Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
NG-NG,
man arī mājās viens CRDI (common rail dīzelis ) mētājās, nopirku jaunu, bet pēc 260tkst ziemā sāka nelekt, izmēģināju visu, bet nekā. Viens motorists pateica, ka CRD motoriem tā ir slimība, jo tiklīdz pazūd kompresija, tā ziemā nelec :(, risinājums celt nost galvu un skatīties, kas lācītim vēderā, vai atstāt auto lietošanai pavasris-rudens :)))
24.janvāris 2013, 09:10 | links
 
no šīs vietas lūdzu lēnāk ...:):), kas tas ir par zvēru un kur tādu var dabūt , citādāk man ar visu to, ka nomainīts ir viss kovarēja nomainīt auto lekt negrib, tagad vismaz pie -5-8 kaut kā pielec, tālāk jau tikai starta gāze, jau otrais starteris iet :):)
24.janvāris 2013, 08:48 | links
 
no šīs vietas lūdzu lēnāk ...:):), kas tas ir par zvēru un kur tādu var dabūt , citādāk man ar visu to, ka nomainīts ir viss kovarēja nomainīt auto lekt negrib, tagad vismaz pie -5-8 kaut kā pielec, tālāk jau tikai starta gāze, jau otrais starteris iet :):)
24.janvāris 2013, 08:48 | links
 
kutis. varēji vismaz atšifrēt, kas ir ER, un nesaprotu jēdzienu "iesaldēts motors" !!
24.janvāris 2013, 08:47 | links
 
Čoma autiņam tas palīdzēja (dīzelim palielina kompresiju), bet tikai cik saprotu ar motoriem, kuri ne vienu vien riņķi pa ekvatoru ir noripojuši, šaubos vai jaunam dzinējam to vajag.
24.janvāris 2013, 00:06 | links
 
kraft
viss lielākais uzmetiens ir tieši televīzija jo viņi nekad neiedziļinās lietas būtībā ,viņiem galvenais atrast auditoriju kas viegli uzkurināma un tad pietiek tikai ar saukļiem bez lietas būtības.Es ar motoriem nodarbojos no 13 gadu vecuma un māku atšķirt tuftu no mantas,piemēram vai ir daudz tādu kas ir dzirdējuši par ER nemaz nerunājot par tā lietošanu bet es jau 15 gadus lietoju un nezinu ko nozīmē nepalaist iesaldētu motoru un 22gadu vecais Passātiņš ēd pa litru mazāk kā pasē rakstīts,vienkārši mēs daudz ko nezinām un ar skepsi raugāmies uz visu jauno.Nevienam neuzspiežu savu viedokli ,tas tik tā priekš tiem kam intresē tehnika un tās progress.
23.janvāris 2013, 23:53 | links
 
Ja runājam par visām šitām degvielas ekonomijas brīnumlietām,tad atceros savu kaimiņu-šim visi firmas šoferi esot pirkuši tādu smāķi,ko motorā jālej-saucas-"Tri Star Lybe". Kaut kut pie mums Baložos tirgojot. Dārgs pēc vella-60Ls pat litru(uz vienu eļļas maiņu 350ml jāielej),bet ekonomija reāla,pārbaudīta-15% + motors daudz klusāk strādājot. Tas viss attiecas uz dīzeli
23.janvāris 2013, 21:03 | links
 
Eee vīri, jus te ko nopietni, par tiem "aktivatoriem" spriežat? :) Ja nu galīgi netic, tad kautkad bija pa TV3 liekas. Tas viss ir uzmetiens vairāk vai mazāk. Un ja tās sveces būtu tāds mega brīnums sen jau lielie koncerni tādas ražotu.
Vajag kārtībā tehniku, neplosīties un skat, jau tie 20% stabili nāks klāt. Var vēl arī kompi satūnēt, kā te minēja. Tik ir redzēti tā satūnēti uz ekonomiju, ka jau paliek bīstami satiksmē piedalīties ar tādu eko-mobili :)))
23.janvāris 2013, 18:41 | links
 
aiwa - piekrītu! iespējams, ka 20% patēriņa samazinājumu vajadzētu just, bet + - 10% nepamanīsi. Jo pa dažiem % patēriņu ietekmē gan gaisa temperatūra, gan vējš, gan spiediens riepās, gan sauss/slapjš/sasnidzis ceļš, agresīvāka/mierīgāka braukšana un vēl un vēl...

šitie aparātiņi ir placebo efekts :DDD
23.janvāris 2013, 13:19 | links
 
daddy, ir lapa aktivna.lv -20Ls. Vai Tu tici, ka 20% degvielas ek. maksā tik maz?? Tādi brīnumi ir daudz, bet fiška tur, ka to nevar īsti pierādīt/apstrīdet un 20Ls dēļ uz tiesu neviens neskries!!
23.janvāris 2013, 13:08 | links
 
ui padārgi gan tev čoms čipo! pie maniem pazīņām līdz 100ls atkarībā no vēlmēm. man sanāca 70ls un liekas ka tas 2.5tdi iet uz gaisa :)
23.janvāris 2013, 13:02 | links
 
man viens čoms ir baigais fanāts uz čipa pārprogrammēšanām - nu tipa inžektora programmā mazliet nobīda jaudas maksimumu uz mazāku apgriezienu pusi - mēs te braukājam lēnāk nekā eiropā un no tā arī dabū degvielas ekonomiju 1-1.5l/100km. Bet tas prieks bija padārgs - vairāki simti Ls
23.janvāris 2013, 12:38 | links
 
daddy
es vairāk domāju to ozonātoru un zinu ka viņš strādā tāpat arī sveces lielgabali priekš benzīniekiem.
23.janvāris 2013, 12:33 | links
 
atsaucu savu piedāvājumu :DD

http://www.sudzibas.lv/degvielas-ekonomijas-aktivators-c15673.html
23.janvāris 2013, 12:07 | links
 
Kutis - nu ja tā teorētiski lietai pieiet, tad visa autoindustruija uz to strādā, lai padarītu iekšdedzes dzinējus ekonomiskākus un ar augstāku lietderības koeficientu. Un nevar teikt, ka bez panākumiem - jaunākie dzinēji ir ievērojami ekonomiskāki par vecajiem.

Par šitiem konkrētajiem aktivatoriem - hvz...izklausās jau zamančiva, nepamēģinājis neuzzināsi :) Visvienkāršākā izstādīšana ir "накидной магнитный активатор топлива НМАТ-2". pa 2500 rub - uzliek uz degvielas trubas un viss. Sola 15-25% ekonomiju. Parēķināju, ka tas sanāk 42.50Ls.

Es esmu gatavs ar 15-20Ls riskēt un 2vatā 3jatā tam aparātam samesties un pamēģināt kā viņš manu dīzeli ietekmē :)
23.janvāris 2013, 12:04 | links
 
Gan jau priekšnieks lika sūdzību iesniegt (:, spriedums normāls, prātīgs un saprotams, par ko vēl apelēt? Par savām tiesībām jācīnās, šaubu nav.
23.janvāris 2013, 10:56 | links
 
labākais šajā lietā bija tas, ka policija iesniedza apelācijas sūdzību, bet zaudēja.
23.janvāris 2013, 10:51 | links
 
Jurist, jāsaka, ka šis tiesas spriedums ir diezgan pamācošs. Pēc būtības un par to nav šaubu, ka cienītā A.B. automašīnu bija novietojusi neatļautā vietā tomēr. Ceru, ka piekritīsi, ka ja mēs visi novietosim automašīnas pēc principa kā A.B., tad būs baigais bardaks. Tiesas nolēmumā pēc būtības tikai secināts, ka atbildīgā amatpersona, kas sastādīja administratīvā pārkāpuma protokolu, izdarīja kļūdainu atsauci uz saistošām tiesību normām, kuras pārkāptas. Tātad, pārkāpums bijis, bet dēļ nepareizi (kļūdaini) sastādīta APP sods nav piemērojams. Jācer, ka amatpersona šo tiesas spriedumu izlasīja un izdarīja attiecīgos secinājumus. Tā pat ceru, ka A.B. izdarīja pareizos secinājumus un auto novietos vietās, kuras tam paredzētas. Bet par spriedumu-cepuri nost.
23.janvāris 2013, 10:49 | links
 
copē diezgan bieži veči sūdzas par to, ka tiek sodīti par autiņa atstāšanu zālājā, jeb tā sauktajā zaļajā zonā. ja nu kādam ir apnicis maksāt par neko:


http://www.tiesuprakse.lv/files/AL_1510_raj_A-00080-12_2.pdf
23.janvāris 2013, 09:54 | links
 
kutis - Taisnība ir kaut kur ārā!...
Jebšu te!!!
Bet arī tikai daļa... ;-)
23.janvāris 2013, 00:39 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager