Copmann, tā varētu būt, nenoliegšu... :))
MAn ir viens jautājums, kaut kas CSDD noteikumos ir izmainījies??? Es šodien neiebraucu prikolā! 6.11.2012 aizdzenu uz tehnisko mašinu senča, neizeju deļ rokasbremzes pavājas un atgāzēm, šodien darbā brīvs 9. jau servisā sarunāts- ro'\keni sataisa viss, ok, tad visa diena izjāta, laia trastu kāpec uz gāzes darbojoties ir divkāršas atgāzes + citi uzlabojumu darbi mašīnai :))
pēcvpsudienā skrienu uz csdd atstāvu rindā protams, mašīnas 10.... nu ok 16.40 tieku csdd, 17.00 beidzas darba laiks, aiz manis vēl paliek mašīnas 8!!! -iedzenu un sāk visu atkal pa jaunam baudīt!!! -agrāk atkārtotajā pārbaudē baudīja tikai to, kas nebija kārtībā pirmajā reizē, ja vien nav nokavēti termiņi vai kāds 3 dabūts kkur un ar treileri prom aizvests no csdd....
Tak pa mūsu ceļiem, mēneša laikā var daudz ko salauzt, kas pirmajā (Pamatpārbaudē) bija tehniskā kārtībā!!!! Es nesapratu vienu, vai nu automātiski inspektors visu baudīja, kaut gan paprasīja pamatpārbaudes protokols vai nav saglabājies!!! - vai arī jauni likumi ir pieņemti, par kuriem nekas nav dzirdēts!!!
P.s pirmajā pārbaudē tika konstatēti divi 1 un divi divnieki..... - vienīgais moš divi divnieki pie vainas.....
9.novembris 2012, 20:02 |
links