Laivas un to motori

porto, neviens jau nesaka ka piecnieks iet pa gaisu ,vienu līdz 120kg izceļ glisē un vēl ir jautājums vai viņš varēs to desmitnieku likt pie tranča ,jo katram trancim ir pieļaujamā jauda.
23.septembris 2012, 10:55 | links
 
arvisbr
Ja var atļauties ņem vis maz10hp, nenožēlosi. Tās pasakas, ka ar 5niekiem iet pa gaisu , neklausies, br
inumi nenotiek. Ar 5nieku būsi apmierināts pirmās pāris reizes, pec tam sapratīsi, ka vajag lielāku.
23.septembris 2012, 10:42 | links
 
lacuks,tu neko nedari nepareizi vienkārši tev kopējais svars ir mazliet par lielu ,paņemsi kādu bērnu uz 35kg un viss notiksies.
23.septembris 2012, 10:32 | links
 
Kā nu ir tā nu ir: Paraugā, kā jāvada ir : [url=http... Bet tā ir laikam kļūda? Bija jābūt [url]htpp.... Sory. Ja tas tā, lapas adminam jālabo, jo ne visi ( ieskaitot mani) nav datoru Guru.
23.septembris 2012, 10:30 | links
 
Tieša norāde, kas tika neveiksmīgi iekopēta atbildē:
[url=http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm#Cycles vs Life[/url]
23.septembris 2012, 10:07 | links
 
Geosam: Iedalījums :Starta un ilgās izlādes akumulatoros ir tikai globāls iedalījums. Zem tā slēpjās ļoti dažādas tehnoloģijas un mērķis, kam akumulators paredzēts. Mums liekās ka ir želeja, nav želejas un viss... Tā tas nav. Pats svarīgākais: akumulatora izlādes- uzlādes ciklu skaits, kamēr akumulators kļūst nederīgs ir ļoti atkarīga no izlādes dziļuma. Starta akumulatoriem tas ir ļoti svarīgs rādītājs! Starta ( automašīnu, parastie) jau var zaudēt savu ietilpību pie 30!!! dziļās izlādes cikliem. Pie seklas izlādes tie kalpos tūkstošus reižu ciklu. Gēla-želejas, ja tā varētu saukt dziļās izlādes akumulatorus, pie dziļās izlādes, ciklu skaits jau būs 5 un vairāk reižu lielāks. Pat nelietojot, gēla-želejas dziļās izlādes akumulators aizies bojā pec 3-5 gadiem, ja vien tas nebūs speciālās sērijas, speciāliem mērķiem. Tapēc, starta akumulatora izmantošana būs rentabla pie salīdzinoši reitiem dziļās izlādes cikliem , jeb tā, šad tad svētdienas braucējiem. Ja peņem ka vasarā 16 reizes izmantosit līdz pilnīgai izlādei...tad varbūt divus gadus izvilks...Rēkīnat varat paši. Dziļās izlādes kalpos 4-5-6 gadi, atkarībā no papildus faktoriem: Temperatūras uzglabāšanā, izlādes dziļuma, uzlādes pareizības... ražotāja, mērķa, kam tas paredzēts, tehnoloģijas. Bet, vispēr visiem , kam šī tēma liekas saistoša, izlasiet te: http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm#Cycles vs Life Konkrēti, parskatāmi, lakoniski...principā viss kas jāzin akumulatoru lietotājiem!
23.septembris 2012, 10:02 | links
 
man ir dulkans3,25 un yamaha 4hp vienu izcel glise bez problemam bet divata gan biski pietrukst. yamaha 4hp ir tas pats kas honda 5hp un daudz ir atkarigs kada ir laiva.
23.septembris 2012, 09:57 | links
 
nu nez man 330 un 5hp jamaha- vienu 90kg izceļ uz glīsi bet ar sievu 55kg neceļ.... ko es daru nepareizi, vai es nesaprotu kas ir glīsēšana? :D
23.septembris 2012, 09:12 | links
 
Ronava
4taktu un ar ūdens dzesi.
23.septembris 2012, 02:10 | links
 
ja pareizi ,gelam 20% mazāks lādēšanas ciklu skaits
23.septembris 2012, 00:02 | links
 
Rxq, paldies par vienmēr izsmeļošo info!
Man radās jautājums. Vai nav izdevīgāk ņemt divus ~100Ah skābes aķus pa 75 Ls (ļaut vienam nokalpot, un tad otru) jeb vienu gēla ~100Ah pa 150 Ls? Kādas jūsu domas? Par cik % vidēji gēla aķiem bija kalpošana ilgāka?
Šobrīd man ir 2 gadus nokalpojis lētā gala skābes aķis un "actiņa" rāda, ka beigas (bet vēl šancē labi).
22.septembris 2012, 23:56 | links
 
Gribās nopirkt normālus zs,nevis pirmā izbraucienā konstatēt kad kaut kā trūkst.Lidot arī nav nekāda vajadzība.Paldies par konsultāciju.
22.septembris 2012, 23:27 | links
 
stakeris...

Nu nazinu... Klasiskā formula lai celtu glisē ir 20kg/1hp... Ja Tev laiva sver ap 60kg + 2 rumpīši vismaz 60, tad lai izceltu glisē teorētiski vajag vismaz 9HP... Protams, ar visadām inženiertehniskām viltībām var proporciju koriģēt, bet ne jau uz piepūšamo laivu kam pludlīnijas diezgan "gludekliskas"...
22.septembris 2012, 23:26 | links
 
Nu kaadam jau ari tas 2,5 liksies gana labs.Man ir Dulkans 3,25m ar Tohatsu 5hp,glisee izcel divataa bez ipasas piepuules,atrums ap 23-25km/h.Ja velies normali pacopet un parvietoties normalaa atrumaa,ar 5hp bus ok.Ja gribas braukt aatraak,tad nu tos zirgus vajag vairaak!
22.septembris 2012, 23:11 | links
 
Kāds būtu normāls?
22.septembris 2012, 22:57 | links
 
Nekas labs nebuus ar to 2,5,taada ljurinaasana vien sanaaks!
22.septembris 2012, 22:55 | links
 
gribēju pajautāt.Vai 3.20 garam Outlandam 2.5 Suzuki nebūs par švaku?
22.septembris 2012, 22:42 | links
 
man reiz daugavā, pa tādu nelielu gabalu, divi velcētāji pretīm nobrauca ar hondu2.3. Man likās, ka nedzirdu ko domāju, kaut pats braucu ar divtakteri, kuru vislaik uzskatīju par skaļu esam.
22.septembris 2012, 22:03 | links
 
Vienozīmīgi ka suzuki, jo viņam ir ūdens dzesēšana un līdz ar to ir klusāks. man bija Honda 2,3, tarkšķis kas tarkšķis
22.septembris 2012, 21:20 | links
 
HONDA 4 takteris ar gaisa dzesi, bet suzuks 4 takteris ar ūdens dzesi
22.septembris 2012, 21:19 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager