķiet, ka Pella ir viena no drošākajām laivām. Pat stiprā vējā ūdens nesmeļas iekšā. Tāpat var copēt stāvus divatā vai pat trijatā. Vienīgais mīnuss laikam ir tas, ka bez enkura, vējā to baigi nes uz priekšu.
4.jūnijs 2012, 07:40 | links
 
Nu par pellām pilnīgas muļķības-esmu ļoti apmierināts.Neviens neliek uz v veida grīdas stāvēt-var ielikt finieri.Vienīgai mīnus ja viens laivā ar benzīnmotoru +- 5zs tad purns gaisā,bet ari to var viegli novērst uzliekot smagumu priekšgalā!!!
4.jūnijs 2012, 07:14 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager