Laivas un to motori

mans viedoklis : ar parsunu tāpat , kā ar visiem ķīeniešu rolleriem, mopēdiem un kvadrām - visu laiku kaut kādi sīkumu un šaizes kuras tracina. Tā vismaz stāsta tie kuri lieto, un mani izbrīnijak ajūzeri jauniem motoriem pārvelk skrūves + eļļa tek. Merkūram pa 6 gadiem - tik vien cik eļļa mainīta - tehniski viss bumbās.
29.augusts 2012, 18:22 | links
 
a priekškam man tas? :D
kurš bija tas kas no anglijas to vector dzineju paņema? nez ka šim iet?
29.augusts 2012, 18:02 | links
 
nu i salīdzinājumi moskvičs, opels, mersis ... :D

esmu arī izrunājies ar daudziem meistariem utt... parsuns... nekā laba nav...

tāpat kā lāčuks esmu izdomājis pirkt ārvalstīt, bet lietotu, pagaidīšu tikai ziemas sezonu un BU mazlietotu nopirkšu par lētam naudiņām - tas kas mums SS latos tur tas eirās šobrīd!!! (nezkapēc paziņas man iesaka 8 vai 9.8 Tohatsu vai Mercur priekš mana 360 Bush vai piemaksājot dažus 100 eiro tās pašas kvalitātes Hondu vai Yamaha) pareizi jau saka, brends maksā naudu !!! bet vai cena atbilst kvalitātei ???
29.augusts 2012, 18:02 | links
 
tāda sajuta, ka gaidi lai kāds atbalsta tavu neprātīgo ideju, a nekā:)
29.augusts 2012, 17:58 | links
 
nu bet yamaha gandrīz 800l! 5zs
nu nav tā cena normāla! pa to naudu 9,9 suns sanak :) papetot citu valstu piedāvajumus- cena atšķiras diezgan. man ir doma ar laiku pariet uz 9,9 tapec šis būs pārejas brīdis :)
29.augusts 2012, 17:53 | links
 
Parsung ir kā Opelis, kamēr brauc tikmēr tīri normāls auto, bet ja kautkas notiek, tad sāc domāt par Mersedesu. Mazajiem laivu dzinējiem tā cenas atšķirības nav tik liela, vislabak jau nopirkt jaunu 4-taktu motoru ar garantiju un braukt bez bedas. Jo ja pec gada vai diviem izdomāsi pāriet uz stiprāku motoru, tad savu jauni pirkto 4-taktu motoru varēsi par puslīdz normālu naudu pārdot.
29.augusts 2012, 17:47 | links
 
nu jā bet parunājot ar šeit godājamu vīru- 2t nevajagot ņemt. bet 4t jauni kosmoss.... laikam riskēšu un ņemšu! nauda ir nolikta jau eiro aploksne,ko nu vairs..... nav jau problēma pec pāris reizēm apskatīties ko skrūves dara un sliktākajā gadijumā uz līmes uzsēdinašu sapīgākos punktus :) jo pie mums 5hp dzineji 2t pat kosmosu maksa...
29.augusts 2012, 17:33 | links
 
varbūt normāls parsun sākas no 5 zirgiem
29.augusts 2012, 17:31 | links
 
vot vot.moskvičs ar kā autiņš nebja slikts, tikai jāpaseko līdzi :DD ...atceros kā fāča ņēmās...
29.augusts 2012, 17:25 | links
 
Man kaimiņš pa Lielupi brīvdienās ar Parsun 5Hp jau brauc 3 vasaru un vienīgais ko esot darījis ir veicis apkopes bet paziņam ir 5Hp Honda - divos ar pusi gados remontējis jau vairākas reizes gan kā garantijas remonts gan kā "pats salauzis" - nu tad tiec skaidrs kas labs kas slikts - ir arī nelielas aizdomas ka paziņa man tāds ātrais cilvēks un moca savu motoru uz nebēdu. Servisā pie motoru apkopes meistars par Parsun pateica ka motors nav slikts tikai tam esot jāpaseko līdzi.
29.augusts 2012, 17:11 | links
 
būtu labi! jo daudzi runa ka plīstot- a kas plīst?
29.augusts 2012, 17:01 | links
 
Kas viņam notika ar to motoru neprasīju. Motors bija pirkts pasen (tagad varbūt ražo labākus). Kad viņš nopirka motoru sākumā it kā OK, tad (apmēram 4X)parādījās visādi sīki remonti, jo bieži šis žēlojās ka jāveic kārtējais remonts. Ja Tev interesē kad satikšu varu šim pajutāt konkrētāk.
29.augusts 2012, 16:48 | links
 
kas nokavās?
29.augusts 2012, 16:36 | links
 
Man bija līdzīgi ar Parsun motorīša iegādi. Kad dīlerim uzdevu daudz un dažādus jautājumus noskaidroju, ka labāk to neiegādāties. Kaimiņam bija Parsun motors zem 5zs, 3 gadu laikā jau nokauts (varbūt viņa vaina bija).
29.augusts 2012, 16:27 | links
 
Lasīju Jūsu diskusīju un nolēmu uzrakstīt. Lieta par Parsun motoriem ir ļoti vienkārša. Kad pārs gadus atpakaļ biju izdomājis beidzot iegādāties benzīna dzinēju, izskatiju dažādus variantus. Tajā skaita arī Parsun. Ievacu ziņas par so motoru gan no LV, gan no RU forumiem, kura bīja vairāk vai mazāk pretruniga. Vieni teica ka normāls dzinējs, otri ka pilnīgākais sū... Un tā es izlēmu ka jāpainteresējas pie LV dīlera. Piezvanīju, otra galā trāpijās runatīgs puika. Ta vārdu pa vārdam vilku no viņa ārā sevi interesējošo info. Gala rezultatā viņa adbilde mani sokēja: Parsun motors salidzinajumā ar mašīnam ir kā mersis un zapiņš. Tā jau ejot forši, bet visu laiku jāpievelk skrūvītes u.t.t. Respektīvi ja patīkot ķimereties ar tehniku, tad varot droši pirkt.
Kungi, ja to pasaka dīleris, tad... rezultātā paņēmu Mercury un esmu ļoti apmierināts ar izvēli. Tādēļ, es kā cilveks kurš brauc copēt nevis ķimerēties, domaju ka labak ir samaksāt nedaudz vairāk, bet iegādāties dzinēju kurš ir drošs. (subjektīvs viedoklis)
29.augusts 2012, 16:00 | links
 
hren viņ zin :D jocīgi jau ir, bet ir arī kas brauc ar viņiem! esmu tagad dilemmas priekšā.... eiras jau samainītas.....bet lt viss ir letāk. pie mums tās cenas ir sagrieztas nenormāli!
29.augusts 2012, 15:56 | links
 
arī ir škurināta infa ru lapās.. man personīgi škiet mazliet jocīgi, ka cilvēki raksta, ka pa 20-30-40 motorstundām jau šo to ir motoram nomainījuši, un viņiem tas škiet normāli :)
Jā, šī cenu atšķirība reāli vilina un gribētos ticēt, ka bŗīnumi notiek, bet kādēļ ss ir tik daudz gandrīz jaunu parsunu?

P.S.
neesmu neviena pusē, pašam interesanti :)
29.augusts 2012, 15:44 | links
 
es ar maltai kad noņēmu tvertni- ko tik neatradu :D mušas,lapas un pat zariņus :D cik izmaksāja to pec abkatkas?
29.augusts 2012, 15:44 | links
 
Starp citu, man benzīna tvertnē ir 2 (divas) mušas :)
Kā viņas tur nokļuva - nav ne jausmas.
Vienīgi servisā, kur es pavisam nesen biju nodevis motoru pēc piebraukšanas.
Tāka rekomendēju - pārbaudiet benzīna tvertni pēc servisiem. :)

-d.
29.augusts 2012, 15:26 | links
 
esmu pēdējā laikā daudz petijis par viņiem! problemas sākas ar to ka cilveki ir nepacietīgi un nepareizi piebrauc motoru! pie mums ir daudz cilvēku kas brauka un nesūdzas! vnk par brendu ar ir jāmaksā! un ne jau kapeikas.
29.augusts 2012, 14:53 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager