Laivas un to motori

Nu ja ...un laivā var turēt ,,loriņus",tik nedaudz nostiprinot,lai aizmugurē braucošajam uz vējstikla kaut kas nepielīp...!!!:)))Ja man būtu motors,tad droši transportētu tādā veidā!
5.marts 2013, 13:50 | links
 
Es vienubrīd stīvēju uz jumta ,,peremičkām"...ja divatā,tad ar saucieniem uz lūpām:,,ras dva vzjaļi,pjornuļi podņaļi"!:)Pēc sutkas nosēdētas laivā uz jumtu vienam ar baigo piepūli!Tas gan nebija ,,pūslis",bet svarā ap 50kg.Kad iegādājos parastu piekabi(ne laivas speciālo)...miloje ģelo...kaut vai viens stiklopasta aira laivu ar ķīli vanckāju piekabē iekšā ārā bez probļem!!!:)))
5.marts 2013, 13:45 | links
 
Nez, manam Yamaha 310S pūslim ir ķīlis piepumpējams zem cietās grīdas, un kad piepumpē tad viss ir ok, nekas neļurkājas, nekādu gaisu nerauj. un stabili var stāvēt 2 cilvēki vienlaicīgi.
5.marts 2013, 13:19 | links
 
man ir Bush 2,65 ar dēlīšu grīdu. Nav problēmu stāvēt kājās, arī laivas garums vienam pietiek. Tā kā 95% copēju viens, ir OK. Divatā gan... jāiztiek praktiski bez liekām mantām (somas, uztveramie tīkliņi, rezerves kāti, spainīši ar ēsmu, zivīm, etc, tad vēl kaut cik. Laivu loku un stūķēju mašinā, par laimi ir kārtīgs bagāžas nodalījums.
5.marts 2013, 13:03 | links
 
ir ok. Ja liec mazo motoru, nebūs nekādu kreņķu. Var mierīgi stāvēt kājās un spiningot. lielākus motorus gan nevajadzētu likt, jo nav ķīļa un braucot rauj gaisu apakšā. Esmu tādā laivā veselu nedēļu pa Ebro nodzīvojies, nav ne vainas.
5.marts 2013, 12:26 | links
 
No sākuma pamēģini kā ir vinam cilvēkam viņu uz tā auto jumta uzcelt/nocelt. Man ar bija tāds sapnis - braukšu viens uzcelšu/nocelšu. Zini ar 3m un cieto grīdu ir diezgan pis*līgs tas pasākums. Auto laku skrāpēt sanāk gribot negribot, jo normāli uzcelt to pūsli nesanāk. Kaut kā stumjot kādu no galiem stutējot Divatā easy. Un nav jau tā ka esmu 1.5m 50kg un auto 2m džips. Pats 1.88m 90kg auto - audi. Arī līdz ūdenim dabūšana ir vilkšana pa zemi vai tranča riteņi. Manuprāt tā laiva nav tik cik smaga, bet neērta satveršanai. Būtu rokas uz pusi garākas unpirksti divreiz, tad būtu tieši laikā :) Kādreiz golidejam bija laiva kādi nepilni 2.5 m ar dēļu grīdu un normālu tranci kam var uzkabināt normālu benzūna motora. Ieteiktu uz tādu paskatīties, ja tiešām ir vēlme TO darīt vienatnē.
5.marts 2013, 12:25 | links
 
Var kāds padalīties pieredzē kā ir lietot piepūšamo laivu ar dēlīšu grīdu, kā ir ar kājās stāvēšanu laivā copējot? Sev vasarai skatos laivu - domāju copēt viens - vismaz 90%, skatos uz izmēru 3.0-3.30 + benzīna motors 2.5hp. Domāju par dēlīšu klāju jo laivas svars ir mazāks, ārā tā netiks ārdīta un jāpārvadā tā uz auto jumta (negribās arī tērēt vairak par ap 400) bet veikalnieki diezko pozitīvi neizsakās par tādu variantu - apgalvo lai labāk ņemot mazāku bet ar cietu klāju - tā kā īsti nekādi nevaru izlemt.
5.marts 2013, 11:45 | links
 
Dulkan 345 divatā un pa jūru prasās vismaz 10zs motors,sakarā ar nepareizo priekšgalu puslaiva ūdens garantēta,bet ar 10zs vismaz kustās kaut cik uz priekšu.
2.marts 2013, 02:17 | links
 
jankar...

da nekādas vainas, peld un peld... viss jau ir salīdzinājumā... tā kā man savulaik ir gadījies braukt gan ar Dulkanu, gan Bushu, gan vēl pāris ražotājiem, tad dulkana mīnuss man sķiet pārāk lēzenais (praktiski plakanais) purns, kas ejot ātrumā pret vilni to lauž un šļakstās. Busham,Brigam purns ir izteikti augtāk pacelts un iet pāri vilnim daudz vieglāk... Bet nu tas ir sīkums...
2.marts 2013, 00:58 | links
 
Nepoņil-kāda vaina tam Dulkanam?Ilgi jau braucu,neko sliktu nevaru teikt(protams,ne jau 8 ballēs)
1.marts 2013, 23:14 | links
 
Es jau biju domajis mieriigaa laikaa,par divmetriigiem viljniem man buutu miiziens kko tadu vispaar iedomaaties...
Nu nekas meeginaasim ;)
1.marts 2013, 23:10 | links
 
murkshkis87...

nu ja netaisies malties pa 2 metrīgiem viļņiem tad būs OK. Uz vējenēm ar tāda tipa laivām vairums mauc. konkrēti dulkanam ir samērā neveiksmīgs purna pacēluma leņķis (par zemu), bet nu tas ir principiāli tikai hodā vilnī. Bet nu jūra ir jūra - kritiski jāatliecas pret laika apstākļiem, vēja stiprumu, virzienu, vilņu augstumu , laika prognozi un citiem apstākļiem. Vienalga vai brauc ar pūsli vai kreiseri. Nu un obligāti drošības līdzekļi - vestes utt.
1.marts 2013, 22:58 | links
 
Kaads no laivotaajiem ir bijis juuraa ar Dulkan D 345 ?
Jo doma ir isliideet juura,bet nekad nav buuts ar taadu laivu...

Paldies!
1.marts 2013, 22:00 | links
 
Eh, izskatās, ka savu pieredzi sākšu ar divtaktnieku. Nu iepatikās man EVINRUDE E tec. Pirkšu jaunu, jo negribas iegrābties. Un tad jau redzēs cik daudz laika pavadīšu uz ūdens, un cik garāžā, vai pie dīlera remontā. Paldies par komentāriem.
Un eļļa ar benzīnu pašam ar nebūs jājauc :)
1.marts 2013, 21:51 | links
 
Ok!es jau ar par to biju iedomājies!tik lādētājs kirdik impulsu!Jāpēr jauns bet nu ceņikiks labs 45ls!
1.marts 2013, 12:33 | links
 
Var,tikai tas noteikti chakarees akiiti,es domaaju ka straavu neturees kaa paredzeets un ar neilgu laiku vispaar noklaasies...
Tak ja vinjs ir laadeets ar impulsiivo,tad turpini laadeet!

p.s.
Fizikas likumu nepaarkaapsi :)
1.marts 2013, 11:31 | links
 
Vai ar parasto mašīnas lādētāju var lādēt lēnas izlādes akumulatoru?Kādas divdesmit reizes bija lādēts ar impulsu lādētāju?Kā tur ir vispār????????????????
1.marts 2013, 10:28 | links
 
e-tec nejauc benzīnu ar eļļu, bet špricē katru atsevišķi un patēriņš viņam ir vienāds ar četrtakteri.
1.marts 2013, 10:00 | links
 
V.S.O.P.

Negribas ticēt, ka tas Norvēģijas 2takteris bija ETEC (nu vai anlaoģiska tehnoloģija tipa Mercury OptiMax)... Parastam automixing modelim, protams,
eļļa būs jālej krietni biežāk, lai gan arī retāk un mazāk nekā jaucot kannītē...
Tas tik tā... Galīgi neesmu 2T fans...
1.marts 2013, 09:08 | links
 
Idejiski Evinrude ETEC skaitās viens no "krutākajiem"motoriem pasaulē... Dēļ savas iešprices sistēmas tērē kā 4takteris, bet ir visas 2taktnieka priekšrocības - svars, uzrāviens, uzticamība utt.
Bet dārgs gan... gan pērkot, gan remontos...

bik vairāk info http://www.chastheboat.co.uk/download/ETEC%20myths%20exposed%20docket.pdf


P.S. E-tec eļļa tak nav jājauc kanniņā... Ielej bundulī 1-2x pa sezonu, motors pats jauc un špricē...

zaraza, 28.februāris 2013, 23:25


Par vie-divām reizēm sezonā :) OK var jau būt, tikai Norway copējot divtakterim eļū nācās pieliet apmēram 3 l nedēļā, un tas bez lieliem noskrējieniem.

Kad pirku laivu, tad par šiem jautājumiem intersējos pastiprināti. Oil injection sistēma, protams, ir ļoti ērta, bet tā ir arī pietiekami riskanta, jo pastāv iespēja, ka motors "noraujas uz lieso" un to tu uzzināsi tikai pēc tam, kad jau būs jāremontē. Ja pērk jaunu dzinēju - risks mazāks, pērkot lietotu dzinēju - 4 taktnieks ir daudz drošāks no veselības viedokļa nekā ""oil injection" modeļi, arī klusāks, ekonomiskāks, jā - arī smagāks, nav tā 2-taktnieka "sprādziena" :) Tikai kam to sprādzienu vajag?

Ja vien rocība atļauj, tad 2-taktnieks lai paliek amerikāniem :)
1.marts 2013, 08:47 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager