Vienkārši runājam par visu ko!

Tas, kas nav citās tēmās!
ko nozīmē uz kartēm nepelna???es tak naudu par dāvanu karti iedevu...kāda starpība ko pērku....
24.janvāris 2013, 19:52 | links
 
P.S ja uz dāvanu kartes nav ar maziem burtiņiem kautkur rakstīts, ka derīga tikai "makšķerēšanas inventāra iegādei". ja nav tad feils veikalniekam tādas dāvanu kartes tirgojot. :D
24.janvāris 2013, 19:46 | links
 
Pēc likuma tev taisnība. Bet pēc būtības veikalnieku var saprast, jo uz kartēm nepelna. Tikai lieki administrēšanas izdevumi.

Ja gribēji kasīties, tad savu varēji panākt. :)
24.janvāris 2013, 19:45 | links
 
raič, nebūsi bijis pieklājīgs :D
24.janvāris 2013, 19:23 | links
 
rai6
Nauda it kā tā pati, tikai uz kartes laikam nekādu dižu uzcenojumu neuzliksi, droši vien tāpēc ar tāda atruna.
24.janvāris 2013, 19:19 | links
 
varbūt kāds var izskaidrot kāpēc copes bodē par dāvanu karti nevar iegādāt makšķerēšanas licenzi?Viņu atbilde bija,ka viņiem tak nauda būs jāmaksā par to licenzi....,bet es tak viņu bodē to dāvanu karti par akmeņiem neiegādājos :D
24.janvāris 2013, 18:45 | links
 
aiwa
Nekā personīga bet lietoju jau 15 gadus gan savam vāģim gan darbā pie mehanismiem un pie metāla apstrādes kā jau minēju ,gribi tici gribi nē ,man vienalga.
24.janvāris 2013, 17:04 | links
 
Kāds no ebay ir pircis termo zeķes ??Kādas atsauksmes ??silpeiv, 24.janvāris 2013, 10:27Labas :)urmaas, 24.janvāris 2013, 14:07sīkāk ? Kuras?

silpeiv, 24.janvāris 2013, 15:35


Man ir no cabelām baltās divi pāri un pelēkās.Putiniekā velku tik vienu pāri un viss ir bumbās. :)
24.janvāris 2013, 16:48 | links
 
kutis, nedaudz palasīju par ER-droši vien, laba manta sacīkšu uc. spec vajadzībām, bet ikdienas masīnai un dzelžu urbšanai, pēc manām domām, būs tikai "kārtējais brīnumlīdzeklis"!!
P.S. Nekā personīga!!
24.janvāris 2013, 16:44 | links
 
Kāds no ebay ir pircis termo zeķes ??Kādas atsauksmes ??

silpeiv, 24.janvāris 2013, 10:27

Labas :)

urmaas, 24.janvāris 2013, 14:07


sīkāk ? Kuras?
24.janvāris 2013, 15:35 | links
 
ER jeb ENERGY RELEASE ir pilnīgi jauna tehnoloģija kas tika istrādāta priekš Stelss lidmašīnām un ir nonākusi tautsaimniecības apritē,tiek piejaukta jebkurai smērvielai un samazina berzi līdz minimumam dzelzs pārī -jebkurā ,un jo lielāka berze jo efektīvāk strādā,motorā,kārbās ,gultņos kā arī metālapstrādē,piemēram zāģējot ņeržu vai griežot viņā vītni bez mazākā pīkstiena un instrumenti nesēžās,tas tā īsumā.


šitas izklausās ticamāk! a kur tādu smāķi var dabūt??
24.janvāris 2013, 14:16 | links
 
Kāds no ebay ir pircis termo zeķes ??Kādas atsauksmes ??

silpeiv, 24.janvāris 2013, 10:27


Labas :)
24.janvāris 2013, 14:07 | links
 
kadmijs - nav tik traki ar tiem suburbaņiem :):), esmu izmalis visus, sev saprotamos, forumus, ēd jau viņš vidēji tos savus 15 litrus ar savu 5,3 motorīti, bet... ieliekot labu gāzes iekārtu man 100 km iznāks tajā pašā cenā, ja ne lētāk kā tagad ar 2,7 dīzeli. Man jau redz ar visiem mačiem sanāk liela mantu vadāšana, bet gribās arī pašam ērti sēdēt un, kas ir pats galvenais, man tas auto ļooooooti patīk :):):), tas vairs neapspriežās, Suburbans būs, jautājums tikai kad un cik vecs :):):), ja viss sanāks kā plānots, tad būs jaunāks, ja kaut kas nesanāks, tad vecāks, bet būs :):):)
24.janvāris 2013, 11:32 | links
 
Kāds no ebay ir pircis termo zeķes ??

Kādas atsauksmes ??
24.janvāris 2013, 10:27 | links
 
ss.lv sludinājums ":D:DD:D:



Vācu autobūves šedevrs, auto, kura dēļ radās ideja par Berlīnes mūra nojaukšanu. Uz priekšējā spārna ir autentiska 1989. gada 9. novembra bukte, jo, ripojot no konveijera, tika nedaudz aizskarts šis mūris un rezultātu jau mēs visi zinām (mūris sabruka, golfs palika).
Melošu, ja teikšu, ka auto joprojām izskatās tik pat svaigs, kā bildēs. Nē, tā nebūt nav, lietos diskus ir aizstājuši 13 collu metāla diski ar plastmasas skaistinātājiem, ir arī kāds pleķītis nogruntēts - lai smukāk.
Ir arī daži brūni plankumi uzradušies ap logu tīrītājiem, bet tas ir normāli, arī Bēthovena 5. simfonijā bija pa kādai šķībai notij.
Salons kā no izstādes. Ja iedomājamies, kas notiek izstādēs - durvis vaļā un visiem atļauj kāpt iekšā, bērni kaut ko salauž, kāds pievemj zem paklāja un neko nesaka - nē, tik traki nav.
Sēdēšana pielīdzināma zvilnēšanai kādā tropu kūrortā - putni čivina (ģeneratora siksna), saule, meitenes un kas tik vēl nē. Jo labāka fantāzija, jo ērtāk sēdēsies. Krēsli ir no trešās paaudzes golfa, vienkārši super, nekas labāks uz pasaules nav izgudrots. Vadītāja krēslam pat regulējās augstums, mazie varēs pie krustojuma pacelties augstāk un tēlot lielos.
Uz paneļa ir daudz pogu, lielākā daļa - vienādas un bez pielietojuma. Bet dzīvībai svarīgās funkcijas tiek nodrošinātas.
Tie, kas apmeklējuši Positivus festivālu, zinās, cik jaudīga skaņas sistēma tur tiek uzstādīta. Salīdzinot ar golfa retro minidisku atskaņotāju un zilajām tumbām, Positivus šķiet kā vecs telefons ar avīzes tūtiņu skaņas pastiprināšanai. Varu pačukstēt, ka parādot minidisku atskaņotāju Motormuzējā, Jūs noteikti tiksiet pie Vēsturiskā Spēkrata sertifikāta, kas aiztaupīs 25Ls ceļu nodokļa maksu.
Varu iepriecināt smēķētājus - papildus oriģinālajam pelnu traukam kāds uzstādījis vēl vienu, milzīgu atvilkni vietā, kur citiem nāk ventilācijas restītes, apmēram paneļa vidū. Kubatūru mērījis neesmu, bet uz aci izskatās, ka kādas 3 paciņas ar izsmēķiem tur saietu. Pārbaudījis neesmu, tāpēc varu kļūdīties.
Logi verās uz augšu un uz leju, tā jābūt.
Dzinējs - īsts viesulis. Tautā saukts par Perla Negra, nezinu, kāpēc. Esmu redzējis, ka citi raksta "motors eļļu nerij" utt. Šo varētu nodēvēt par mazu bērnu, kuram kāds ar karoti mēģina iebāzt mutē putru. Bērns, protams, to izspļaus. Tāpat arī šis dzinējs izrīkojas ar eļļu - izspļauj. Vispār jau šis auto derēs Burnout cienītājiem, jo ir īsts gumiju deldētājs (bukses, ģernerātora siksna, blīvslēgs ap eļļas līmeņa noteikšanas izaugumu). Tropu kūrortam tuvākas izjūtas raisa arī masāžas efekts, ko rada neesošās aizmugurējā tilta bukses, laika gaitā būs burnautējušas. Ģeneratora siksna pa laikam iečivinās, ornitologi pat ir gribējuši iekļaut šo sugu Sarkanajā grāmatā.
Pilna bāka - 45 litri. Ar to ir izdevies pievārēt ceļu līdz pašai Berlīnei. Protams, ne īstenībā, bet nobraukto kilometru ziņā (1200). Tātad patēriņš nedaudz zem 4.5 litriem, jo ja ar pilnu bāku nobrauktu 1000km, tad būtu tieši 4. 5l, tagad sanāk nedaudz mazāk.
Auto neprasa ieguldījumus, tikai mīļi palūdz, veroties ar savām kucēna actiņām. Lai izietu apskati, būs jānomaina daži gumijas elementi, bet negribu te izplūst garās runās par tādiem mazsvarīgiem sīkumiem.
Mana sirds atmaiga - bagāžas nodalījumā atradīsi arī attēlā redzamos 15 collu diskus.
Tas pāris vārdos arī viss. Sūtiet man vēstules, uz pastu eju reizi nedēļā un rakstu vēl lēnāk, tāpēc atbilde var kavēties. Ja kāds nezina manu adresi - ir arī aktīvs epasts un telefons. Ar Svētā Akeltontona zobenu bruņots cilvēks arī cenu saskaldīs.
Un jā - īsta mīlestība nerūs. To es saku ikreiz, kad eju tehnisko apskati.
24.janvāris 2013, 10:26 | links
 
Ng, diezvai suburban ir tas ritiigais auto. Daargs, rij man sskkiet sqvus 20-30 litrus, turklaat ja buus jaaremontee, tad vispaar aarpraats.
24.janvāris 2013, 10:12 | links
 
NG 1) Tev vajadzētu zināt kādai jābūt dzinēja kompresijai un kāda tā patiesībā ir,lai varētu spriest par tā stavokli,jo pietiek ar piedegušiem vai plīsušiem gredzeniem vienā cilindra un pat pie -5 var nelekt, 2) kāda stāvoklī ir sprauslas,lejot mums pieejamo "suslu" tankos notiek visādi brīnumi. Pildoties eiropā droši vien esi pamanījis atšķirību kā dzied motors,kāds degvielas patēriņš un auto dinamika.
24.janvāris 2013, 10:03 | links
 
Savā laikā kad tā manta parādījās viņiem pat bija reklāmas klips kurā ar šķidro slāpekli sasaldē dīzeļi līdz ledus klucim un pēc tam piešķiļ kā arī nolēja motoram eļļu un darbināja vairākas stundas bet motoram ne vainas ,zinu ka Antartīdā visi dīzeļi strādā ar viņu bet cilvēku skepse ņem virsroku jo brīnumlīdzekļu jau neesot un turpina atstumt visu jauno pašiem nepārbaudot un klausoties atsauksmes no malas,no nezināmiem avotiem -starp citu tas atiecas arī par mani bet es turpinu meklēt un provēt.
24.janvāris 2013, 09:53 | links
 
Kutis, tu gribi teikt, ka pievienojot šo ER eļļai ir cerības, ka mašīnai gribēsies lekt ???

Gatis, es jau arī sevi mierinu, ka vēl tikai 2 ziemas mēneši palikuši :):) un, ka tie zem -10 grādu rīti, kad mans auto nelec, nemaz tik daudz vairs nebūs :):)

es jau slimīgi katru nedēļu pārskatu USA izsoļu sarakstus, pasiekalojos gar noskatītajiem Suburbaņiem un .... ņemu starta gāzi un eju kurbulēt savu jēpīti :):):)
24.janvāris 2013, 09:31 | links
 
ER jeb ENERGY RELEASE ir pilnīgi jauna tehnoloģija kas tika istrādāta priekš Stelss lidmašīnām un ir nonākusi tautsaimniecības apritē,tiek piejaukta jebkurai smērvielai un samazina berzi līdz minimumam dzelzs pārī -jebkurā ,un jo lielāka berze jo efektīvāk strādā,motorā,kārbās ,gultņos kā arī metālapstrādē,piemēram zāģējot ņeržu vai griežot viņā vītni bez mazākā pīkstiena un instrumenti nesēžās,tas tā īsumā.
24.janvāris 2013, 09:19 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager