Laivas un to motori

Sveiki, Vīri! izstādē baigi patikās Dulkanam tas tents, pāri tāds kā jumtins no tada udens necaurlaidiga materiala sasuts kopa caurspidigu biezu plevi karkas no aluminija trubam, baigi forši izskatijas no veja un lietus pasarga ideali, bet man bush laiva a bush neko tadu nepiedava nu protams ari dulkanam tam tentam cenradis pamatigs ja pareizi atceros 250 lati baigais cipars! hmm tagad domaju alternatīvu varbut ir kāds kas izgatavo vai firma kāda vispar ko varat ieteikt šajā sakarā?

latvians88, 7.aprīlis 2013, 22:14


No telts saliekamie stieņi(ar gumiju pa vidu) un ,,dugas" gatavas!Kā viņus nostiprināt laivas galos katra paša improvizācija!Pāri tiem zaļais Depo un citur nopērkamais ,,brezents"(nu tāds sintētisks līdzīgs cukurmaisu audumam)!Izmēri ir dažādi dabonami un naudas nav bargās!Ja uznāk ,,ģorga" es tādu pārmetu pāri laivai un ir ok...drēbes un pārējās ,,panskas",kas laivā sausas!Dugas un cieši salocīts ,,brezents" daudz vietas neaizņem!!!
8.aprīlis 2013, 08:32 | links
 
Murkskis87 - kopšanai un ilglaicīgai materiāla saglabāšanai varu ieteikt laivu nopūst ar silikonu (to pašu ko izmanto pēc auto mazgāšanas, lai durvis neaizsalst). Pirmkārt silikons momentāli iesūcas materiālā, radot aizsargkārtu un mitrumu, lai locījumu vietas neizžūtu. Otrkārt, atgrūž netīrumus. Noder jaunai laivai pirms likšanas ūdenī. Pēc copes atliek vien noslaucīt un neveidojas ar laiku dzeltenīgi pleķi no ūdens. Labāk pūšanasvdarbus veikt dabā, ātri nožūst un nesmako. Droši pūšu visu laivu. Izlietoju 1 baloniņu, kas veičos maksā no 2-5 Ls. Varbūt noder padoms, jo aizgūts no motokrosa.
7.aprīlis 2013, 22:37 | links
 
Sveiki, Vīri! izstādē baigi patikās Dulkanam tas tents, pāri tāds kā jumtins no tada udens necaurlaidiga materiala sasuts kopa caurspidigu biezu plevi karkas no aluminija trubam, baigi forši izskatijas no veja un lietus pasarga ideali, bet man bush laiva a bush neko tadu nepiedava nu protams ari dulkanam tam tentam cenradis pamatigs ja pareizi atceros 250 lati baigais cipars! hmm tagad domaju alternatīvu varbut ir kāds kas izgatavo vai firma kāda vispar ko varat ieteikt šajā sakarā?
7.aprīlis 2013, 22:14 | links
 
Ok!
4.aprīlis 2013, 02:48 | links
 
Murkšķi, cik sapratu no ražotāja tad viņu var turēt arī salocītu. Bet vislabāk protams tev pašam uzzvanī uz Dulkan, tur lāga vīri, tev visu izskaidros
3.aprīlis 2013, 19:27 | links
 
Sveiki kungi! Kaads vareetu ieteikt ar kadiem lidzekliem vareetu kopt Dulkan laivu,jo man vinju sanaak praktiski glabaat salociitu somaa... Vienkarshi biju iedomajies katik nesaak tas materials man nelabi uzvesties,palikt sausaaks,cietaaks,saakt plaisaat vai kkas tamliidziigs...

P.S. Vienkarshi lasu informaciju...

Paldies...
3.aprīlis 2013, 17:24 | links
 
Tonis kaut ko ieminējās,ka viņš Zviedrijai gribot 12-15 vietīgu Latrex laivu:)Varbūt pat vairākas:))

andis47, 3.aprīlis 2013, 15:53



:DDD
3.aprīlis 2013, 15:59 | links
 
Tonis kaut ko ieminējās,ka viņš Zviedrijai gribot 12-15 vietīgu Latrex laivu:)Varbūt pat vairākas:))
3.aprīlis 2013, 15:53 | links
 
Vai ir nepieciešamība pēc vel lielakas laivas uz šīs laivas bāzes: http://latrex.lv/lv/motorlaivas/latrex-430-airu-motor-laiva

teiksim 5,5 x 1,8 x 0,8
7. cilvēkiem, 25 ZS dzinējam

Cipars +- 1200 LVL
???
3.aprīlis 2013, 13:03 | links
 
jureks,
tu noteikti domāji - antikavitācijas plāksni :)
Šos tevis minētos standartus nevar piemērot visiem korpusiem. Jo teiksim manai LATREX 355 plaksne ir 1 cm virs dibena, jo ir hidroslepe, dziļā V laivām jābūt tieši vienā līmenī ar spicīti.
Tādām laivām kā Pella, kuras nav glisējošas var bū 5 cm uz augšu vai leju, pilnībā vienalga. Tas pat atkarīgs no dzinējiem, teiksim HODAI ir krietni garāka kāja nekā MERCURY. Un vispār jaunie dzinēji nāk ar garākām kājām nekā teiksim 10 gadus atpakaļ.
1.aprīlis 2013, 10:25 | links
 
ventilācijas plāksne zem ķīļa:)
1.aprīlis 2013, 07:34 | links
 
Vajadzētu ievērot motora ventilācijas plāksnes attālumu zem laivas ķīļa 1-2collas(25-50mm),tad būs ok.
1.aprīlis 2013, 00:16 | links
 
S kāja Pellai novai
31.marts 2013, 21:29 | links
 
31.marts 2013, 21:18 | links
 
Ok, uzprasīšu vēl ražotājam izstādē. Bet skaidrības labad - ko es īsti nepareizi varētu mērīt? Bilžu galerijā ir bilde ar mēriem - izmērs no motora stiprinājuma augšējās malas, līdz laivas korpusa apakšai, 90 grādu leņķī. Linku uz bildi man kaut kā nesanāk ielikt, bet bilžu galerijās viena no pēdējām laiva ar mēru.
31.marts 2013, 21:15 | links
 
Nu mēs zinām kā ir ar pirktspēju iekš LV un liela laiva prasa arī lielākas rūpes par to. Un arī mobilitāte tiek zaudēta - lielām laivām vajag lielus ūdeņus.
31.marts 2013, 21:07 | links
 
osscar,
vairumam Latvijā, jo Latvijā gandrīz nav laivu.
31.marts 2013, 20:58 | links
 
piekrītu, bet vairumam tomēr ir motori /laivas ar S kāju.
31.marts 2013, 20:23 | links
 
osscar,
traņča augstums ir jātaisa atkarībā no laivas svara, iegrimes un apstākļiem kādos izmantos.
Jo lielāks risks, ka dzinēdz tiks appludinats, jo augstāks trancis jātaisa.
31.marts 2013, 20:06 | links
 
imho, visamām "parastajām" kaivām pamatā ir S kāja, L ir visādiem kuteriem etc. Turklāt ar garo varētu būt problēmas pēc tam to motoru pārdot , kā arī atrast grūtāk ar L.
31.marts 2013, 18:37 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager