Akumulators un lādētājs

Būtu nepieciešams zinošu cilvēku padoms!
Leopold, aķi mēdz būt arī 9v, tādu droši vien var arī izlādēt lidz 8v. Bet 12v zem 10,8 toč nevajag dzīt.
27.augusts 2012, 14:45 | links
 
Ja mazajiem kas notiek,tad iepērk jaunu i miers mājās.125AH aķīti jaunu pirkt tikai dēļ nezināšanas vai vnk sakritības negribētu.Jo ir ari labāki veidi kā to naudiņu iztērt.Bet katrs taču dara kā grib un kā uzskata par pareizu.:)))
p.s.
Es tik uzrakstiju savu viedokli un kā es darītu.
:))
27.augusts 2012, 14:37 | links
 
Nu atkal panesās! Jau želejnieki-svina skābes ar sārmeniekiem - vienā čupā?!!
27.augusts 2012, 14:31 | links
 
GKL
Izlasi kaut reizi aķīšu parametrus un to pielietošanu.Par t* ir rakstīts teh pasē.Tāpēc ari rakstiju,ka pie lieliem saliem es persõnīgi ietītu pufaiķī.Par autiņiem un traktortechniku piekrītu.Nost jau mēs aklos nejemam.Tik jautājiens-cik viegli palaidīsi autiņu aukstā laikā un cik siltā.Kaut tur ari ir jājem viss kopumā(motors auksts&eļļas viskozitāte salā ,ja sārminieks ,tad blīvums utt).Nejemot vērā šos parametrus,mēs tikai saīsinam akumulatora mūžu.Nav teikts,ka aklais tūlīt un tagad nosprāgs.:)
p.s.
par pārsaldētiem aklajiem ziemā neesi neko dzirdējis.Tas protams nenotiek īsā laika posmā.
:)
:)
27.augusts 2012, 14:27 | links
 
Andris ABC
Kaut kur LPR forumā lasīju kad gēla aķiem kritiskais ir 7.5 - 8v. Ja vairāk izlādē tad gan būs cauri.
27.augusts 2012, 14:21 | links
 
Paldies par viedokļiem! Par gēla ākiem neko nezināju tāpēc gribēju pārbaudīt vai ir kādas lietošanas nianses
27.augusts 2012, 14:19 | links
 
Leopold, gan želejnikus, gan parastos skābes aķus liek uz mašīnām un, cik zinu, mašīnas brauc arī ziemā. Atdeve ziemā protams būs mazāka, bet ja neizlādēsi zem 10.8-10.9V un uzreiz pēc copes uzlādēsi, problēmām nevajadzētu būt.
27.augusts 2012, 14:05 | links
 
Līdz šim nezināju, ka ir kāda atšķirība, starp želejniekaun sārminieka ekspluatāciju.
Automašīnās, traktortehnikā utt arī lieto želejas akumulātorus un nekur nav rakstīts, ka pa nakti jānes iztabā, vai no cik grādiem tas jādara.
Akumulātoru urbmašīnās gan, sarkanie jātur pa ziemu siltumā, melnajiem vienalga...pārbaudīts uz savas ādas:) Bet arī tos var remontēt.
27.augusts 2012, 14:02 | links
 
urmaas
nekas nekur nav jatin mulkibas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27.augusts 2012, 13:46 | links
 
Leopolds
man ir ziemas copei 7ah akis un divas ziemas tur bez problemam uz ehalota un nav nosedies akis ko tur urmas raksta mulkibas ir!!ehalots Huminbird!strada vis bezatkazna pat -20grados!!!!
un nav nez kur jabaz un ta talak!!!soma parasta un viss!!!
27.augusts 2012, 13:45 | links
 
Hmm.Ja liels sals,tad ietin pufaiķī.Vismaz es tā darītu.
:)
27.augusts 2012, 13:44 | links
 
Eholotam man nevajag, Urmaas! Gribu elektromotoram paņemt Exide gel 125 ah un saprast vai ziemā gurķu zivij varēšu izmantot to nesačakarējot
27.augusts 2012, 13:42 | links
 
Leopold
Neturi ne aķi ne eholotu aukstumā.Līdz noteiktai t* šamie vēl pacietīs.Bet veselīgi tas nav.
:)
27.augusts 2012, 13:38 | links
 
Paldies, Aiwa!
Urmaas, kaut kā neiebraucu:)
27.augusts 2012, 13:35 | links
 
Nebaidies! Zelejnieks ir parasts AKB un nekas pie -10 nebūs!
27.augusts 2012, 13:25 | links
 
Turi iekškabatā 4ah aķīti un rīkojies.Kastē gan nav vēlams turēt.Tas pats ir ar pašu eholotu.
:)
27.augusts 2012, 13:24 | links
 
Laikam nelaikā pajautāju:) Bet varbūt tagad ir kāds viedoklis?
27.augusts 2012, 13:21 | links
 
Sveiki speci! Sakiet vai želejniekus var izmantot ziemā? Nebūs viņiem pie -10 kirdikt?
27.augusts 2012, 00:37 | links
 
http://toyota-club.net/files/05-01-10/05-03-20_rem_akb-3.htm
palasiet un taps viss skaidrs
3.jūnijs 2012, 11:15 | links
 
Man būs domāt ka jā, jo viņš ir slodzes, bert autiņa tikai UZ STARTĒŠANAS MOMENTU!!
3.jūnijs 2012, 10:53 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager