Cik man zināms, visiem ģeneratoriem ir strāvas regulātori (releji, tabļetkas, u.tt.) Un tie ir domāti, lai padotu attiecīgu lādēšanas strāvas daudzumu uz akumulatoru. Līdzīga situācija ir arī ar pirktajiem lādētājiem. Cik man zināms (normāliem ) lādētājiem ir iebūvētas automātiskas sistēmas, kuras neļauj izvārīt akumulatoru. Akumulatoru uzsilšana liecina par to, ka notiek pārāk strauja uzlādēšana.Un ar jebkuriem laivu akumulatoriem ir viena un tā pati problēma, tie tiek ātri un ilgstoši izlādēti un vienmēr tos gribas vienas sutkas laikā uzlādēt, tā lai var atkal veselu sutku ar to braukt.
Kas attiecas uz impulsa lādētājiem, tie ir izsenis slaveni ar to, ka tie ir vienīgais veids kā reaminēt vecus akumulatorus (skābiniekus), kuriem ir sabirušas plates. Bet pareizākais veids kā uzlādēt laivas akumulatoru kurš netiek pieslēgts pie benzīn motora kuram ir ģenerators, ir to lādēt ar iespējami mazāko uzlādes strāvu un vismaz 3 sutkas. Es nevaru spriest par visiem ražojuma lādētājiem , jo pats sev izvēlējos ar automātiski regulējamu ampermetru, tādēl līdz šim nav bijušas nekādas problēmas uzlādēt gan laivas akumulatorus , gan arī mašīnu akumulatorus līdz 140 amperstundām.
Bet ir patreiz aktualizējusies cita rakstura problēma gan pašam iegādājoties jaunu akumulatoru, gan vēl pāris paziņām un domāju, ka arī citiem copmaņiem varētu būt līdzīga situācija. Par cik Latvija ir inscinētas krīzes upuris, daudziem veikaliem nācās savu preci glabāt visus šos gadus. Un kad pircējs šobrīd iegādājas (itkā ) jaunu akumulatoru, tas ir savu kapacitāti zaudējis un būdams nelietots, tas ir atdeves ziņā puse no tā, kam vajadzētu būt. Ja kāds grib pastrīdēties, lai brauc pie manis, es parādīšu divus pilnīgi vienādus (laivu) aķīšus, viens 4 gadus lietots un otrs tur pat (nesen) nopirkts ar visu garantiju bet elektro motoru stumda uz pusi īsāku laiku kā vecais aķis.
Mainīt tādus nemaina, jo lampiņa (zaļā) deg uzlāde notiek, blīvumi vienādi, tā kā samierinies un krāj naudu citam.
17.septembris 2012, 19:26 |
links