Laivas un to motori

Pārējiem noteikti viss nostrādā galvā kad ielej e98, liekas kad uzreiz pa 5hp jauda klāt :D Nerunāju par tiem kuriem ir 2t - tiem toč varētu liet e98. Vairāk runāju par 4t motoriem.
31.augusts 2012, 09:14 | links
 
Es pa ūdeņiem pārvietojos ar 15 HP Suzuku un darbinu to ar 95 degmaisījumu nekādu problēmu ne gaitas ne palaišanas procesā nav bijis,intereses pēc ir liets arī 98 ,bet nekādu uzlabojumu gaitas ziņā nav novērots.Mazais 2T 3,5 HP Mariners gan ar 98 degmaisījumu ir niķojies piešķiļot.
31.augusts 2012, 09:07 | links
 
Ko jūs šeit tik nelejat un nejaucat, leju savā 4hp jamahā 4t e95 un 25hp 4t e95 un nekādu sūdzību, ne sūdīgi lec ne raustās un maziem apgriezieniem. Tā ir kad lejat "kruto" statoil ķīmiju :D
31.augusts 2012, 09:01 | links
 
Nēsmu gudrs par oktāna līmeņiem un degvielas kvalitati vienā vai otrā DUS. Bet es savā 5zs motorītī jaucu 95 ar 98. Iemesls ir gaužām vienkārš. Ar tiru 95 sliktāk lec. Ja sajaucu, tad nav problēmu piedarbinat pat aukstā laikā. Varbūt motora īpatnība, kaut gan visas apkopes ir veiktas regulāri.
31.augusts 2012, 08:52 | links
 
lacuks007 -


30.augusts 2012, 21:36 | links
 
jā izmeiģināju :) vienam vajag tieši taisni bet ja 2 tad pa vienu pacelt. bet vairāk jautājums vai motors nav par dziļu? jo braucot bieži izplūdes trubas zem ūdens .....
30.augusts 2012, 20:44 | links
 
lačuks
Izmēģini visus gaitā. Pats manīsi kurš labāks. Mēs arī vienreiz Hondas 10 ar 360 laivu patestējām....atšķirība ir jūtama.
Vis atkarīgs kā du kravu ved...:-)
30.augusts 2012, 20:38 | links
 
nu tā šodien iemeiģināju savu 330 pūsli ar 5hp motoru. veči jums bija taisnība! super! viens vnk lido! tagad jautājums par motora augstumu sagāzumu.... te 2 bildes. man liekas ka vajag bik augstāk tranci? līdz kurienei aptuveni celt augšā? līdz lielajai lāpstai kas virs dzenskrūves? bija kkas ielicis zīmējumu , bet nevaru atrast.

http://content25-foto.inbox.lv/albums/l/locans2/viss-kas/sdfasfasgag.jpg

http://content25-foto.inbox.lv/albums/l/locans2/viss-kas/afasfafaf.jpg
\
es tā arī te nemāku ielikt bildes :)
30.augusts 2012, 20:33 | links
 
Kas man pa daļu ...vari kaut mīst bākā.:-)
30.augusts 2012, 20:06 | links
 
Statoilā? Ar ko tur degviela labāka kā lauku bodē? Līdz šim NEVIENS man nav spējis pamatot, kas tur ir savādāks, ja neskaita augstāku cenu. Nekā prātīgāka par "ja dārgāk, tad labāk" nav gadījies dzirdēt. Tikpat labi es varētu pateikt, ka Statoilā degviela ir vissliktākā - un tas būtu tikpat pamatoti kā apgalvot, ka vislabākā.
30.augusts 2012, 19:57 | links
 
Ta tiem mazajiem motoriņiem 2-3,5 vajag vismaz divas reizes gadā apkopi taisīt un vis būs kārtībā. Jūtīgi viņi pret piesārņojumu.
Tiko vienu Merkūrīti 3.5 aizvedām uz remontu (pie personīga meistara) ...neleca. Istīrija karbūzi, nomainija eļļas un dzied kā lakstīgala. Meistars teica ka karbūzi piedirsts ar tādu kā piķi. Džeks gan bija lējis bendžu kaut kādā lauku bodītē pirktu. Lejiet Statoilā un tāds kā paredzēts papīros un viss ies.:-)
30.augusts 2012, 19:43 | links
 
Savukārt vecajiem "krieviniekiem" taisni otrādi jāgāž iekšā cik mazu oktānskaitli vien var atrast... Viņi ražoti un "optimizēti" 76tajam :)
30.augusts 2012, 19:15 | links
 
VSOP...

Tieši tā arī ir - mazjiem dzinējiem savādāk. Pirmskārt jau degviela iet parktiski uz pašteci , otrkārt filtri un šļaukas izmēros mazāki un vieglāk aizsērē, motoram kā tadam arī apgriezieni bik sdavādāki. Savam 50HP arī leju iekšā 95, a vot mobilajam 2.5hp tikai 98. Atšķirība ir ļoti jūtama!
30.augusts 2012, 19:13 | links
 
Cik gadus jau lietoju 4niekus, bija 20 Hp honda, 50 hp honda.... laikam būs gadi 8-9.... nekad neesmu māžojies ar E98, vienmēr viss ir bijis OK, degvielu pārsvarā lēju Statoilā, Nestē, tagad biežāk Lukoilā, jo tenderī šie labāko cenu iedeva. Varbūt, ka ar mazajiem dzinējiem ir savādāk, bet leilajiem ir detonācijas devēji, kuri pielāgo degvielas "iesmidzināšanas un aizdedzes leņku kartes" attiecīgai temepratūrai un sadegšanas efektivitātei. Tāas lietiņas ir katram auto dzinējam nu jau gadus 20, pat vairāk... , lai izslēgtu nepareizas detonācijas. Sportā šos devējus ņēma nost, lai netraucē spec. programmatūrai, jo lieto ļoti specifisku augstas kvalitātes degvielu, kuru par benzīnu nosaukt nekādi vairs nevar.

Kopējā doma ir tāda, ka nesačakarētam dzinējam ir vislabāk jāstrādā ar to degvielu, kurai ražotājs ir kompresijas pakāpi būvējis un programmu sadegšanas procesiem(ļoti vienkāršoti runājot) rakstījis.... izklausās, liekas.. jocīgi, bet par kaut ko jau cepties vajag. vissirsuudiigi-punkts-lv....
30.augusts 2012, 18:29 | links
 
Lbruno - Nedomāju, ka tas bija dēļ 98 benzīna. Varbūt tas bija vispār slikts benzīns :) 2km/h var būt arī dēļ pretvēja vai karsta laika. Ieplūstošā gaisa uzkaršana par 10 grādi, samazina dzinēja jaudu par ~1% un ja saule sakarsē apvalku, tad atšķirība var būt 50-60 grādi
30.augusts 2012, 16:43 | links
 
Nu jau būs 6 gadi, kā mans 5zs 2T Tohatsu brauc tikai ar 98o benzīnu. Viss ir labākajā kārtībā. Pirms tam ar 95o mazliet krekšķinājās.
30.augusts 2012, 15:30 | links
 
TERE!
Lasu un nevaru neiebilst.
Tieši tas pats ar augstāku oktānu skaitli.Katrai kompresijas pakāpei degviela ar atbilstošu oktānu skaitli.Jo augstāka(vairāk forsēts)kompr. pakāpe,jo lielāks oktānu cipars.
Nezināju,kādas markas benzīns paredzēts 4T Yamahai.Visu laiku pildīju A95Ultima.Nekādu problēmu.Pārbaudīju A98Ultima.Max.ātrums samazinājās par 2km/h(uzpildot tukšu bāku)
30.augusts 2012, 15:28 | links
 
spiningist - sopļaks kaukāds tas Tavs meistars, atvaino :DD
...es ar motoriem ņemos jau 40 gadus...sākumā bija 62 un 66 markas benzīns, 76 jau bija baigā štelle, a 93 uzskatīja par raķešdegvielu... :))

bet visam benzīnam toreiz bija benzīna smarža...a tagad...khmm...zema oktānskaitļa degvielai jauc viskaut ko klāt (pārsvarā spirtu), lai oktānskaitli paceltu. bet sanāk tā, ka tas skaitlis ir "piedzīts", tb motors nedetonē, bet tomēr vajadzīgo jaudu nedabū, jo tai škaidītai degvielai nav vairs tā siltumspēja...turklāst, ja viņa dabū pastāvēt, tad gaistošās vielas aiziet bet zampa, kas aizkakā karbiķi u.c. paliek...
30.augusts 2012, 14:52 | links
 
To manim stāstīja to verķu remontmeistars ar vairāk kā 10 gadu stāžu... Līdz ar to bez īpašas analīzes un gudrošanās pieņēmu zināšanai. Ja dziļāk parok - 3% jau nav nekas.
30.augusts 2012, 14:41 | links
 
95 arī, turklāt ātrāk :)) bet nu, bagāts dara kā grib. verķi arī laiku pa laikam ir jāmaina galu galā :))

oktānskaitļa atšķirība starp 95 un 98 ir 3%, kas ir štrunts. nedrīkst liet degvielu ar zemāku oktānskaitli nekā paredzēts, tad var dzinēju sačakarēt. ar augstāku oktānskaitli neko sliktu nodarīt nevar...bet te jau visi mehānikas un ķīmija zinātņu profesori :DD
30.augusts 2012, 11:57 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager