Laivas un to motori

Dzirdēju, ka no šā gada ir izmaiņas sertifikācijā. drīkst taisīt savas piekabes un veikt reģistrāciju pa normālām naudiņām bez sertifikācijas. Vajag pameklēt normatīvos aktus Likumi.lv
6.marts 2013, 22:20 | links
 
vari piereģistrēt Igaunijā (ar pirkšanas-pārdošanas līgumu, it kā no UK piemēram atdzīts), ap 122 eur reģistrācija bija + 28 eur numuri , tad vari reģistrēt Latvijā, kur samaksāsi ap 80 Ls par sertifikāciju (jo nav nopirkts Latvijā) .

Cik es biju skatījies vairākus veidus un variantus kā piereģistrēt savu piekābi Latvijā, tad tiešam vieglāk vai nu nopirkt šeit piekābi gatavu jau, vai nu izīrēt kaut kur
6.marts 2013, 15:07 | links
 
Lētāk nopirkt gatavu piekabi. Nekas ar paštaisītu piekabi nesanāks, vari pat necensties. Ne sertifikātu var dabūt ne piereģistrēt!
6.marts 2013, 14:51 | links
 
Kāds nezin kā ir ar paštaisītām piekabēm ? Var pats uztaisīt lamatu uz ratie un viņu sertificēt/piereģistrēt ? Baigā birokrātija un nervu bendēšana un no sērijas "lētāk nopirkt gatavu" ?
6.marts 2013, 14:45 | links
 
Nedirs,
ko tu esi dabā redzejis?
6.marts 2013, 14:31 | links
 
Es to vannu dabā esmu redzējis, nu kas nu kuram pietiekami. Bezmaksas padoms - gribi uztaisīt laivu ko var arī pārdot, bortus taisi divreiz augstākus kā tavuprāt pietiekami

kkeda,
man ir LATREX 355 un 430, tur borti ir vairak kā pietiekami.

Pirmkart pa tieso kopē tikai " Raspizģaji "!
otrkart, kā tas ir par zemāku cenu? Planaku? No sliktakiem materiāliem? Kur radīsies tā zemakā cena?
Tāpēc labāk ir uztaisīt savu lai var tirgot par savu cenu.

coplietdraug, 6.marts 2013, 08:43
6.marts 2013, 14:19 | links
 
veči tehniskas dabas jautājums- pie kā pareizi slēgt laivas piekarināmajam motoram 2 cilindru STOP pogu? lai noslāpētu motoru.
6.marts 2013, 13:35 | links
 
protams, tikai klasiskās konsoles ir tādas, ka liec kur gribi, vietas kā nav tā nav. tapēc jau saku, ka vajag padomāt par kkādu jaunu dizainu, lai neaizņem tik daudz vietas. Ja laivas paredzētas 20-50 hp motoriem, tad tur nebūs baigi daudz ''datčiki'', tā ka vajadzīga tikai vieta stūres reduktoram un praktiski viss.
6.marts 2013, 12:15 | links
 
nu konsoli jau var skruvet kur klients velas
6.marts 2013, 11:52 | links
 
Nedomāju, ka ir vērts būvēt 3,3m ribu. Ribu izvēlēsies lai vedātu uz piekabes un ar kārtīgu motoru, tā ka nav vērts spiesties ar izmēriem. 3,3m ir baigi maza laiviņa, nez vai daudz būs tādu kam liksies ok tāds izm. Ja konstruē no nulles, tad vairāk vajadzētu piedomāt pie konsoles(arī izvietojuma), lai tai laivā ir bik vairāk vietas.
6.marts 2013, 11:33 | links
 
nu pagaidam svarstos starp RIB 3,3 m un 4 m
6.marts 2013, 10:49 | links
 
Ideāli protams būtu ka varētu izgatavot abus tipus, be tas jau jāskatās viņam pašam, jo apvienot laikam būs grūti
6.marts 2013, 10:46 | links
 
es tak nerunaju par diviem 300 ZS motoriem uz traņča, bet gan pa 20 - 50 ZS
6.marts 2013, 10:21 | links
 
coplietdraug - izdomā labi, kādu laivu Tu projektēsi - copei vai "skriešanai", tas nav viens un tas pats :)
6.marts 2013, 10:11 | links
 
Ups, nu tad man jāpaliek gribot, jo tādu naudu motorītī negribas ieguldīt, jo vairāk gribas copēt, nekā skriet pa ūdeni, bet tas nu tā - šutka!! Bet ja nopietni, tomēr jau vajzdzētu būt tomēr labāk, jo cietajam dubenam tomēr ir mazāka pretestība un līdz ar to arī mazāks degvielas patērīņš un iespēja palielināt pārbraukšanas ātrumu!!
6.marts 2013, 10:06 | links
 
Vairis30,
kāda jēga no RIB ja brauc ar 5 ZS dzineju?
ja ir 4 m RIB, tad liec virsū jauno SUZUKI 20 ZS un vizinies kā feldmaršals :)
6.marts 2013, 09:56 | links
 
lacuks007

Ieteiktu tev pamācīties svešvārdu nozīmi un to iekļaušanos Latviesu valodā.

No Angļu valodas - Design - Latviski Dizains:
konstrukcija
projekts
plāns
zīmējums
iecere
skice

CE sertifikāts, dizaina kategorija - D

Projekta kategorija
Saskaņā ar Eiropas Direktīvu par atpūtas kuģiem (RCD/94/25/EC) katrs peldlīdzeklis tiek
klasificēts atbilstoši projekta kategorijai.
Motorlaiva LATREX 275 atbilst projekta kategorijai „ D „ .

D - AIZSARGĀTIE ŪDEŅI : Laiva projektēta lietošanai iekšējos piekrastes ūdeņos,
nelielos līčos, nelielos ezeros, upēs un kanālos pie vēja spēka līdz 4 ballēm ieskaitot pēc
Boforta skalas (7m/sek) un viļņu augstumam līdz 0,3 m ar atsevišķiem viļņiem augstumā
līdz 0,5 m, piemēram, no garām ejošiem kuģiem.
6.marts 2013, 09:20 | links
 
coplietdraug man jautājums.
pamanīju pie vienas tavas laivas apraksta- dizaina klase D :) tā ir kļūda vai maldināšana? ar ABCD nenosaka dizainu, bet gan ko citu
6.marts 2013, 09:04 | links
 
Nu tad lai veicas tirgošanā! :D
6.marts 2013, 08:50 | links
 
kkeda,
man ir LATREX 355 un 430, tur borti ir vairak kā pietiekami.

Pirmkart pa tieso kopē tikai " Raspizģaji "!
otrkart, kā tas ir par zemāku cenu? Planaku? No sliktakiem materiāliem? Kur radīsies tā zemakā cena?
Tāpēc labāk ir uztaisīt savu lai var tirgot par savu cenu.
6.marts 2013, 08:43 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager