Laivas un to motori

Izmanto tam paredzēto impulsa lādētāju un nebūs tādu jautājumu!
17.septembris 2012, 15:13 | links
 
Sorry, paceļas vecais jautājums-vajag, nedrīkst utt. Viens lādē ar nelielu strāvu-nepārkarsējot, otrs ar " super-puper" 5 režimu impulsu automātisko lādētāju, bet rezultāts ir viens un tas pats!!
17.septembris 2012, 15:09 | links
 
Nez vai tā būs taisnība, drīzāk tas droši vien ir atkarīgs no želejnieka.
Man eholotam ir mazais želejnieks 7Ah, tam internetā atradu pamācību - var gan tā gan tā, lādēt, nedrīkst tik pārsniegt 1.5A strāvu.

Autiņiem arī lietoju želejniekus jau padsmit gadus, ja vajag lādēju ar parastu lādētāju kontrolējot strāvu - trafs, diodes, jā tā ir pulsējoša līdzstrāva.

Nedomāju arī, ka autiņa ģenerators dotu baigos impulsus aķa lādēšanai, parasta līdzstrāva.
17.septembris 2012, 15:05 | links
 
mihails> želejnieku ar parasto ladētāju nedrīkst lādēt, vajag impulsu lādētāju.
17.septembris 2012, 14:46 | links
 
Kurš ir uzticamākais apkopes serviss? Vai Krasta 89? http://www.boatshop.lv/?op=Par%20piekaramo%20dzin%C4%93ju%20apkop%C4%93m%20un%20ieziemo%C5%A1anu.
17.septembris 2012, 14:37 | links
 
čau aiwa, gaidu profa komentārus:)
1.lād ierīce gela aķim darbojas pēc cita algoritma dodot strāvu 13,8volti, nevis 14,7 kā skābeniekam, un to visu vēl kontrolē procesors 5 lād režimos.
2. lādot ar 14,7 volti var sakarst sākt kust želeja , apakaļ nebiezējot, līdzpat aķa plīsumam.
tas tā prasti cik atceros
17.septembris 2012, 14:31 | links
 
usi, ja es būtu garantijas sniedzējs, es ne to vien uzrakstītu!!
17.septembris 2012, 13:44 | links
 
mihail, akm garantijas talona teksta autori ir citās domās kā aiwa
17.septembris 2012, 13:30 | links
 
mihails, vari droši!!
17.septembris 2012, 13:16 | links
 
Sveiki vīri - ir problēma man - noklajas mans ladetaijs Minnkota kas bija laivas želeja ākumulatoram - jautajums vai drīkst ladēt želeja āķiti ar parasto lādetaju 12V???
17.septembris 2012, 12:56 | links
 
Pārsvarā visiem motoriem ir uzraksts "THIS SIDE UP". Tā var likt uz šana. Ar rumpeli ir tā, ka tas var ūt atšķirīgās pusēs vai pa vidu. Stelle ir tāda ka cilindra var satecet eļļa, tad pie griešanas var gadīties labs sitiens. Ja nu ir sanacis ka satekl eļļa cilindra, tad jāskrūvē ārā sveces un jāgriež lai eļļa tiek ara. Tik velams izraut drošības pogu, lai elektrība neiet uz svecem
17.septembris 2012, 11:18 | links
 
Veikalā ieteica turēt vertikāli, bet varot arī uz sāna, vien jāliek tā, lai gāzes kloķis apakšā. Tā arī kādu laiku pastāvēja - vienalga šaizes ar eļļu sanāca.
Pēc tam tikai vertikāli. Horizontāli šis tiek novietots vien pārbraucienos uz ezeru - it kā vairāk problēmu nav.
17.septembris 2012, 10:24 | links
 
Vai kāds varētu drusku apgaismot, kā īsti ir ar 4 taktu motoru transportēšanu vai glabāšanu. Man te sastāstija tādas lietas, ka tos nedrīkstot likt uz sāniem. Uz kādu sānu konkrēti nedrīkst likt ? Un vai tas atiecas uz visu jaudu motoriem ? Izlīstot degviela un salejot visu elektroniku.
Doma ir iegādāties 50 -60 motoru. Pārsvarā karāsies un transportēsies pie laivas bet ja nu kādreiz jāceļ nost, tad cik daudz to drīkst sagāzt ?
17.septembris 2012, 10:14 | links
 
Man šņore notrūka Hondas zāles pļaujamam :) Noteikti, ka var jau pats nomainīt, bet es aizbraucu uz servisu un par dažiem latiem to uztina.
P.S. Jārauj ir prātīgāk, bez tādas asas kustības, tad šņoris ilgāk kalpos :)
17.septembris 2012, 08:11 | links
 
es nobraucu pilnas trīs sezonas (braucu bieži). motoru pirku no čoma, kurš bija nopircis ss.lv. tā kā pieļauju, ka braukts ir kā minimums 4sezonas
17.septembris 2012, 07:28 | links
 
>edgaa
Cik ilgi tev tā šnore gāja-šķiet,ka jaunam motoram vajadzētu iet ilgāk(4 gadi,braucu dikti reti)
16.septembris 2012, 22:46 | links
 
Pie atslēgām ir t.s. avārijas uzraušanas šnore,ko, noņemot vāku,uztin uz skriemeļa,bet tā pēc struktūras liekas krietni mīkstāka
16.septembris 2012, 22:38 | links
 
> jankar
man tāda pati šmuce tam pašam modelim pagājušo rudeni notikās.
mājās atjaucu un atstāju tā paša striķa turpinājumu, garums pietika. nekas sarežģīts nelikās. ja jāmaina viss striķis, tad likās ka būtu ko pačakarēties
16.septembris 2012, 22:34 | links
 
Ja pirki jaunu motoru,tad pie atslēgām ir jābūt rezerves šnorei ar visu ručku.
16.septembris 2012, 22:31 | links
 
Šodien pārtrūka uzraujamā šņore 5Zs Hondai.Pašam sarežģīti nomainīt?Vajag kaut kādu speciālu?
Jau iepriekš paldies par padomu!
16.septembris 2012, 22:17 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager