Laivas un to motori

domāju, ka tenti ir individuāli izstrādājumi, tos pārdod dažos gab. lūk arī cena. nav jau masveida ražošana kā pūšļi....tāpēc arī cena. ja tos tentus ražotu 100K gadā - cena būtu salda...bet pie neliela individuāla pasūtījumu apjoma...skaidrs, ka nav jēga pelnīt 10 ls uz vienu. tas tā tēlaini.
18.aprīlis 2013, 21:26 | links
 
Labdien!
Palasiiju par tentiem un to cenaam, man arii nav skaidrs, kaa tens var buut lidzveertiigs laivas cenai!:)
un taapat kaa vairaakus(liidz pat padsmit gadiem) gadus Dulkan, Bush un utt laivas var buut dargaakas vai lidzveertiigi daargas HiFei, Hibo pilniigi jaunaam laivaam.....pie konstrukcijas izmantota 316taa nerza??:)
Par piekabeem nemaz nerunasim:)
Tad kuraa datumaa sogad buus atklaasana??:)
18.aprīlis 2013, 21:10 | links
 
ok, paldies. to arī domāju, termiņš + aukstā ziema.
17.aprīlis 2013, 15:36 | links
 
osscar, ja Tu domaa par deriiguma terminju tad tavaa gadiijumaa nav ko uztraukties.
17.aprīlis 2013, 15:36 | links
 
biku "iesācēja" jautājums - pa ziemu laivas dzinēja jaunas eļļas atlikums no iepriekšējās maiņas(liekas standarta "minerālene") glabājas neapkurinātā "šķūnī" - ir ok tādu liet laivas dzinējā, jeb iepirkt jaunu ? (nav jau dārga)
paldies.
17.aprīlis 2013, 15:31 | links
 
Nē,, nu protams aizmugurē!
Paldies!
15.aprīlis 2013, 21:33 | links
 
ja neliksi malā bet aizmugurē-S kāja ;)
15.aprīlis 2013, 18:05 | links
 
Taisos nopirkt benzindzineju savai BUSH Kaiman skatos nevar saprast vai sai derēs kājas garums M-381 mm. (balonu diametrs 36 cm....laikam nu nebij lielie baloni)
15.aprīlis 2013, 17:51 | links
 
gatisl,
pat sūda duļļiem skrūves no 304 maksā 5 sant/ gab, 316 11 sant.
304 jūrā parādīsies pleķi.
13.aprīlis 2013, 08:56 | links
 
bimini Latrexam 450 Ls :)))))))))) nav slikti, nemaz nav slikti :))
304 no 316 atšķirās ar to, ka paredzēts īpaši agresīvām vidēm ( skābes u.t.t.) un cenas starpība nepārsniegs 20% robežu, tikai šajā gadījumā nesaprotu, kāpēc jālieto 316??? to neviens tāpat nekad dabā nevarēs pārbaudīt..., ā varbūt tāpēc :))
13.aprīlis 2013, 08:47 | links
 
zaraza, tīri intereses pēc ...
Tu vari paskaidrot, ko nozīmē vārdu salikums - hromēta ņerža ?
Kāda iksa pēc nerūsējošo tēraudu vajadzētu hromēt ?

mmartins, 12.aprīlis 2013, 23:09


Gribēju pajautāt to pašu :) Kur to hromēto ņeržu var dabūt ? :) Un kā ar ņeržas trubu locīšanu....
13.aprīlis 2013, 07:45 | links
 
hromēta vai pulēta?
13.aprīlis 2013, 06:40 | links
 
zaraza, tīri intereses pēc ...
Tu vari paskaidrot, ko nozīmē vārdu salikums - hromēta ņerža ?
Kāda iksa pēc nerūsējošo tēraudu vajadzētu hromēt ?
12.aprīlis 2013, 23:09 | links
 
Pērku krim-m vai progress-4, var ar motoru, piekabi.......

2 9 6 6 0 1 2 3
12.aprīlis 2013, 22:54 | links
 
coplietdraug
nekad dzīvē 316 un 304 ņeržas cenas nav 2reiz atšķīrušās.
Vispā bik piedomā ko raksti............
12.aprīlis 2013, 22:51 | links
 
coplietdraug...

paga, runa taču gāja par bimini-top, tobiš standartizētu izstrādājumu kur nosegta tikai viena augšējā plakne, stiprinājums uz štropēm... kas tur jāloca un jākustomizē? Rūpnieciski ražotie parasti ir standarta - platums un garums no tik līdz tik. par ņeržas marku trubām tiešām nezinu, taču par savienojošiem elementiem kas speciāli laivu tentiem no hromētas ņeržas ciparus jebkurš var apskatīties tai paša boatshop...
Un Tu neatbildēji uz jautājumu kāpēc obligāti ņeržas trubām? Smags, taču , maita...
Skaidrs, ka pilnvērtīgu pilna seguma kustomizētu tentu pēc šādas shēmas neuztaisīt, taču tur izmaksas galvenokārt celsies uz tenta materiāla un "šuvēja" darba, kā arī papildus elementiem - kņopēm utml. Bet tāpat pat 450Ls nesalasīsies...
Kā jau minēju, tad bimini-top karkasu uztaisīt ir viena darba diena... Nu ja netaisi pats, tad jebkurš puslīdz sakarīgs meistars par sotaku par darbu toč rāmi uztaisīs...
Da labi, es nevienu nemācu dzīvot un pašam rokas aug no d... :)
12.aprīlis 2013, 21:32 | links
 
zaraza,
visām detaļām jābūt no 316tās ņeržas, tā ir x2 dārgāka kā parastā 304, tāpat arī visām skrūvēm un savienojumiem jābūt no šī paša metāla. Tāmis ir jāloka. Ja pieņemam ka taisi 10 šādus izstrādājumus dienā, tad Ok, tevis minētā formula strādā un pārdošanas cena ir 150 LVL / gab. Bet ja daudzumi ir niecīgi, un vel katru reizi izstrādājums savādāks, tad neviens neies ņemties tur dēļ 20 LVL pa darbu.
12.aprīlis 2013, 21:10 | links
 
vai kāds varētu pateikt atsauksmes par laivu PELLA MIDI.
12.aprīlis 2013, 20:29 | links
 
Rams, PM!
12.aprīlis 2013, 19:54 | links
 
Bimini tents motorlaivai maksā ap 450 LVL.
Bet tas ir no 316tās ņeržas.
Ja tevis minētais tents ir no ņeržas tad adekvāta cena. Ja vari uztaisīt lētāk, tad lūdzu, taisi priekš manas LATREX 355. 10 - 15 gb. sezonā vajadzēs.

coplietdraug, 8.aprīlis 2013, 19:02



Es ar neierubījos kur tur tik daudz sanāk... Pat no ņeržas...

Materiāli: Ņeržas caurule - 22 vai 25mm, Severstaļ bāzē bij kaut kur ~ 3Ls/m... Nu cik tos m vajag uz 355? pieņemsim 10...
Ņeržas bāzes, savienojumi, stūri oriģinālie hromētie priekš laivām pat pērkot specializētos veikalos kā boatshop.lv makša ap piecīti gabalā, tobiš 2 staru bimini -top vajag max 50-60Ls ( 2 bāzes, 4 gali, 4 augšējie stūri).
Tātad pats rāmis ar sīkumiem izmaksās ~ sotaku.
Ja runa iet par bimini-top, respektīvi, kad nosegta tikai augšējā plakne, tad tās uzšūšanas izmaksas būs ~ 50Ls. Itovo ~ 150Ls. Tas, gan, protams ir pieņemot, ka rāmi un atsaites taisa pats, pasūta tikai jumta daļas uzšūšanu pasūta meistaram.
Darbs uz rāmi varētu būt ~ 1 darba diena.

coplietdraug,

Tu tak galu galā esi cilvēks, kas māk strādāt ar rokām - kāpēc netaisi pats?


P.S. A kāpēc vispār trubas no ņeržas nevis alumīnija? Alumīnijs būs lētāks, vieglāks un izturība pietiekama vismaz 25mm trubai točno...
12.aprīlis 2013, 17:57 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager