Laivas un to motori

Nu pret vēju diez kas nav airēt. Mierīgā laikā nekas.
Janchuk, man 25 hp 2 taktu kādi 5-6 litri stundā ja tā uz pilniem apgriezieniem. Uz velci es joprojām ar veciem labiem airiem :) Tev noteikti būs mazāk.
3.oktobris 2012, 23:09 | links
 
nu zaraza uzblieza! malacis! tur pat daunim skaidrs :) modificēt tas man patīk :) vnk nekad nav bijusi saskarsme ar šiem aizvēstures dinozauriem :)

veči ja Nitro Z7 var reāli viens dabūt uz traļa tad kur problēma ar šitiem?
3.oktobris 2012, 22:22 | links
 
Cik daudz degvielas vajadzetu vienai copes reizei ar 20zs 4 taktu motoru, aktivi braukajot un petot udenstilpni?
3.oktobris 2012, 21:45 | links
 
Cik daudz degvielas vajadzetu vienai copes reizei ar 20zs taktu motoru, aktivi braukajot un petot udenstilpni?
3.oktobris 2012, 21:45 | links
 
JurisAbols...

Airēt, protams, var visu, kaut tankkuģi :)
Ja esi piešāvies un spēka pietiek...
3.oktobris 2012, 19:08 | links
 
Jāpiekrīt Zarazi ka visi vecie krievu laika bordiņi prasās pēc modifikācijas Protam ja ar copi nodarbojas intenzīvi :))
3.oktobris 2012, 18:48 | links
 
ir laiva Orion-6 piepūšamā

ar ko ieziemot/ieziest ?
3.oktobris 2012, 18:40 | links
 
Man ir Progress 4 jau otrajā paaudzē (kopš 1972. gada). Tēvs pārmetināja duļļu vietas, pagarināja airus, un visus šos gadus (40) ir airēts uz zandartiem Usmā 2 km viens gals, tikai pirms 2 mēnešiem iegādājamies motoru. Ja laiva visu laiku vienā vietā un ezers ar lieliem viļņiem, iesaku Progresu. Vējainā laikā sēžot uz enkura, aiz stikla ir labs aizvējš, daudz lietas un ērti visu ko salikt. Gluži kā limuzīnā. Grūti man salīdzināt, jo ar Krimu un Kazanku saskarsme ir bijusi maza.
3.oktobris 2012, 16:14 | links
 
Mēs ar meklējām, beigās paņēmām krim. Laba laiva, ar 25hp 4t divatā max ātrums ir 45km/h. Priekš liepājnieka tieši laikā. Vietas ar ir pietiekami. Pa viļņiem ir tas mīnus kad sitas, bet tas ir tad kad vējš ir lielāks par 6m/s. Pie tā sitiena pierod un nav nemaz tik traki, nav jau tā kad ar āmuru sistu pa apakšu :D Kazanka nepatika jo kā jau teica - gara un šaura,bet vienreiz bija sanācis uz kazankas uzlikt 4hp motoru, un tiešām, gāja ātrāk nekā ar 310yamaha pūsli. Ja skatās krim tad jāpievērš uzmanība laivas karkasa malām vai nav sācis dalīties alumīnijs kniedes vietās, jo ja ir sācis dikti drupt tad to vairs neapstādināsi.
3.oktobris 2012, 10:41 | links
 
p.s. Neviena no šīm laivām nav specializēta copes laiva, tādēl, ja gribi tiešām ļoti ērti copēt, tad nepieciešams "tjūnings"... Tur variantu ir dofiga, kā nu kuram patīk... Griež ārā purnu, modificē stiklu, maina salonu, liek grozāmos sēdeklus utt.
3.oktobris 2012, 10:28 | links
 
lacuks007...

"Kazanka" visvieglākā no minētajām laivām (spēcīgs rumpītis var pavilkt/pārcelt vienatnē) šaura un gara , materiāls kniedēts alumīnijs. Mīnusi - hodā riskanti izdarīt ātrus pagriezienus, var apmesties, šaura. Plusi - ļoti labas gaitas īpašības, labāks ātrums pie mazāka motora, pie tam, manuprāt vienīgā no šīm laivām ko var arī puslīdz normāli paairēt.

"Krim" - īsāka, taču platāka, par ~ 40kg (170kg) smagāka materiāls metināts duralumīnijs AMG5. Plusi - ļoti stabila, normāls salons, ērts tents, iebūvēti putoplasta drošības "spilveni". Mīnusi - liela motortelpa noēd ļoti daudz vietas salonā, dibena uzbūves dēļ ejot pa asu vilni baigi sitas, it kā pastāv iespēja pārsist metinājuma vietas.

"Progress" - vislielāka no minētajām un attiecīgi daudz smagāka - ~240kg. Materiāls kniedēts duralumīnijs Д16АТ.
Šī jau ir tīra motorlaiva - normāli nepaairēsi, viens nepacelsi, motors arī reāli vajadzīgs sākot no 30HP.

Pie izvēles no sākuma jāsaprot kas Tev ir prioritāte... Es kā otru laivu paņēmu "Krim" (skatījos arī uz Kazanku, bet gadījās ideālā stāvoklī Krims), bet mans mērķis bija iegūt ērtu (stūre, fiksēts dzinējs) mobilo vienību ko staipīt līdzi bušenes vietā, līdz ar to prioritāte bija lai puslīdz mierīgi varu vienatnē dabūt to uz/no piekabes, tādēl prioritāte bija svars un dimensijas. A ja taisies laivu turēt stacionāri, tad loģiski, ka, jo lielāka (saprāta robežās) jo labāka/ērtāka...


Vairāk info par laivām http://motorka.org/m_lodki/
3.oktobris 2012, 10:24 | links
 
kura būtu pateicīgāka un piemērotāka copei?
3.oktobris 2012, 09:05 | links
 
Lāčuk
1.Jau nosaukumos ir atšķirība.
2.Uzbūvē.
3.paredzētajiem mērķiem.
p.s.
katrai ir savi plusi un mīnusi.
:))
2.oktobris 2012, 21:28 | links
 
Lāčuks, sāc ar šo linku:
http://www.motolodka.ru/boats.htm
papēti sev interesējošiem modeļiem izmērus, svaru, kravnesību, maksimālo dzinēju jaudas, maksimālos ātrumus pie pilnas noslodzes... Un daudz ko citu tur atradīsi.
2.oktobris 2012, 21:28 | links
 
man veel nav vajadziga makskeresanas atlauja, bet zinu kad man lidzi vaig personu no 16 vai 18 gadiem, bat nezinu vai vinam ir vajadziga atlauja, ir vai nav? ja vins nezvejo
2.oktobris 2012, 21:23 | links
 
izstāstiet kādas ir būtiskas atšķirības starp šīm 3 laivām un kura, kapēc ir labāka?
progress
kazanka
krim :)
2.oktobris 2012, 21:21 | links
 
bums,labs joks:D Apskatīšos vai ir uzrakstīts"zagts".:DDDDDD
2.oktobris 2012, 20:38 | links
 
kādas ta jūras esi sadomājis vagot,ka garo kāju savajazējās?
tonis, 1.oktobris 2012, 21:41


Cita tupele, cits dībelis vajadzīgs...
Tā jau es arī apmēram domāju, kā Tu saki. Bet kaut kā skaidrais saprāts liek meklēt kādu 4-taktnieku un vēlams ar degvielas iesmidzināšanas sistēmu.
2.oktobris 2012, 20:31 | links
 
Labs!:)))
1.oktobris 2012, 22:51 | links
 
Jāpievērš uzmanība vai viņi nav zagti :DDDD
1.oktobris 2012, 22:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager