Laivas un to motori

Pagaidām vēl motors lec.
16.septembris 2012, 20:52 | links
 
Es jau kā 5 gadus esmu no 2 taktniekiem atkrustījies un negribu tos acu galā redzēt Praktiski visi kuri tirgojas 90% gadījumos ir pārkarsēti Ja ar 4 taktnieku visu var sariktēt bez liekām raizēm -vārsti gredzeni u.t.t tad 2 taktniekam bez cilindru slīpēšānas neko prātīgu atjaunot nevar
16.septembris 2012, 20:47 | links
 
zanders,
vari atbraukt ar motoru pie manis, par brīvu noņemšu reduktoru un pateikšu vai beigta gumija.
ja būs beigta, tad varesi nopirkt jaunu un pats jau zināsi kā uzlikt atpakaļ
16.septembris 2012, 20:42 | links
 
Coplietdraug,paldies!
Esmu izlēmis dot motoru stiprākās rokās,jo tā sāpe var būt lielāka,jo čomam kam biju iedevis motoru viņš varēja tik paskaidrot,ka motors silts nelecot un tik bija raustījis kamēr pirksti tulznās HVZ ko vēl bija darījis.
16.septembris 2012, 20:38 | links
 
ja nemaldos, tad 1908. gadā tika uzsākta Fort T ražošana, takā tavs apgalvojums ir aplams.
16.septembris 2012, 20:12 | links
 
pirms simts gadiem visi ar zirgiem braukāja
16.septembris 2012, 19:25 | links
 
kāds sakars ar airiem?
16.septembris 2012, 19:22 | links
 
kāpēc tu ar zirgu nebrauc, bet iegādājies mašīnu?
16.septembris 2012, 17:54 | links
 
porto,
kāpēc ir jāizdomā savas tehnoloģijas, ja pastāv tehnoloģijas pēc kurām ražo airus jau 100 gadus un tās ir atzītas par labām. Laikam boļševiku laiku paliekas, kad katram bija jābūt meistaram visās jomās, vismaz savā galvā.
16.septembris 2012, 11:44 | links
 
zanders,
rotors nemēdz ieķīlēt, tas var vienkarši vairs nebūt, palicis tik aplītis.
Mainās elementāri. Noņem reduktoru, kas skrūvejās ar 6 skrūvēt, atvieno ātrumu pārslēgšanas stienīti, izņem reduktoru ārā, tad sūknim noskrūvē vāku, tas stiprinas uz četrām skrūvēm, tad arīizcel arā rotoru.
16.septembris 2012, 11:40 | links
 
Mr_Hook
ja gribi no priedes, tad nem un līmē(ieteiktu poliuretāna līmi nevis pva ar cietinātāju), bet labāk ņem bērzu un veido.lāpstiņu vari ielīmēt no saplākšņa un nosmērēt ar sveķi.
15.septembris 2012, 22:33 | links
 
A,kas varbūt par vainu 5 zirgu Mariner motoram 2taktu,ja dzese nestrādā varbūt lāpstiņas ir ieķīlējušās vai cits.Pašam tā īsti negribas līst iekšā. var būt,kāds var ieteikt kādu meisteru vai servisu.
15.septembris 2012, 21:55 | links
 
Mr_Hook,
visas rūpnīcas taisa no priedes,
salīmē no divām daļām lai šķiedras nebūtu vienā virzienā un viss būs OK. Ņem PVA līmi ar cietinātāju.
15.septembris 2012, 11:28 | links
 
violvo , visu nenosaukšu, bet lielākajā daļā kustīgi vietu nomainīta smēre, noregulēti apgriezieni
15.septembris 2012, 11:04 | links
 
no skujkokiem varētu derēt egle ,airi būs viegli bet lai būtu izturīgāki jālīmē no divām šķiedrām.
15.septembris 2012, 11:03 | links
 
priede tocno neder,luzt,no pasa pieredzes.Man liekas vislabakais butu liepa vai berzs.
15.septembris 2012, 10:54 | links
 
Man tāds jautājums, ne glūži par laivu vai motoru, bet mošk kāds zin labāk... no kāda koka labāk būtu taisīt laivai airus? Vai priede der? Lapkoku? - kādu?
Paldies!
15.septembris 2012, 10:51 | links
 
jjanis...-otro teikumu nesapratu-,kas ta vēl...?
un galvenais ,-vai vajag...?
14.septembris 2012, 22:55 | links
 
Holdai 5hp apkope ar čeku un ierakstu garantijas talonā maksāja 15 ls. Nav arī tā ka ir tikai motora eļļa nomainīta.
14.septembris 2012, 21:01 | links
 
iespējams, bet bija ticama informācija, ka tas kantoris ir īstenais un vienīgais, turklāt cena bija ļoti laba un nebija nekāda pamata neticēt.

...var jau būt ka viņi PĒC tam izdarīja kaut kādus ierakstus datu bāzē :DD

ar garantiju tāpat kā ar apdrošināšanu - labi, ka viņa ir, bet vēl labāk ir viņu neizmantot :)
14.septembris 2012, 14:15 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager