Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
nu tā arī saprast, ka nav jāpērk licence, ja makšķerē ar "parasto makšķeri" - parastā makšķere, kas sastāv no kāta, makšķerauklas, kas ir 1,5 makšķeres garuma, vienžubura āķa un ar kuru makšķerējot tiek izmantota dabīgā ēsma, un kas var būt aprīkota arī ar atsvaru un pludiņu.

Tikko tev ir garāka aukla, spole, vairāki āķi, mākslīgā ēsma, tā jāpērk licence.
20.decembris 2012, 10:38 | links
 
http://www.kalastusinfo.ee/?lang=LV

ka saprast 1.punktu uz ko tas attiecas
20.decembris 2012, 09:52 | links
 
manuprāt kartons priekšā radiatoram bija derīgs padomju autiņiem, kam ventilators griezās visu laiku, lai gan arī pie normāla termostata šķidrumam nevajadzētu pa radiatoru cirkulēt.

skutans - manam v70 2.4D vajag kādus 5-7km, lai uzsiltu, bet viņš vēl slēdz iekšā autonomo apsildi...a pie -10, pa pilsētu mīcoties, autonomka strādā visu laiku, ja klimats ir uz +20 grādi uzlikts. Tikai tad kad nogriežu uz +16, tad autonomka slēdzās ārā.
20.decembris 2012, 09:46 | links
 
BRālīt, atceros Tavu Yotu, ja vēl neesi nomainījis kopš tās reizes, kad pa ceļam braucot savācu ragutiņas no tevis Siguldā :))
Audi A6C4 ar 2.6 motoriņu, kad nebija ziema, braucot līdz 100km/h tā mierīgi braucot man arī ēda 9.5-10 litri gāzes :))
A ziemā man mierīgi kaut kā nesanāk pabraukt :))) Patīk man tā ziema :DDD
Es ar cenšos nebraukt ar aukstu motoru ziema... iedarbinu un ta lai sildās mašīna, lēnā garā atveru garāžas durvis, notīru sniegu durvju priekšā, papļāpāju ar paziņām un tad tik braucu :DDD
Rapala, ja zinātu, kas par vainu, ja tāda ir, es to novērstu!!!- bet kā jau teicu paziņa ko tik nemainīja, entos termostatus mainīja, ar domu, ka moš nerukā viņi utt., ko tik vēl tur nemēģināja viņam taisīt, viss bez rezultāta, tik nauda izmesta veltīgi, tāpēc arī īsti negribās vairs neko eksperimentēt.... Kaut gan piektdien braukšu uz blakus miestu, iebraukšu pie audi spečukiem servisā vienā, moš viņi ko ieteiks, vai varēs novērst šaizi....
19.decembris 2012, 21:36 | links
 
ashukainis,tavam autiņam var ielikt 4 dažādus termostātus,ieliec 87*termostatu un būs ok.Galvenais neliec lielāku par šiem grādiem,jo šie motori ir (kaprīzi kā sievietes:)
19.decembris 2012, 21:21 | links
 
Ašukaini ,nesaprotu kāpēc tev tāds gāzes patēriņš. Nezinu kāds tev auto. Man ir jota 1,6 L tiešā iešprice - vasarā patēriņš apm 7 l/100km tagad apm 10 l/100km. Tas ka siltums ir būtisks tas ir pareizi .Ir un vajag likt priekšā kaut ko un vēl labāk ja var nosiltināt motora telpu,JO 97% autiņu nav paredzēti šitādiem laika apstākļiem . Man jota ir konservbundža - un tādu ir 97%. Zinu dažādus dzinējus - gan aviācijas gan citus iekšdedzes. Kā teica un mācīja mans tehniķis Viķoks - katram šīs pasaules iekšdedzes dzinējam ir darba temperatūra .Nekad nevajag uzsākt braukt ar aukstu motoru - ja temp.ir zem -5C . Nekad . Vienmēr labāk 5 min pasildīt lai visas detaļas pie maziem apgriezieniem iesilst,eļļa atgūst viskozumu uttt. Nesen viens auns raidījumā Kurbulis teica ka ziemā tik šķil un brauc .Muļķības galīgās - katram iekšdedzes dzinējam ir jāsasniedz minimālā darba temperatūra( tā ir apm +30 līdz +40C un tad jābrauc) Lidaparātus vispār uzsilda pirms lidojumiem ar visiem maksimālajiem režīmiem.
19.decembris 2012, 21:08 | links
 
Jāmeklē ir problēma, kādēļ temperatūra neturas, jo tūkstoši brauc un nekrāmē nekādus kartonus, bet dažiem kā krievu laikos gribas ar tām muļķībām nodarboties :D Nākamais solis ir vispār vates rulli iekļaut motortelpā :)
19.decembris 2012, 20:43 | links
 
:))
19.decembris 2012, 19:26 | links
 
asukaini> tev labi , pēc darba izmetu līkumu, rīga-carnikava -rīga , pie tirdziņa (matīsa) t. bij līmenī atpakaļceļā. S-60 D5 136. volvo centrā kundziņs centās ieskaidrot ,ka tā jābūt, jo it kā beļģijas itālijas tirgum tiek ražoti kkādi dienvidu varianti... nezinu, pirmais dīzelis pa dzīvi, dalaties kungi pieredzē. termostats esot ok...:)
19.decembris 2012, 19:20 | links
 
PAldies par padomiem, piektdien tik varēšu kārtīgi notestēt kas un kā pabraucot vismaz kādu tālāku gabaliņu pa šoseju (30km). Pagaidām tā tikai izbraucu no ciema uz šosejas un paskrienu kādi km 5 un sviežu riņķī, jo nevar jau darba laikā ilgi blandīties apkārt :DDD
19.decembris 2012, 18:06 | links
 
a par degvielu, tas ir gāzi grūti pateikt šobrīd ziemā, jo vairāk sildu viņu, jāpaslidinās utt. :DDD
litri 15-16 sanāk gāzes, bet nu priekš mana braukšanas stila tas nebūt nav daudz......
tagad mēģinu mierīgāk braukt, redzēs cik sanāks litri uz 100 +-.....
Tātad turpinājums, kartonam pieliku vēl klāt to pie griestiem līmējamo līsti - kvadrātu, mazliet apgraizot, lai kapotu var aizvērt, jau ir labāk, bet nu pēc kāda laiciņa tāpat lēnām krītas tā temperatūra.... jāizdomā, ko tādu nopietnāku ielikt, jo šis pagaidu variants....
it kā viss cirkulē, viss kā tam jābūt.....
Kvoks, noliekot kartonu un to griestu plāksni priekšā man temperatūra nekāpj, kā vajag būt 90+ druska grādi ir un vairāk nekāpj, vienkārši brauco virs tiem 60km/h tagad pateicoties priekšā saliktajiem kartonam tik strauji uzreiz nekrīt tā temperatūra no tiem 90+ uz 60-70 grādiem, kā tas bija, kad neko nebiju priekšā nolicis....
19.decembris 2012, 17:53 | links
 
Kas ar jums notiek?Jūs braucat vai murkājaties.Manam "traktoram" ar t*viss ir bumbās.Protams ja sāku pārāk godīgi braukt tad gan t* nedaudz krītās.Nekad neko neesmu sedzis. :))
p.s.
Te biku zemāk lasiju par termostatiem.Tas tiesa ka šamējie ir divu veidu 76*C un 90*C.Ja kļūdos tad palabojiet-neapvainošos.:))
19.decembris 2012, 17:48 | links
 
klimatkontrole padaudz siltuma noēd, sevišķi ja ļauj viņam pašam regulēt arī ventilatora spēku. pamēģini uzliec uz min grādiem (16-18) un tad paskaties.

Man iepr. autiņam tā bija, ka ārā -20, bet salonā forši +20, tikai motora temperatūra nokrīt uz "pussešiem", vai ja sāk braukt tad nemaz neuzsilst.
Izslēdzu viņu nafig, jā ... viss Ok bez kādiem kartoniem :)
19.decembris 2012, 17:31 | links
 
nu ja man ir no focika! japaprove!pld!
19.decembris 2012, 16:56 | links
 
Man te radās jautajums par BIO tualetēm, zinu ka citiem uz pravākas laivas, vai braucot zaļumoes tādas ir līdzi. Ir jāiedāvina ziemassvētkos, bet gribās sakarīgu, vai ir kādam kādas atsauksmes?
http://www.brivi.lv/bio_tualetes/p_308782/
kaut kas šāds?
19.decembris 2012, 16:20 | links
 
Ašukaini- ne jau tikai tas rādītajs tev diskomfortu rada, bet arī toč degvielu vairak patērē ja nav darba temperatūra.
Vispār jau skaties toč termostatu, vai ieliki ar pareizo 91 grādu vai cik tur prasa ražotājs. Vēl, vai viņš vispār veras vaļā? paskaties vai kad sāk silt strādā mazais loks, vai arī radiators uzreiz, tādā gadījumā viņš visu laiku valā ir. Es te vienam autiņam reiz vairakus mainīju termostatus, kamēr viens beigās strādaja kā nākas.
19.decembris 2012, 16:18 | links
 
Ja pielikot priekša radiatoram kartonu vai ko līdzīgu,temperatūra kāpj,tad manuprāt būs vien jāskatās termostats.Ja termostats noslēdz,tad dzesēšanas šķidrumam nevajadzētu caur radiatoru cirkulēt,bet pa mazo loku notiek cirkulācija.Palabojiet,ja k-kas ne tā!
19.decembris 2012, 16:02 | links
 
būs kaut kas priekšā nopietnāks jānopako :DDDD
iekšā mašīnā jau silti utt, viss kā vajag, tik temperatūras datčikā ieskatoties, neforša sajūta :(((
19.decembris 2012, 14:44 | links
 
Ljot4ik, es pieliku kartonu -bez izmaiņām, pieliku vēl plāksni, ko pie griestiem līmē, jau labāk, bet tāpat pa druskai nokritas, značit tur tā vaina.... Jāatrod kaut kas biezāks, kas līdīs priekšā radiatoram un būs čikiniekā, cerams :))
ashukainis, 19.decembris 2012, 14:06


tieši tā! līdzīgā problēma bija paziņam tik ar dīzeli, aiztaisīja gaisa piekļuvi radiatoram no priekšas un viss tapat ka vasarā :) jo cits nekas nevar būt, ja tu saki ka visu tur mainīji.. vienīgais kas tur vel var būt tas ir ventilatora termomufta, ja viņš protams nav elektrisks tev.
19.decembris 2012, 14:36 | links
 
ku ku kads nepateiksman kpc nevaru vairak pievienot bildes albuma? visu laiku vareju bet nu peksni neka!

erx88, 19.decembris 2012, 12:43

Pārbaudi vai bilžu izmēri atbilst te atļautajiem. Reti kura fočuka bildes bez pārveidošanas var pievienot, ar telefōnbildēm gan problēmām nekādām nevajadzētu būt.
19.decembris 2012, 14:18 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager