Atļaušos drusku iespraukties sarunā, jo gluži līdzīga problēma ar laivas (cietās) izvēli.
Protams startā arī apcilāju lētos aluminija variantus bet kautkā mani tas nepārliecināja, jo pie visām vajadzīgām ērtībām drusku gribētos vēl kaut kādu atbilstošu garantiju, dizainu tam visam un viena svarīga vajadzība ir, lai tā uz ūdens būtu klusa. Varbūt esmu pārāk praktisks bet nevaru ciest nepārdomātas lietas un tukšas neizmantojamas vietas, piemēram laivā, kurā tā jau jājūtas pietiekoši ierobežotam, kam vēl visu laiku vizināt līdzi tukšu, 1,5 metrīgu purnu bet ja arī tur kautko ieliksi, tad pamēģini to braucot vai copējot izčakarēt no turienes ārā.
Es vēl ņemu regulāri līdzi uz copi kādu no saviem puikām, tad vēl drošība prasa zināmu atbildību, jo arī ir bijuši ne tie patīkamākie mirkļi, kad braucot uz telts vietu, pa ceļam uznāk riktīgs pūtiens un ar pamatīgu lietu.
Par tjūningošanu es pilnīgi piekrītu, tas nav jāuztver kā kaprīze bet gan kā normāla vajadzība, kur tu savām darbībām pielāgo savu (šajā gadijumā copes ) instrumentu.Un par to diemžēl ļoti retais laivu ražotājs ir aizdomājies.
Bieži gadās tā, ka aizbraucot uz copi un izvērtējot blakus apstākļus, mainās domas par ,,mērķa,, zivi un līdz ar to arī jāizvēlas pilnīgi cits copes aprīkojums, tādēļ ir labi, ja pa rokai var atrast visu nepieciešamo. Līdz ar to man viena no prioritātēm ir tāda, lai lavā varētu izvietot 2 špinīšus, 2 velces kātus un 2 samu kātus, jo vasarā tie man ir Nr 1. + vēl attiecīgi virkne nepieciešamo loriņu, vobleru kaste, kvoku kaste,degvielas kanna, aķis (lielais), jo izmantoju arī elektro motoru vienlaicīgi ar benzīnnieku, paikas zivīm un pašiem + vēl lietus mēteļi u.t.t....tam visam vajag vietu un tādu, lai netraucē copēt un pārbraucienos lai nepārkrīt pār bortu vai neaizpūš ar vēju.
Karoče, lai pilnvērtīgi izmantotu copes laiku, gribi vai nē bet pusi laivas aizņem loriņi. Un vēl jāatrod vieta tajā pašam un vienam, citreiz pat diviem līdzbraucējiem.
Tādēļ patreiz es savā izvēlē esmu apstājies pie stikla plasta laivām, kuras taisa tepat Latvijā un piedāvā vienlaicīgi ekskluzīvu iespēju to pilnveidot un pielāgot maksimāli katra individuālajām vajadzībām.(garums, platums, izvietojums +navaroti) Es mēģināšu izmantot šo iespēju. Kā man veiksies, to varēšu pastāstīt pavasarī, jo esmu diezgan cimperlīgs un blakus vajadzību ir ļoti daudz, tā kā darba pietiks visai ziemai.Un visbeidzot, esmu pārāk slinks lai katru reizi tērētu laiku to visu cilāt no mašīnas uz laivu un atpakaļ, tādēļ transportēju laivu ar visiem loriņiem, līdz ar to, tie ir arī attiecīgi jānostiprina (tas pie laivas projektēšanas ) un visbeidzot, to visu vajag (vēlams vienam) dabūt no treilīša ūdenī un pēc tam vēl uzvilkt laivu atpakaļ. Un kā jau šeit tika pieminēts, ne jau no izbetonētām nobrauktuvēm bet gan no reāliem krastiem, kur ūdens līmenis mēdz nokristies samērā neprognozējami bet tas jau ir cits stāsts un arī tam sev esmu atradis risinājumu.
4.oktobris 2012, 01:37 |
links